Itseasiassa Ferrari EI ole ollut. Siksi se onkin Renaultia perässä pisteissä edelleen...WebSlave sanoi:Mutta luotettavahan McLarenkin on ollut. Ferrari ja Renault vain ovat olleet naurettavan luotettavia.
Itseasiassa Ferrari EI ole ollut. Siksi se onkin Renaultia perässä pisteissä edelleen...WebSlave sanoi:Mutta luotettavahan McLarenkin on ollut. Ferrari ja Renault vain ovat olleet naurettavan luotettavia.
Puhe oli kait autoista, ei kuskeista.Karpow sanoi:Itseasiassa Ferrari EI ole ollut. Siksi se onkin Renaultia perässä pisteissä edelleen...
Ei nyt tule yhtään tapausta mieleen missä Ferrari olis hajonnut, ilman että sitä olis ajettu seinään tai jotainKarpow sanoi:Itseasiassa Ferrari EI ole ollut. Siksi se onkin Renaultia perässä pisteissä edelleen...
Montako teknisestä syystä johtuvaa keskeytystä Ferrarilla on? Vastaus: 0.Karpow sanoi:Itseasiassa Ferrari EI ole ollut. Siksi se onkin Renaultia perässä pisteissä edelleen...
Matxi sanoi:Ei suinkaan ollut ja etenkin kaudella 1999 näyttikin ettei ole. Mutta 1998 kaudella oli kyllä varsin paljon juttua että olisi tyhjän radan prinssi. Sitä hain takaa kommentillani.
Kuten ei Ferrarikaan. Ei Renault ollut ainoa, jolla sellaiset ovat olleet käytössä.Toni sanoi:Oivallinen ajoitus muuten tuolla iskarikiellolla. Juuri testikiellon alle, jolloin Rellu ei ehdi testaamaan järjestelmiään ilman ihmeiskareita
Ote tuolta: http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/arkistot/f1/2006/07/459764mh_84 sanoi:Mitä te tuota Mäkin taktiikka moititte?? Sehän oli parasta mitä niiltä on nähty vähään aikaan.. Ja mikä hauskinta, se oli vahinko..
Eli McLaren ei yleensä lähde kilpailukykyisellä taktiikalla kisaan... no, onhan tuo nähtykin jo.- Päätimme lähteä tähän viikonloppuun kilpailukykyisellä taktiikalla. Tiesimme, että normaalisti emme pärjäisi Ferrarille, mutta kävimme huolellisesti läpi kaikki mahdolliset taktiikat, Whitmarsh sanoi MTV3:lle.
Toni sanoi:Alonsolla oli hikinen iltapäivä, kun auto ei enää ajakaan itse. Otsahiki pysähtyy kyllä kulmakarvoihin, mistä on apua, mutta tuollainen kasaritakatukka tuntuu hikisenä inhottavalta ja häiritsee keskittymistä. Parturin kautta seuraavaan kisaan ja voittoon?
REPS!Törni sanoi:FORMULA 1™ Grosser Mobil 1 Preis von Deutschland 2006 on nyt sitten ajettu. Ferrareiden ylivoima oli myksitävä. Kimin kolmas sija FORMULA 1™ Grosser Mobil 1 Preis von Deutschland 2006:ssa oli kuitenkin loistava piristysruiske. Kimin sijoitus tuli loistavalla ajolla ja samalla se siirsi historiaan Kimin synkän tilaston FORMULA 1™ Grosser Mobil 1 Preis von Deutschland:ssa. Ferrareiden ylivoimasta huolimatta FORMULA 1™ Grosser Mobil 1 Preis von Deutschland oli tänäkin vuonna viihdyttävää katsottavaa
:thumbup:
vahvistusBleu sanoi:Pitää vielä jostain etsiä vahvistus asialle, mutta ilmeisestikin Midlandit on hylätty joustavien siipien takia.
Siltä vaikuttaa. Outoa on se, että alkukaudesta laillinen systeemi muuttuu kesken kauden laittomaksi. Sääntöjä ei käsittääkseni ole muutettu kauden kuluessa :doubtful:Rapu-70 sanoi:Ilmeisesti jousitusjärjestelmä on ollut keskeinen elementti siihen, miten auto on käyttänyt renkaita ja kuinka se lähtee kurvista.
Itse en nyt nää tässä mitään salaliittoa, tulkintoja on muuteltu kesken kauden ennenkin. Voihan olla, että järjestelmä kokonaisuudessaan on ymmärretty vasta nyt, tuskin sitä kuitenkaan on tuomaristolle esitelty siten, että hei, tässä meillä on tällainen systeemi, joka on aikalailla harmaalla alueella mutta sen takia me ollaan ylivoimaisia. Koko homman kieltäminenhän tekee Michelin-talleista tasaveroisempia, joten kilpailullisessa mielessä kyseessä on positiivinen seikka.Törni sanoi:Siltä vaikuttaa. Outoa on se, että alkukaudesta laillinen systeemi muuttuu kesken kauden laittomaksi. Sääntöjä ei käsittääkseni ole muutettu kauden kuluessa :doubtful:
Autojen suorituskyvyn heittely on ollut yllätys tällä kaudella. Renault dominoi alkukaudesta. Mäkki ja Honda antoivat aivan alkukaudesta lupauksia, painuakseen sen jälkeen syvemmälle. Sarjan siirtyessä Eurooppaan Ferrari nosti hieman päätään, mutta sen jälkeen Renault ja Alonso heiluttivat tahtipuikkoa Schumin ja Ferrarin seuratessa tiivisti kantapäillä. US GP:sta lähtien tahtipuikko onkin sitten ollut tiukasti Ferrarilla. Renault tuntuu tipahtaneen jo lähemmäksi keskikastin talleja.Rapu-70 sanoi:Itse en nyt nää tässä mitään salaliittoa, tulkintoja on muuteltu kesken kauden ennenkin. Voihan olla, että järjestelmä kokonaisuudessaan on ymmärretty vasta nyt, tuskin sitä kuitenkaan on tuomaristolle esitelty siten, että hei, tässä meillä on tällainen systeemi, joka on aikalailla harmaalla alueella mutta sen takia me ollaan ylivoimaisia. Koko homman kieltäminenhän tekee Michelin-talleista tasaveroisempia, joten kilpailullisessa mielessä kyseessä on positiivinen seikka.
Se, että Ferrari ja Bridgestone ovat Renaulttia ja Micheliniä edellä näin paljon kehitystyössä ei johdu puolilaillisista osista vaan siitä, että edelliset tekevät enemmän ja parempaa yhteistyötä.
Tilannetta auttaa erityisesti se, ettei samalla renkaalla tarvitse ajaa koko kisaa, kuten viime vuonna. Bridgestone toimii lyhyillä stinteillä, muttei koskaan onnistunut tekemään koko kisan rengasta. Tai Ferrari autoa sellaisen ympärille.Rapu-70 sanoi:Ferrari on kyllä tehnyt uskomattomat nousut viimekaudesta. Tilannetta auttaa varmasti myös se, että Bridgestone on aikalailla eri sfääreissä kehitystyön nopeuden suhteen verrattuna Micheliniin.
Mitäs outoa siinä on? Tällä kaudella on jo aiemmin muutettu jo Ferrarin liikkuvan etusiiven tulkintaa ja taipuvien takasiipien tulkintaa.Törni sanoi:Siltä vaikuttaa. Outoa on se, että alkukaudesta laillinen systeemi muuttuu kesken kauden laittomaksi. Sääntöjä ei käsittääkseni ole muutettu kauden kuluessa :doubtful: