Hä? En nyt jaksa tähän etsiä kaikkia Mclarenin ongelmia, mutta on niitä joku kymmenkunta nyt ainakin ollut. Aika-ajojen, harjoitusten tai vaikkapa varikkopysähdysten ongelmat lasken samanarvoisiksi, ne kaikki haittaavat menestymistä.Karpow sanoi:Mutta se ei edelleenkään muuta sitä tosiasiaa, että McLaren on ollut tällä kaudella luotettava. Oli tuuria sitten mukana tai ei.
Eli yksi ei riitä?jamminen sanoi:Mitään muuta en toivo kuin että Alonso jäisi MM-sarjan kakkoseksi - vaikkapa kahdella pisteellä!
Kimi vahvoilla..Törni sanoi:Unkari on kuitenkin taas täysin erilainen rata. Lienee Monacon jälkeen sirkuksen hitain. Jäämme jännityksellä odottamaan mitä siellä tapahtuu :thumbup:
En... Mutta eipä ole mikään salaisuus ollut Schumin ja Ferrarin etuasema noita sääntöjä tulkittaessa.WebSlave sanoi:Ai niin, unohdin, että kotisohvalta rivifani näkee asiat paremmin kuin kisajohtaja F1-radan johtotornista kaikista kameroista ym. datasta - 18 vuoden kokemuksella.
Whiting kirjoittaa FIA:n säännöt (siis luo niiden lopullisen sanamuodon), joten hän on ylin auktoriteetti niiden soveltamisessakin. Hän on luonut kriteerit sille, milloin turva-autoa käytetään. Hän on tutkinut ja hyväksynyt kaikki turva-alueet joten tietää metrin tarkkuudella mikä on minkäkin ulosajokohdan turvallisuus. Mutta sinä tiedät vielä paremmin?
Kimi on ollut hyvä Unkarissa :thumbup:mh_84 sanoi:Kimi vahvoilla..
Ei se nyt joka vuosi ole kovin viihdyttävää ollut tuolla raiskatulla Hockenheimilla.Törni sanoi:FORMULA 1™ Grosser Mobil 1 Preis von Deutschland 2006 on nyt sitten ajettu. Ferrareiden ylivoima oli mykistävä. Kimin kolmas sija FORMULA 1™ Grosser Mobil 1 Preis von Deutschland 2006:ssa oli kuitenkin loistava piristysruiske. Kimin sijoitus tuli loistavalla ajolla ja samalla se siirsi historiaan Kimin synkän tilaston FORMULA 1™ Grosser Mobil 1 Preis von Deutschland:ssa. Ferrareiden ylivoimasta huolimatta FORMULA 1™ Grosser Mobil 1 Preis von Deutschland oli tänäkin vuonna viihdyttävää katsottavaa
:thumbup:
En ole koskaan ymmärtänyt, miksi salaliittoteorioihin uskominen on joillekin niin paljon helpompaan uskoa kuin todellisuuteen.patriot sanoi:En... Mutta eipä ole mikään salaisuus ollut Schumin ja Ferrarin etuasema noita sääntöjä tulkittaessa.
No ei se varmaan suosi... Jostain syystä linja vaan heittelee. On ollut monta tapausta milloin romua ei ole ollut radalla, mutta silti on turva-auto kutsuttu vastaavassa tilanteessa. Nyt siihen ei nähty tarvetta.WebSlave sanoi:En ole koskaan ymmärtänyt, miksi salaliittoteorioihin uskominen on joillekin niin paljon helpompaan uskoa kuin todellisuuteen.
Kerro minulle motiivi, miksi Whiting suosisi Ferraria?
No miten olis vaikkapa raha! :eek!: tai sitten että se pitää punaisista autoista! :jaska: Tai sekin inhoo Alonson tuulettelua....... :yuck:WebSlave sanoi:Kerro minulle motiivi, miksi Whiting suosisi Ferraria?
"Raiskattu" Hokke otettiin käyttöön vuonna 2002. Sen jälkeen on menty näin:patriot sanoi:Ei se nyt joka vuosi ole kovin viihdyttävää ollut tuolla raiskatulla Hockenheimilla.
:doubtful:Törni sanoi:Minä petyn harvoin mihinkään kilpailuun.
Heittelee sinun mielestäsi. Minun mielestäni sinä taas et tiedä kaikkia asiaan vaikuttavia tekijöitä, toisin kuin Whiting.patriot sanoi:No ei se varmaan suosi... Jostain syystä linja vaan heittelee. On ollut monta tapausta milloin romua ei ole ollut radalla, mutta silti on turva-auto kutsuttu vastaavassa tilanteessa. Nyt siihen ei nähty tarvetta.
Minä olen ymmärtänyt sen jo pitkään.WebSlave sanoi:En ole koskaan ymmärtänyt, miksi salaliittoteorioihin uskominen on joillekin niin paljon helpompaan uskoa kuin todellisuuteen.
Raha? Millä tavalla?reason sanoi:No miten olis vaikkapa raha!
Henkilö, joka antaa henkilökohtaisten mielipiteiden vaikuttaa päätöksentekoon ei pääse FIA:ssa tuollaiseen asemaan.tai sitten että se pitää punaisista autoista! Tai sekin inhoo Alonson tuulettelua...
Päätit siis aloittaa taistelun tuulimyllyä vastaan :thumbup:WebSlave sanoi:Raha? Millä tavalla?
Henkilö, joka antaa henkilökohtaisten mielipiteiden vaikuttaa päätöksentekoon ei pääse FIA:ssa tuollaiseen asemaan.
No sen verran minäkin olen ymmärtänyt, että jos faktat eivät tue omaa mielipidettä, keksitään "faktoja", jotka tukevat, ja julistetaan niitä.Törni sanoi:Minä olen ymmärtänyt sen jo pitkään.
Toi nyt oli ironiaa kysymystäsi kohtaan, eli mitä motiiveja Whitingilla voi olla. Motiiveja ihmisillä voi olla ihan mitä vain, en minä tiedä sen motiiveja, mutta et tiedä kyllä sinäkään, tai sitä että sillä ei olis mitään motiivia olla puolueellinen. Samanlaista salaliittoteoriointia (hieno sana ) on se, että joku väittää jonkun ihmisen olevan täysin puolueeton. Mistä me tiedetään muiden ihmisten ajatuksia kukaan.WebSlave sanoi:Raha? Millä tavalla?
Henkilö, joka antaa henkilökohtaisten mielipiteiden vaikuttaa päätöksentekoon ei pääse FIA:ssa tuollaiseen asemaan.
Jaa tuulimyllyä....Törni sanoi:Päätit siis aloittaa taistelun tuulimyllyä vastaan :thumbup: