Forumeihin liittyvät unet?

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
...

Olisiko ollut kolmisen kuukautta sitten, kun näin unen, jossa mää ja kaksi muuta forumistia juopoteltiin tässä taloyhtiössä, jossa asun, mutta eri rapussa ja eri asunnossa.

Tuli sitten kolmikon kesken puheeksi, että baanalle lähdetään. Näin sovittiin. Mää ensimmäisenä kadulla. Taksia. Tovin kuluttua tuli toinen. Kolmatta ei kuulunut, eikä kuulunut. Mää ja se toinen forumisti otettiin katsekontakti. Vilunväreet.

Ja juosten takaisin asuntoon... Just saatiin se kolmas forumisti pelastettua hirttoköydestä, johon oli ite mennyt...

Heräsin.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Racer X on oikeasti erään taloyhtiön hallituksen puheenjohtaja Heikki Välimaa. Yllätin Heikki Välimaan juomassa tuoremehua mun keittiöstä ja syömässä paahtoleipää eräänä aamuna herättyäni.
Ihmettelin miksi hän on niin surullisen näköinen.
Hän kertoi, että olen ensimmäinen uusi asukas joka on ko. taloon muuttanut 15 vuoteen. Kun edelliset asukkaat ovat kuolleet, asunnot ovat jääneet tyhjilleen ja hän on ollut ainoa asukas jo vuosia ja siksi yksinäinen.
Sitten hän kertoi, että kun aika hänestä joskus jättää, minusta tulee yhtä yksinäinen kuin hän on ollut, koska olen siten ainoa asukas.
Sitten hän kertoi, että asunto-osakeyhtiöhän on sellainen että kaikki asukkaat omistavat kaiken porukassa, joten ne mun tuoremehut ja leivät on yhtä paljon hänen kuin minunkin, joten suotta siinä suutani auoin.

Sitten Heikki ehdotti, että lähdetään taloyhtiön laskuun Viron-laivalle katsomaan lentokoneita ja ottamaan selvää mistä kohdasta laivan kylkeä ne pökäleet tulee mereen jos joku matkustaja käy kakkalla. Ja näin teimme.
 

Örfil

Guest
Racer X on oikeasti erään taloyhtiön hallituksen puheenjohtaja Heikki Välimaa. Yllätin Heikki Välimaan juomassa tuoremehua mun keittiöstä ja syömässä paahtoleipää eräänä aamuna herättyäni.
Ihmettelin miksi hän on niin surullisen näköinen.
Hän kertoi, että olen ensimmäinen uusi asukas joka on ko. taloon muuttanut 15 vuoteen. Kun edelliset asukkaat ovat kuolleet, asunnot ovat jääneet tyhjilleen ja hän on ollut ainoa asukas jo vuosia ja siksi yksinäinen.
Sitten hän kertoi, että kun aika hänestä joskus jättää, minusta tulee yhtä yksinäinen kuin hän on ollut, koska olen siten ainoa asukas.
Sitten hän kertoi, että asunto-osakeyhtiöhän on sellainen että kaikki asukkaat omistavat kaiken porukassa, joten ne mun tuoremehut ja leivät on yhtä paljon hänen kuin minunkin, joten suotta siinä suutani auoin.

Sitten Heikki ehdotti, että lähdetään taloyhtiön laskuun Viron-laivalle katsomaan lentokoneita ja ottamaan selvää mistä kohdasta laivan kylkeä ne pökäleet tulee mereen jos joku matkustaja käy kakkalla. Ja näin teimme.
Ei jumalauta :D
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Viime yönä menin Tampereelle jonkun Suuren Tapahtuman takia. Rautatieasemalla vastassa olivat Albert Oil kera frouvansa, joiden kyydissä pääsisin sinne Suureen Tapahtumaan. Jee!
Autonsa takapenkillä söin karamellia.
Hetken siinä sitten ajelimme ympär' Tammerta kunnes saavuimme takaisin rautatieasemalle ja etupenkin pariskunta elehti siihen malliin että tää olis tässä ja kivakiittihei. Poistuin autosta hämmentyneenä, nousin junaan ja paluumatka alkoi. Junassa tappelin hieman.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Viime yönä Jacques soitti mulle, koska oli hukannut mun puhelinnumeron. Soitti siis mulle kysyäkseen mikä se on! Puhelun taustalla melskasi Andy, jolla oli jalka paketissa mutta silti oli lähdössä laskettelemaan Kalpalinnaan. Samassa puhelussa Jakkeus suositteli ylistävin sanakääntein tietokonepeliä Janusz Krezelok Ski.
No, hommasinkin sen samointein. Pelissä piti hiihtää koko maailmancup-kausi läpi ja valita kullekin baanalle sopivat sukset ja voiteet. Yksi kisoista oli Turengin sprintticup, jota pelasin niin ahkerasti, että huomasinkin kohta oikeasti hiihtäväni Kuumolassa, tosin hiekoitettua maantietä pitkin. Aseman kohdalla rata ylitti junaradan ja mun tuurilla sieltä tietenkin sattui juuri tulemaan Tampereen suunnasta kaksi junaa! Siihen meni menestys. Kismitti.
Ihan paska peli, kiitos vaan Jaqqu!


Edit: Loppuyöstä lähdettiin Timo Glockin kanssa Tampereen Tahmelasta Tesomalle hakemaan saunanrakennuslautoja mutta matka katkesi Epilän kohdalla, kun Timppa sanaakaan sanomatta pysäytti auton ja meni mätkimään kolmea bussipysäkillä seisoskellutta miestä turpiin!
 

Thyella

þýðingafræðingur
Liittynyt
28.3.2004
Viestit
3500
Sijainti
Ciutat Comtal
Viime yön unessa Hokkasen Otto oli hellyydenkipeä ja halus lykkiä mua pyörätuolissa ympäri hirsimökkiä. Se tarjos siideriä ja oli oikein lupsakalla päällä. Piti kuiteski olla hiljaa, ettei vaimo heräis. Sit vaan kaahailtiin ympäri kämppää rullatuoleissa.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Viime yön unessa Hokkasen Otto oli hellyydenkipeä ja halus lykkiä mua pyörätuolissa ympäri hirsimökkiä. Se tarjos siideriä ja oli oikein lupsakalla päällä. Piti kuiteski olla hiljaa, ettei vaimo heräis. Sit vaan kaahailtiin ympäri kämppää rullatuoleissa.
:D
 

Thyella

þýðingafræðingur
Liittynyt
28.3.2004
Viestit
3500
Sijainti
Ciutat Comtal
Nyt tuli nähtyä semmosta unta eräästä foorumistista, ettei sitä voi tänne sen yksityiskohtaisemmin kertoa. :eek:
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Renngeist, Skellefteå ja Monika Fagerholmin "Flatnäs" jotenkin unessani esiintyivät.
 
Ylös