Forumeihin liittyvät unet?

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
En tiä forumisteista, mutta fysioterapeutti halaili mua viime yönä unessa kera hirveän kankensa. Piti väkivalloin työntää pois päältäni.

Ihme homosteluja.
 

Thyella

þýðingafræðingur
Liittynyt
28.3.2004
Viestit
3500
Sijainti
Ciutat Comtal
Viime yönä seurasin Pyryä pitkin Turun ylioppilaskylää. Pyry tanssahteli ja laulo Lou Began biisiä Mambo No 5, ja mua vitutti ku se taputti ihan väärään tahtiin.
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
...

Viime yönä kuoli unessani eräs forumisti. Hän oli jonkinlaisessa kilpailutilanteessa erään mun entisen luokkakaverini kanssa. Heidän piti juosta jostain syystä kilpaa erään tunnistamattoman suuren rakennuksen eteisaulan lasioven kautta rappuja pitkin alempaan aulaan.

Entinen koulukaverini, 'Tuoppo', oli piiloutunut ylemmän aulan jonkin väliseinän taakse saadakseen etumatkaa. Juoksukilvan alettua 'Tuoppo' oli jo ehtinyt alempaan aulaan vievien rappujen ylätasanteelle ja taklasi siellä forumistimme kaiteen yli alemman aulan kivilattialle.

Seurasin tilannetta esimieheni kanssa rakennuksen ylemmästä aulasta. Näimme heti, että kävi pahasti. Ensiapukoulutuksen saanut esimieheni juoksi raput alas tutkimaan forumistin tilannetta ja mää soitin hätänumeroon. Hätänumerosta vastattiin jotakuinnii, että: "Soititte hätänumeroon 114, operaattorillanne ei ole sopimusta kanssamme, joten voitte joutua odottamaan yli apuamme vuorokauden..."

Esimieheni pudisti päätään alakerrassa ja totesi forumistin kuolleeksi. Aloin etsimään forumistin sukulaisia Enirosta ja löysinkin hänen nimimerkkiään vastaavan sukunimen Ylistarosta. Soitin tuohon ylistarolaiseen kännykkänumeroon ja kerroin tapahtuneen puheluun vastanneelle naishenkilölle. Hän otti uutisen rauhallisesti vastaan ja jotenkin sanoi, että tapahtunut asia oli odotettavissa...

'Tuoppo' oli pidätetty ja viety vankilaan rappujen alle olevaan selliin.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Eipä ollut Mehe kyseessä. En taida paljastaa tuota uneni uhrin nimeä lain'. Jotenkin olisi outoa ja ahdistavaa ko. forumistiakin kohtaan, kun yksi kahjo näkee kaiken maailman kummallisia unia.
Ei kai unilleen mitään voi. Itsekin nähnyt nii-iin pönttöjä unia sekä positiivisessa että negatiivisessa mielessä, että oksanat pois.:eek:
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Viime yönä Johnny Herbert oli tulossa äidilleni yöksi. Jostain syystä äitini luona asuivat myös siskoni ja mä sekä edesmenneet isäni ja mopsini. Herbertillä oli omat avaimet, joten eipä haitannut, vaikka hänen tulonsa venähtikin. Äitini sekoitti hieman henkilöt ja kysyi: "Onkos tämä nyt siis se Jjusban?"
No ei ollut, vaikkakin selvisi, että myös Jjusban oli käynyt äitini luona omilla avaimillaan tämän tästä.
Herbertiä odotellessa katsoimme Meksikon olympialaisten maratonin, jossa Christian Forss sijoittui neljänneksi. Tosin toiseksi juosseella pohjoiskorealaisella oli hylkäysuhka, sillä hän oli lyönyt juoksun aikana norjalaista kilpailijaa, joka oli iskun voimasta halvaantunut.
Herbert ei koskaan ehtinyt tulla, kun oli mentävä nukkumaan.
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Viime yön unessa eräs forumisti oli asettunut asumaan vuokralle mun kakkosasuntooni. Itse asuin kotikyläni ammoisina aikoina lopetussa talouskaupassa, joka oli yllättäen kakkosasuntoani vastapäätä samalla kadulla.

Siinä sitten lähdin 'riiaamaan' tätä kakkoskämpässäni asuvaa forumistia. Yllättäen huomasin, että kakkosasuntoni vastapäisessä asunnossa asui Ville Niemisen salattu kaksoisveli avovaimoineen. Soitin molempia ovikelloja. Toisesta asunnosta tuli ulos kera avovaimons' tämä Ville Niemisen veli, joka oli täysin Villen näköinen isoine suineen lukuun ottamatta tosi pitkää mustaa tukkaa. Juteltiin Villen veljen kanssa jotakin Lukon ja Tapparan peleistä.

Sitten aukesi mun kakkosasunnon ovi ja siellä asuva forumisti alkoi kiskoa mua sisälle asuntoon käsivarresta. Niemis-veljen avovaimo puuttui asiaan vielä jotenkin..
 

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
KIC:ssa oli ollut karting-kisa ja kisan jälkeen poltettiin röökit DW:n ja Timpanfaijan kanssa siinä parkkipaikalla. :alppu:
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16942
Joo nyt viime yönä unta jostain f1-forum möötestä.. Paikasta en muista missä oltiin mutta anyways.
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Viime yön unessa olimme kaverin kanssa kävelemässä kotiin, kun pari miestä tuli puukkojen kanssa kiusaamaan ja saimme viiltoja käsiin. Episodin jälkeen huomasin lähistöllä naisen, joka oli keskittynyt tietokoneeseensa ja menin huutamaan hänelle, miksei ollut reagoinut hätäämme. Samalla huomasin hänen selaavan foorumia. Nimimerkki ei selvinnyt.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13764
Autoilin mielestäni jossain ehkä Pohjanmaan suunnalla yöaikaan talvella, ja ajoin baarin pihaan ja ikkunan läpi katsoessani näin Andyn siellä. Sitten sisäänmennessäni en enää löytänytkään kaveria sieltä, aika monet ihmiset vaan rivissä katsoivat teeveetä. Kysyin sitten paljonko tästä matkaa Lahden keskustaan, jos kävisin moikkaamassa kaveripariskuntaa, ja sain vastauksen että nelisen kilsaa. Taisin sitten herätä kumminkin ennen Lahtea.
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Näin unta, että forum ei vaihteeksi toiminut. Jonkin ajan päästä sivulle oli päivitetty ilmoitus, jonka mukaan forumia ei tällä palvelimella vain saada toimimaan. Uusi sivusto löytyy osoitteesta f1x.ruma (en muista, mikä sana x:n paikalla oli). Kävin sitten kurkkaamassa tuohon osoitteeseen, ja siellä oli kelta/oranssiteemainen keskustelualue, jossa oli muutama testipostaus.
 
Ylös