Mikäköhän sulla sitten oikein on...tuo ei nimittäin ole normaalia.Tosi outoja unia minäkin näen, mutta vielä ei ole kertaakaan mehe nussinut unissani.
Aika pervoa väittää kolmen ihmisen muodostavan minkäänlaista rinkiä. Kolmio siitä tulee.Minä, Puolipöhkö ja Albert oil seisottiin ringissä, alasti. Myös Pyryf oli alasti, mutta sammuneena sikiöasennossa.
Mulla tuli se mieleen, että Albertilla on niin lyhyet kädet, että teillä otti varmaan meisselit kosketusta.Aika pervoa väittää kolmen ihmisen muodostavan minkäänlaista rinkiä. Kolmio siitä tulee.
Ellei sitten esim. käsillä avita ympyriäisen kuvion muodostumista. Mutta pelkkä seisoskelu ei riitä millään rinkulaan.
Tämä noin niin kuin päällimmäisenä ajatuksena tuosta uniraportista.
Enneuni vai takauma? Tai voihan se olla molempia.Minä, Puolipöhkö ja Albert oil seisottiin ringissä, alasti. Myös Pyryf oli alasti, mutta sammuneena sikiöasennossa.
Liekö oli Hervannan saunaillasta.Enneuni vai takauma? Tai voihan se olla molempia.
Siis oltiin semmosen ympyrän äärellä. En tiedä sen funktiota, mutta kait me piirissä oltiin.Aika pervoa väittää kolmen ihmisen muodostavan minkäänlaista rinkiä. Kolmio siitä tulee.
Ellei sitten esim. käsillä avita ympyriäisen kuvion muodostumista. Mutta pelkkä seisoskelu ei riitä millään rinkulaan.
Tämä noin niin kuin päällimmäisenä ajatuksena tuosta uniraportista.
Hypeltiin käsi kädessä Pyryfin kanssa pitkin Reykjavíkin keskustaa, tätä biisiä laulellen. Sit mentiin ilmeisesti Pyryn asuntoon, jossa se oli aikeissa pitää bileet. Se väänsi mulle tosi upean ranskalaisen palmikonki hiuksiin. Bileisiin ei tullu paljoa porukkaa, ja jossain vaiheessa löysin Pyryn sammuneena omaan sänkyynsä. Silittelin sit sen kahta kissaa ja olin huojentunut, kun Interpolista tuli joku mies sanomaan että en oo enää hengenvaarassa (joku oli ilmeisesti saanu käsiinsä mun pankkitunnukset).
Oli tossa unessa jotain puhuvia, nylkyttäviä koiriakin, ja muistan miettineeni unen aikana toistuvasti että mahtaako Pyryf oikeesti olla ihan täysin hetero, kun se kiljahteli niin onnessaan tiettyjen euroviisuhtavien laulujen alkaessa.
Pyryf ja ranskalainen palmikkoHypeltiin käsi kädessä Pyryfin kanssa pitkin Reykjavíkin keskustaa, tätä biisiä laulellen. Sit mentiin ilmeisesti Pyryn asuntoon, jossa se oli aikeissa pitää bileet. Se väänsi mulle tosi upean ranskalaisen palmikonki hiuksiin. Bileisiin ei tullu paljoa porukkaa, ja jossain vaiheessa löysin Pyryn sammuneena omaan sänkyynsä. Silittelin sit sen kahta kissaa ja olin huojentunut, kun Interpolista tuli joku mies sanomaan että en oo enää hengenvaarassa (joku oli ilmeisesti saanu käsiinsä mun pankkitunnukset).
Oli tossa unessa jotain puhuvia, nylkyttäviä koiriakin, ja muistan miettineeni unen aikana toistuvasti että mahtaako Pyryf oikeesti olla ihan täysin hetero, kun se kiljahteli niin onnessaan tiettyjen euroviisuhtavien laulujen alkaessa.
Alusta loppuun täysin homoa. Se nylkyttävä koira oli meitsi kans.Hypeltiin käsi kädessä Pyryfin kanssa pitkin Reykjavíkin keskustaa, tätä biisiä laulellen. Sit mentiin ilmeisesti Pyryn asuntoon, jossa se oli aikeissa pitää bileet. Se väänsi mulle tosi upean ranskalaisen palmikonki hiuksiin. Bileisiin ei tullu paljoa porukkaa, ja jossain vaiheessa löysin Pyryn sammuneena omaan sänkyynsä. Silittelin sit sen kahta kissaa ja olin huojentunut, kun Interpolista tuli joku mies sanomaan että en oo enää hengenvaarassa (joku oli ilmeisesti saanu käsiinsä mun pankkitunnukset).
Onneks mulla oli valkoset mummokalsarit, jotka vedin ihan ylös asti siinä lattialla istuessani, ettei koirat/Pyry pääse nylkyttämään mihinkään!Alusta loppuun täysin homoa. Se nylkyttävä koira oli meitsi kans.
Kaulaan asti?Onneks mulla oli valkoset mummokalsarit, jotka vedin ihan ylös asti siinä lattialla istuessani, ettei koirat/Pyry pääse nylkyttämään mihinkään!