Forumeihin liittyvät unet?

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Mehe-Saaga saa jatkoa!!!!

Esittelimme Mehen kanssa toisillemme F1-Forumin liittyvät kokoelmamme. Kyllä.
Minulla oli vaatekaapillinen kaikkea ihme roinaa ja kaksi isoa nallea. Kyllä.
Toinen nalleista oli päätön ja se istui vartavasten sille rakennetussa valvomossa. Selostin Mehelle tärkeänä, että tässä on F1-Forumin tilannevalvoja. Siis päätön iso nalle on forumin tilannevalvoja. Kyllä.
Toisen nallen vakanssia en muista, mutta se oli jotenkin rujon näköinen, vaikka tällä vekkulilla oli pääkin vielä tallella.

Mehen vaatekaapista taas löytyi KAIKKI forumin viestit paperille tulostettuna ja säntillisesti arkistoituna. Mehe otti esiin pakastuspurkin, joka sisälsi jonkin forumille postatun pollin kaikki vastaukset paperisuikaleille tulostettuna sekä excelillä laaditun ja ympyrädiagrammeilla ryyditetyn tilastoinnin pollista ja siihen vastaajista. Kyllä.

.
Tilanne alkaa selvästi olla kaikin puolin viittä vaille valmis.

Hommassa on se hyvä puoli, että jos forum-serverit joskus kyrvähtää ja backuppeja ei ole, niin forum-historia voidaan helposti uudelleen luoda näpyttelemällä se näppärästi tulosteista. Kaukon rauhaa. Peace of Kake.
 

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
Saatoin itsekin aamulla hieman ääneen hymyillä... Muistan aivan elävästi, kuinka molemmat tutkimme tilannevalvojanallea ja nyökyttelimme hyväksyvästi, että mjoo-o, homma on hoidossa. Voi vittu näitä unia taas.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Pyryf soitti mulle. Oli parhaillaan järjestämässä kotonaan Forum-möötteä mutta paikalle ei ollut saapunut ketään! Itseänikään ei hotsittanut lähteä vaan valehtelin olevani kaverin tupareissa jossain kylpylässä. Oikeasti jäin kotiin katsomaan VHS:ltä vanhoja TaoTaoja.

Myöhemmin yöllä päätin lähteä pyöräilemään Pyryn kämpän ohi aistiakseni mikä siellä oli meininki. Parvekkeellaan oli tupakalla asahi-liikkeitä harjoitellut Sergei Lavrov, joten ainakin joku oli sitten eksynyt paikallekin. Samassa yhteydessä jotenkin selvisi, että Pyryf on Otto Hokkasen lanko.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Pyryf soitti mulle. Oli parhaillaan järjestämässä kotonaan Forum-möötteä mutta paikalle ei ollut saapunut ketään! Itseänikään ei hotsittanut lähteä vaan valehtelin olevani kaverin tupareissa jossain kylpylässä. Oikeasti jäin kotiin katsomaan VHS:ltä vanhoja TaoTaoja.

Myöhemmin yöllä päätin lähteä pyöräilemään Pyryn kämpän ohi aistiakseni mikä siellä oli meininki. Parvekkeellaan oli tupakalla asahi-liikkeitä harjoitellut Sergei Lavrov, joten ainakin joku oli sitten eksynyt paikallekin. Samassa yhteydessä jotenkin selvisi, että Pyryf on Otto Hokkasen lanko.
Miks tää on unitoikissa?
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Viime yönä jossain unistintissä näin Mossen. Se tapahtui Kontiomäen Shellin (Kainuun Tähti) luona toisella puolella viitostietä olevassa talossa. Siinä talossa oli kauppakin ja jonkinlainen majatalo. Mosse tuli sinne väsyneenä ja sanoi, että on pakko saada levätä, kun tuo tuuli sekottaa hiuksetkin. Vilkaisin Mossen olematonta hiustupsua ja kysyin "Mitkä hiukset?" :rolleyes: Heräsin ennen vastausta.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Viime yönä jossain unistintissä näin Mossen. Se tapahtui Kontiomäen Shellin (Kainuun Tähti) luona toisella puolella viitostietä olevassa talossa. Siinä talossa oli kauppakin ja jonkinlainen majatalo. Mosse tuli sinne väsyneenä ja sanoi, että on pakko saada levätä, kun tuo tuuli sekottaa hiuksetkin. Vilkaisin Mossen olematonta hiustupsua ja kysyin "Mitkä hiukset?" :rolleyes: Heräsin ennen vastausta.
:eek:

Ja just ajattelin huomenna mennä parturiin. Rupeaa olemaan taas Bobby Ewing vs Diego Maradona tukka mulla. Kummaksikin mua on kutsuttu hiusteni takia.:D

 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Tiesin kyllä koko ajan että joku forumilainen se oli, mutta en oikein saanut käsitystä että kuka, jotenkin hahmottoman oloinen hahmo. Nimittäin se jolla oli mulle paljon asiaa vähällä sisällöllä. Ainoat toistuvat aiheet olivat joulupukki ja punainen, ja sanomisensa olivat jotain ihme lällättelyä tyyliin: joulupukki punainen on ainainen tai joulutukki, punapukki.
Tavallaan jopa hieman häiritsevän pelottavaa kun joku seuraa jatkuvasti ja kuiskii tuommoista koko ajan korvaan. Semmoinen aavemainen fiilis.

Tuli jollakin tavalla mieleen Doctor Whon jaksot The Empty Child ja Doctor Dances.

 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Kaipa muutama yö sitten näkemäni uni voidaan laskea Forumiin liittyväksi?

Olin unessani erään forumistin luona vierailemassa noin viikon verran, mutta parin päivän jälkeen nukkumapaikkani olikin annettu Calista Flockhartille ja Harrison Fordille. Mun vuode oli sijoitettu Flockhartin tultua ko. asunnon parvekkeelle. Harrison Ford ei ilmaantunut paikalle ollenkaan, mutta mun piti katsoa parvekkeen TV:sta kun hän kosketteli itseään intiimeiltä alueiltaan.

Jossain vaiheessa vieraana ollut Calista Flockhart vaihtui 1980-luvun kuosissa olleeseen Heather Locklear'iin. Heatherin viereen pääsin sitten parvekkeelta huoneeseen ja sänkyyn nukkumaan.

Kaikkea sitä.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Kaipa muutama yö sitten näkemäni uni voidaan laskea Forumiin liittyväksi?

Olin unessani erään forumistin luona vierailemassa noin viikon verran, mutta parin päivän jälkeen nukkumapaikkani olikin annettu Calista Flockhartille ja Harrison Fordille. Mun vuode oli sijoitettu Flockhartin tultua ko. asunnon parvekkeelle. Harrison Ford ei ilmaantunut paikalle ollenkaan, mutta mun piti katsoa parvekkeen TV:sta kun hän kosketteli itseään intiimeiltä alueiltaan.

Jossain vaiheessa vieraana ollut Calista Flockhart vaihtui 1980-luvun kuosissa olleeseen Heather Locklear'iin. Heatherin viereen pääsin sitten parvekkeelta huoneeseen ja sänkyyn nukkumaan.

Kaikkea sitä.
Puolisoni muistuttaa Heatheria kovin paljon.:eek: ETTÄ ÄLÄPÄ POIKA YRITÄ, TAI NOKKAAN TÄRÄHTÄÄ!:mad:
 

Hartsa76

Well-known member
Liittynyt
23.2.2012
Viestit
7207
:confused: :dunno: :doubtful: Olen tähän asti aina mieltänyt, että tuon naikkosen sukunimi on Lockhear. Vissiin ensimmäisellä kerralla lukenut väärin ja sen jälkeen vaan vetänyt vanhalla oletuksella.
Jos olisit sanonut, että olet aina ollut siinä luulossa, että Heather Locklearin sukunimi kirjoitetaan Lockheed olisit saanut kuulla siitä vittuilua vähintäänkin seuraavan kymmenen vuoden ajan.
 

Mickey

Well-known member
Liittynyt
22.3.2000
Viestit
8105
En ole nähnyt.

Ihan kun joku F1 tms. forumi niin paljon kiinnostaisi. :D
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Nyt alkaa jo vähän huolestuttaa.

Olimme vanhan mökkirantani välittömässä läheisyydessä veneilemässä Alpun ja Troyn kanssa.
Troy oli veneen perässä surffilaudan päällä makaamassa vailla housuja.
Alppu sitten päätti kun näki busterin rantautuvan mökkirantaan, että tuotapa pitää jekuttaa.
Niinpä sitten Alppu veti sopivan kovalla vauhdilla äkkikäännöksen veneellämme Busterin läheisyydessä niin että housuton Troy lipui Busterin viereen esittelemään pelivehkeitään. Busterissa olikin Puolipöhkö perheineen. Puolipöhkö nauroi, muu perhe itki.
Rantauduttuamme Alppu alkoi puskemaan rannalla odottanutta Kouvotsvonia.

Onneksi kollega soitti kyselläkseen työasioista ja uni päättyi.
 
Ylös