Forumeihin liittyvät unet?

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Olipa viime yönä meneillään joku zombieapocalypse johon oltiin jouduttu Forumin ornadeiren kesken heilumaan.

Kovin oli pitkä ja sekava uni, mutta ainakin sen muistan kun Domppari kairasi joltain pään irti lautasella ja itse olisi pitänyt ampua Zombie-Follo, mutta en kyennyt ja luikin karkuun. Olen kyllä onneton pasifitstihomo. Dompparilla ei ilmekkään värähtänyt kun pää irtosi uhrilta. On se kova.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
KKWCS hiipui ja se korvattiin suursuosion saaneella Forumin squash-turneella. Pelaajia riitti moneen eri divisioonaan. Markoj oli kössissä ylivoimainen mutta häntäpäässä oli tasaista. Korkeimmalta sarjatasolta piti kahden tippua ykkösdivariin mutta minä, Fagerholm ja Howdy olimme tasapisteissä viimeisenä, joten ryhdyimme pelaamaan uusintamatseja.
Howdy oli hermona ja kiroili koko ajan. Se vitutti minua, joten vaihdoin hänen mailansa jänteet joihinkin kumisiin läipäreisiin ja niin Captain oli ulkona pelistä. Fagerholm oli helppo nakki. Mies lähti baariin jo samantien nähtyään, että minä tulen vastaan. Niinpä Fagis ja CH tippuivat sarjaporrasta alemmas. Tilalle nousi Estate.
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18215
Tää on niin tyhmä juttu, että pitää laittaa tänne.

Näin toissayönä unta, että NFL-toikkiini oli tullut vilkasta keskustelua.
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Yöllä oli käynnissä möötte.

Lueskelin, kuinka toleranssisiipi oli postannut foorumille valittaen, että olisihan sitä voinut tulla, kun kerran autokyytikin olisi ihan vierestä mennyt, jos vain olisi viitsitty ilmoittaa sellaisesta mahdollisuudesta foorumillekin.

Tapahtumapaikka oli jossain Tampereen lähellä, minut kaiketi poimittiin kyytiin Trelta.

Meidän autokunnassa oli mukana ainakin RacerX, kun jotain it-työ(ttömyys), juttuja siinä haasteltiin.

Tarkoituksena oli ilmeisesti mennä seuraavana päivänä ajamaan kartingia tai jotain, mutta leiriydyimme yöksi johonkin pellon ja metsän reunaan hiekkatien varteen. Tätä edelsi harhaan ajaminen. Tie, jonka ensin valitsimme, päättyi pudotukseen. Tajusimme asian kuitenkin ajoissa.

Mukana tröpöilemässä olivat lisäksi ainakin AlbertOil ja lfb, ehkä burb ja pari jotain miespuolista tuoreempaa hahmoa, joita en kovin hyvin tuntenut.

Uni päättyi siihen, että etsiskelin puskapissapaikkaa, mutta heräsin pissahätään ennen kuin ehdin tyhjentää rakkoni unimaailmassa.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Unessa olin ainakin Forumilla. Sue_me oli vaihtanut nimimerkkinsä Suome-muotoon ja avatarena oli Suomen vaakuna. Valitettuaan kun Suomesta ei löydy kunnollista natsipuoluetta, peräänsä kirjoitti Puolipöhkö, että voitti Loton päävoiton.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Unessa olin ainakin Forumilla. Sue_me oli vaihtanut nimimerkkinsä Suome-muotoon ja avatarena oli Suomen vaakuna. Valitettuaan kun Suomesta ei löydy kunnollista natsipuoluetta, peräänsä kirjoitti Puolipöhkö, että voitti Loton päävoiton.
Miten niin unta?
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Viimeöisessä unessani kiusasin jonia :doubtful:

Jotenkin siihen liittyi omakotitalon pihan ympäri häröily ja purjot. Siis ne kasvit.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Olipa viime yönä meneillään joku zombieapocalypse johon oltiin jouduttu Forumin ornadeiren kesken heilumaan.

Kovin oli pitkä ja sekava uni, mutta ainakin sen muistan kun Domppari kairasi joltain pään irti lautasella ja itse olisi pitänyt ampua Zombie-Follo, mutta en kyennyt ja luikin karkuun. Olen kyllä onneton pasifitstihomo. Dompparilla ei ilmekkään värähtänyt kun pää irtosi uhrilta. On se kova.
Mene hoitoon.
 

Örfil

Guest
- Taksi, Lohja, kuinka voin palvella
- Joni tässä moro, nyt äkkiä taksi Lohjaan!
 
Ylös