ForumGPL 24h Karting

Jape

Well-known member
Vieläkö joku halajaa mukaan Paimion 24h karting kisaan?

Nyt aukesi yllättäen 1kpl paikka kasaamassani joukkueessa ja nopein "työhakemus" hyväksytään!
Nopean on myös varauduttava nopeaan maksuun, eli moinen lysti kustantaa 166,70 ja eräpäivä laskulle on 26.05.2003 wink

Eli hakemukset vetämään osoitteeseen mailto:jsjape@mbnet.fijsjape@mbnet.fi</a>

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Tuo paikka kiinnostaa minua edelleen. Kertoisko joku aikataulun ja Jape kerrotko miten toi käytännössä toimis.
Suomi-Serbia on 19 alkaen

Eli Hesasta pääsisin 21 jälkeen poistumaan, oisin Paimiiossa n. 23. Miten sitä kerkeis enään ajamaan...? Kannattaako osallistua, onko ajovuorojen jako mahdollista - tyyliin saan ajaa sitten yöllä/aamulla oman osani, ja joku ajaa illalla enemmän tms.

Kertoisko joku nämä, niin rupean selvittelemään auto-asioita!
-Edit- Lisätään siis, kun tuon aikataulun näin, että voisin siis pe illan ja la aamun kanssa tuolla olla. Eli joutusin poistumaan la joskus 3:n jälkeen....
Ett silleen!!!!!!

<small>[ 22-05-2003, 23:27: Message edited by: jaska ]</small>

Jape

Well-known member
jaska:
Tuo paikka kiinnostaa minua edelleen. Kertoisko joku aikataulun ja Jape kerrotko miten toi käytännössä toimis.
Suomi-Serbia on 19 alkaen

Eli Hesasta pääsisin 21 jälkeen poistumaan, oisin Paimiiossa n. 23. Miten sitä kerkeis enään ajamaan...? Kannattaako osallistua, onko ajovuorojen jako mahdollista - tyyliin saan ajaa sitten yöllä/aamulla oman osani, ja joku ajaa illalla enemmän tms.

Kertoisko joku nämä, niin rupean selvittelemään auto-asioita!
Ett silleen!!!!!!
Siis olisit vasta lauantaina klo 23 paikalla?
hmmm...pitänee keskustella joukkueen kanssa asiasta. Ajovuoroja ei meinaan olla vielä sovittu, että kuka ajaa ja milloinkin.
Mieluiten tietenkin otamme tiimiin kuskin joka olisi paikalla jo heti perjantaista tai lauantai aamusta.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Kuten jo editoin :D pääsen pe iltana kyl ja la aamuna...
Ett silleen!!!!!!

Sammypiru

Isä
Sijainti
f1racing.net
RR:lle tiedossa kevyttää purtavaa työnantajani puolesta. Varaudu silti myös omiin eväisiin/rahaan, jotta voit ostaa ruokaa.

Jape

Well-known member
Sammypiru:
RR:lle tiedossa kevyttää purtavaa työnantajani puolesta. Varaudu silti myös omiin eväisiin/rahaan, jotta voit ostaa ruokaa.
No hyvä että meidän tiimi sai paikan siitä teidän vierestä! idea Tullaankin kuokkimaan sitten sinne heti :D

Sammypiru

Isä
Sijainti
f1racing.net
Jape:
Sammypiru:
No hyvä että meidän tiimi sai paikan siitä teidän vierestä! idea Tullaankin kuokkimaan sitten sinne heti :D
Ei sitä kuralätkää kuokalla syödä :p

Jollain tarviis saada kuumeneen ne kyllä. Voisin tuoda yläpuolta hohkaavan kaasugrillin mukanani, jos joku raskii tuoda kaasupullon. Mä en omaani tuo, ku se on sellanen snadi ja en viittis aina ostaa uutta. Mun roolikseni kun yleensä on ollut tarjota kaasut, mutta nyt ei.

NS

Well-known member
Sijainti
Esmoo
Sammypiru:
Ei sitä kuralätkää kuokalla syödä :p

Jollain tarviis saada kuumeneen ne kyllä. Voisin tuoda yläpuolta hohkaavan kaasugrillin mukanani, jos joku raskii tuoda kaasupullon. Mä en omaani tuo, ku se on sellanen snadi ja en viittis aina ostaa uutta. Mun roolikseni kun yleensä on ollut tarjota kaasut, mutta nyt ei.
"Siellä sitä ollaan milli millissä, paska haisee ja kaasupullot paukkuu." Joo, pitää yrittää kaasua hommata, paljonkohan sellanen pullo / sellasen täyttö kustantaa?
Slurp, kuralätkää... :p

Eppu1

Well-known member
Sijainti
Tre
NS:
"Siellä sitä ollaan milli millissä, paska haisee ja kaasupullot paukkuu." Joo, pitää yrittää kaasua hommata, paljonkohan sellanen pullo / sellasen täyttö kustantaa?
Niissä pulloissa on pantti, joka on suht arvokas. Kaasu sinänsä eli täyttö ei ole kovinkaan kallis. Täyttöhän tapahtuu siten, että viedään hyvin palvelevalle huolto-asemalle tyhjä pullo, joka sitten vaihdetaan täyteen. Suurimmalla (10kg?) pullolla täyttö jotain 20 ekua. Mutta tämä mutua. Pantista en ole varma.

Mut eikö kunnon nokiset hiilet ja pallogrilli olis sentää aika laatua :D .. No onhan siin tietty et kaasua saa käyttää vissiin palovaroitusaikanakin..

Sammypiru

Isä
Sijainti
f1racing.net
NIKO!! Onks kaikki okei? Ookkei. Laitas fiksuna miehenä tääne jonkin näkönen aikataulu viikonlopusta. Ja haluukko monedaa tililles vai käteen paikanpäällä?

Täällä ollaan jo aika valmiina toivoien, että näkemäni unet eivät käy toteen. Näin meinaan jo unta, että olen todella hidas ja auto ei pysy radalla.

Jees.

Eppu1

Well-known member
Sijainti
Tre
Sammypiru:
Täällä ollaan jo aika valmiina toivoien, että näkemäni unet eivät käy toteen. Näin meinaan jo unta, että olen todella hidas ja auto ei pysy radalla.
Ja mä näin sellasta unta, jossa ajelin revolt-tyyppistä rataa (lähinnä villi länsi) ja autosta hajos polkimet ja jouduin kiskoo käsin vaijereit :D

Sammypiru

Isä
Sijainti
f1racing.net
Eppu:
Sammypiru:
Ja mä näin sellasta unta, jossa ajelin revolt-tyyppistä rataa (lähinnä villi länsi) ja autosta hajos polkimet ja jouduin kiskoo käsin vaijereit :D
Otammeko tämän liian vakavasti? :D :D :D yuck

NS

Well-known member
Sijainti
Esmoo
Sammypiru:
Otammeko tämän liian vakavasti? :D :D :D yuck
Otatte. wink

Kaikki on ookei. On ollu oudosti kiireitä duunissa ja "vapaa-ajalla", ja en ihan kympillä oo voinu karting-asiaa murehtia. Mutta mutta, tilanne on tällä hetkellä se, että molemmat puolet laskusta maksettiin ajallaan ja kaiken pitäis niiltä osin olla kunnossa. We are go.
Mä oon yrittäny ton maksamisten suhteen vielä vähän pihistellä, koska jos tulee jotain säätöä ni se on perseestä ruveta sumplimaan sitten uudestaan. No, näinhän ei voi käydä ja voitte mun puolesta ruveta hoitamaan osuuksianne...
Tälle henkilölle ja numeroon saa siis osoittaa monedaa:

Niko Stenberg
214 520 - 4096 2 (Nordea)

Mä maksan edelleen sitten Antille sen puuttuvan osuuden, eli munhan pitäisi käydä hetken voiton puolella. :D
Jos viittitte ni laittakaa siihen joku viesti tyyliin 24h tai RR tai jotain, eikös maksaja näy otteessa muutenkin. Pysyn vähän kärryillä.

Quoteen tähän ton aikataulun vielä:
<blockquote><font size="1" face="Verdana, Arial">code:<hr /><pre style="font-size:x-small; font-family: fixed;">Perjantai 06.06.2003
--------------------
klo 14:00 alkaen -> Varikkopaikat aukeaa

klo 17:50 -> Informaatiotilaisuus (mitä, missä, milloin)

klo 18:00 -> Autojen arpominen ja tarroitus

klo 18:30-19:30 -> WARM UP

klo 19.30 -> autot varikolle (vain mekaanikot saavat säätää ja korjata autoja)

klo 19:45 -> Infoa käytännön asioista ja palautekeskustelu välillä
järjestäjä - joukkueet. Tilaisuus, jossa huomioidaan
joukkueiden mielipiteet ja toiveet koskien viikonlopun
kisaa.

klo 19:00 - 21:00 -> iltasauna hotellissa asuville

Lauantai 07.06.2003
-------------------
klo 07:00 - 10:00 -> aamupala hotellissa asuville

klo 09:30 - 10:00 -> AIKA-AJOT: parittomat joukkueet

klo 10:10 - 10:40 -> AIKA-AJOT: parilliset joukkueet

klo 11.00 - 11.30 -> Ohjaajakokous

klo 10:10 - 11:30 -> autojen tankkaus

klo 12:00 -> KISA ALKAA

klo 19:00 - 21:00 -> iltasauna hotellissa asuville

Sunnuntai 08.06.2003
--------------------
klo 07:00 - 10:00 -> aamupala hotellissa asuville

klo 12:00 -> KISA PÄÄTTYY (eniten kierroksia ajanut joukkue voittaa)

klo 12:15 -> PALKINTOJEN JAKO
- sijat 1-3
- herrasmiespalkinto
- epäonnen joukkue</pre><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Arial">Olis kiva tietää vähän porukoiden henkilökohtaisia aikatauluja. Itse en varmaan voi venyä perjantaina paikalle ennen neljää (16:tta), mutta tulen kun kerkeän, viimeistään info-tilaisuuteen. Pe-la yöstä en myöskään osaa vielä sanoa. Emäntä haluis mut kotiin, entinen duunikaveri järjestää sillon tietysti sauna-/ryypiskelyillan, jonne mä haluisin, mutta ei voi ryyppää ja sitten ei jaksaisi ajella edestakasin. Eli se nyt selviää pikku hiljaa. Muuten ajattelin kyllä olla lauantaina hyvissä ajoin paikalla, enkä pois lähde ennen ku palkinto on pokattu. wink

Perjantaina paikalle ois hyvä saada suurin osa ajovarusteista (Marko, Mika, pottamiehiä) ja perjantai-iltana vois varikkopaikalle "pystyttää leirin" ja katella vähän ketä/mitä sinne jää yöksi. Radalle ehtisi muutama kaveri ottamaan silloin "warm-up"issa tuntumaa ja aika-ajoissakin vois mun mielestä pari tyyppiä käydä vetämässä. Tuskin se lähtöpaikka tossa paljoa meinaa vaikka ainahan se v!tuttaa jos perälle jäädään. Me ei olla varmaan ennenkään jaettu ajoaikoja ku vasta paikan päällä ja lienee nytkin turhaa. Antilla on kuitenkin prioriteettinsa ajaa aika alkupäässä jne. Ehdotan että katotaan taas vasta siellä.

Onko jollain tässä nyt erityisiä huolenaiheita? Kaasupullo muuten tulee joko Mikon tai Antin puolesta, eli muiden ei siitä tarvii huolehtia.

Sateista perjantaita vaan kaikille, toivottavasti ensi viikonloppuna sää suosii.

NS

Well-known member
Sijainti
Esmoo
Niin, 168,75€/hlö ennenkuin joku varmistaa...

Sammypiru

Isä
Sijainti
f1racing.net
Nikolle tiedoksi, että saavumme Epun kanssa perjantaina hyvissä ajoin Paimioon.

Varusteeni:
Kypärä
Kaasugrilli
Teltta
Pizzaa
Wrappeja
Ja katotaan saoisko cameran lainaks.

Ja muuten, private messagessa mun puhelinnumero.

Sammypiru

Isä
Sijainti
f1racing.net
Ei jumalauta. Heikommalta varmaan jo toppaisi sydän tässä jännityksessä. Seuraavat aiheet aiheuttavat jännitteitä:

1. Monacon F1-kisa Kimin lähtiessä eturivistä.
2. Sataako Paimio-viikonloppuna vettä.
3. Selviääkö Epun bussi ajoissa Huittisiin Sammun siltatyömaan koukeroista?
4. Tuoko avovaimo minulle kaupasta Karhua vai Karjalaa.
5. Onko RR-tiimiläiset rumia?
6. Mitä autokauppias pyytää väliä uuteen autoon.
7. Pakko mainita toiseen kertaan: MONACO!!!

:p

<small>[ 31-05-2003, 17:06: Message edited by: Sammypiru ]</small>