Forumilaiset arvosteltavana

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Olix nää ne mister F1-Forumin skabat ny vai käsitinx mä ihaniinQ väärin??????+

epeli

Well-known member
Sijainti
Tre
Ootte muuten oikeessa siinä on Pöyhösen kaksoisolento!

Williams-

Senior member
Sijainti
Hyvinkää
Runar ja Kyllikki:

Williams:
"Ihan kiva heppatyttö, joka ei kuitenkaan hallitse kellariinpiiloutumisen jaloa taitoa"

Jaa´a tarkoittaako se,jos minä en tuota suostu tekemään,että en hallitse sitä?

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Cinderella007
[QBMinä synnyin tälläiseksi, mikä on sinun puolustuksesi ?
[/QB]
Minulla on lääkitys kohdallaan! wink

Eikä enää mitään vikaa, vikaa, vikaa, vikaa, vikaa, vikaa, vikaa... :rolleyes:

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Williams-:
Runar ja Kyllikki:

Williams:
"Ihan kiva heppatyttö, joka ei kuitenkaan hallitse kellariinpiiloutumisen jaloa taitoa"

Jaa´a tarkoittaako se,jos minä en tuota suostu tekemään,että en hallitse sitä?
Sitäpä juuri.

Ace17

Acenteella
Dominic:
Ace17 näyttää muuten hieman lihoneelta M. Schumacherilta tuossa kuvassa! :D
Tarkoitatko, että näytän hieman lihoneelta M. Schumacherilta vai hieman lihoneelta M. Schumacherilta ? :D

Ace17

Acenteella
Dominic
Dominicin olen tavannut lyhyesti pari kertaa aikaisemmin ja sama ihminen hän on edelleen. Ehkä hieman hiljaisempi kuin odotin. Asiallinen ja fiksu kaveri, jolla on rajat kohdallaan. Ei pitänyt suurempaa showta, ettei provosoisi ketään käymään käsiksi. Todella mainio heppu.

Ace17
Erilainen nuori.

SuzZ
IhQ tyttönen. Omaa hyvän musiikkimaun. Kaikki kuulemma lausuvat SuzZ-nimen väärin. En oikein päässyt selvyyteen, miten se oikeasti sanotaan.

jaska
Nyt kuulin ekaa kertaa ammattilaisen sanomana Ett silleen!!!!!1. Olin hieman yllättynyt, kun hän ei lopettanutkaan jokaista puheenvuoroaan silleen. Todella mukava tyyppi, jolle ei koskaan jää sormi suuhun.

Jr
Erittäin sympaattinen hahmo. Häntä haukuttiin syyttä turkulaiseksi ja oli tästä hieman pettynyt. Hänestä jäi todella positiivinen kuva.

PekPoy
Vaikutti aluksi hyvin hiljaiselta. Mutta mitä vielä! Mieshän esitti jopa laulutaitojaan. PekPoy lohkaisi koko viikonlopun parhaan kommentin ja olin vähällä revetä hallitsemattomaan naurukohtaukseen, josta ei olisi ollut paluuta.

RK-62
Vakaan rauhallinen mies, johon alkoholi ei vaikuta millään tavalla. Puhui reissun aikana kenties jopa vielä vähemmän kuin minä. Tulin entisestä vakuuttuneemmaksi, että tässä on luotettava ja oikeudenmukainen moderaattori ja operaattori.

VJR
Vilkas veikkonen. Virtaa ja juttua tuntuu riittävän yllin kyllin. Juoksee mieluummin kuin kävelee.

Jmt
Seuraa rallia suurella sydämellä. Hieman arvaamaton, mutta kyllähän tuon ikäisen miehen täytyy tietää seuraukset. Hauska kaveri.

Norman
Uskomatonta, mutta hän oli juuri sellainen kuin olin hänen kuullut olevan. Todella hupaisaa seuraa.

Frank
Tästä hahmosta en saanut selvää kuvaa (olipa osuva kielikuva). Heitti varsin hauskaa läppää.

Matxi
Mitäpä olisi F1-Forumin Jyväskylän osasto ilman Matxia. Tältä mieheltä ei jutut ja huumori lopu. Todella mainio tyyppi.

patriot

Foorumin senaattori
Mitä helvattaa nämä Jyväskylässä käyneet arvostelevat toisiaan sen reissun perusteella!

Arvostelun pitäisi ulottua sen reissun ulkopuolelle! :mad: Moukat!