Zervuska Haidis
Well-known member
Mulla menee aina kaikki sekaisin. Mutta varsinkin PekPoy ja Joni.
Multa sais molempia. Stockmannin laatu, Anttilan hinnat!En tiedä tekeekö enemmän mieli rommia vai seksiä.
Tissit. 11/10Melindaa ja Fagerholmia ei nimenmuutoksen jälkeen tahdo erottaa. Sama sisältö.
Just tätä mä tarkotan.Tissit. 11/10
Sama vika. Tämän seurauksena huomaan tuon tuostakin koittavani selvitellä mitä mahdan tehdä viikonloppuna.Melindaa ja Fagerholmia ei nimenmuutoksen jälkeen tahdo erottaa. Sama sisältö.
Haa!Renessanssinero ja pendellstock. Molemmilla pitkätkö nick. Molempien viesteistä välittyy ihana lapsenmielinen käsitys maailman yksinkertaisuudesta ja tämän käsityksen tuoma itsevarmuus oman tiedon oikeellisuudesta.
Paras löytää syy ja ÄKKIÄ!!!!1Mosse Ja RacerX. En tiedä miksi.
Kumpiki ihan samanlaisia, paitti Mosse?Paras löytää syy ja ÄKKIÄ!!!!1
Jätkä koittaa esittää olevansa boss-tason perfect age cum gurgling posettaja.Lisäksi Joni ja PekPoy.
Jaa ei oo vielä tätä ennen tullu mieleen että pitäs nick vaihtaa takas. Kiitos Alex.Formulaholmi ja Fagernomi
Itsellä kanssa ihmetellyt miten vakavaa pashaa pistänyt postaten.mn97:hdeksää oon viime aikoina jokusen kerran luullut Mosseksi kun sillä on sama avatari kuin Mossella jokunen aika sitten. Luettuani jonkin matkaa viestiä ja joudun tsekkaamaan ettei se ollutkaan Mosse.