Fyysisen olotilasi päällimmäiset tuntemuksesi just nyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mangelo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lapsukaisna suunnittelin ja käsikirjoitin Pikku Kakkoselle haastajaa ja kilpailijaohjelmaa nimeltä Iso Kolmonen. Taidettiin nallejen kanssa siitä kuvata pilottikin.

Mä olisin haastanu noi kummatkin ikiomalla formaatillani nimeltään "Sopivankokoinen Kakspuolikas".

Lähes kolmatta viikkoa kipiänä, ei kait tässä muuta.

Vajaata viikko sitten satutin selän. Noh siinähän sitä ontui ja eilen se oli jo lähes ok. Tietysti piti sitten siitä rohkaistuneena painia naisen kanssa nii eikö se siinä riehuessa paukahtanut uusiksi ja tässä sitä taas parannellaan.

Itsehän menisin suoraan autoon, jos käskevät :dunno:

Nenää kaivaessani hokasin etten ollut pessyt riittävän huolellisesti käsiä sen jälkeen kun olin käsitellyt kohtuullisen tujua chiliä. Naama tulessa. Kuulen värejä.

Nenää kaivaessani hokasin etten ollut pessyt riittävän huolellisesti käsiä sen jälkeen kun olin käsitellyt kohtuullisen tujua chiliä. Naama tulessa. Kuulen värejä.

Sinun pitäisi kiittää onneasi, että kaivoit nenääsi etkä muniasi, koska selvisit tulessa olevien munien sijasta pelkällä tulessa olleella naamalla.

Vaikka tässä nyt ihan äijänä jahdataan koiran kanssa supikoiria ynnä muita pienpetoja, niin silti ei ole kovin helppoa päästää kärsimyksistään lasten lemmikkirotta. Yritin ensin syöttää sille tramalia, mutta ei se suostunut syömään. Siispä rotta pyyhkeen sisään ja kaulimella päähän. Ei todellakaan niin helppoa, kuin kuullostaa...

...

Vaikka tässä nyt ihan äijänä jahdataan koiran kanssa supikoiria ynnä muita pienpetoja, niin silti ei ole kovin helppoa päästää kärsimyksistään lasten lemmikkirotta. Yritin ensin syöttää sille tramalia, mutta ei se suostunut syömään. Siispä rotta pyyhkeen sisään ja kaulimella päähän. Ei todellakaan niin helppoa, kuin kuullostaa...

Aijai. Itsehän jouduin aikoinani lopettamaan mahdollisesti epileptisen kissanpennun, jonka kohtaus ei ottanut ollenkaan laantuakseen. Lopetustapaa tässä liene tarpeen kertoa. Kärsimään kissanpentu ei lopetuksesta joutunut. Kohtauksestaan kyllä.

Siispä rotta pyyhkeen sisään ja kaulimella päähän. Ei todellakaan niin helppoa, kuin kuullostaa...

"Pidäs tosta pyyhkeestä kiinni."
- Mikä siellä sisällä on isi?
"Pähkinöitä vaan..."
*hump*
*viiiik*
*hump* *hump* *hump*