Fyysisen olotilasi päällimmäiset tuntemuksesi just nyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mangelo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Peilistä katsomalla selkä näyttää niksahtaneen suoremmaksi ja lordoosi puuttuu :thumbfh:

Olen käynyt varovasti kolme kertaa dildokävelemässä, juossut hyvin varovasti kahteen otteeseen n. 100 metriä näiden lenkkien aikana.
Eilen tein tyttöjen tyyliin etunojapunnerruksia ja nyt on oikia olkapää tuhannen paskana.

Hieroin siihen kilon verrran Mossltarenia, muttei auta. Tonnista buranaa peliin, jotta jaksaa kisan seurata.

Olen käynyt varovasti kolme kertaa dildokävelemässä, juossut hyvin varovasti kahteen otteeseen n. 100 metriä näiden lenkkien aikana.
Eilen tein tyttöjen tyyliin etunojapunnerruksia ja nyt on oikia olkapää tuhannen paskana.

Hieroin siihen kilon verrran Mossltarenia, muttei auta. Tonnista buranaa peliin, jotta jaksaa kisan seurata.

Mä aattelin että ostan puljun (paljun) ja täyten Voltaren Fortella. Sitten aina iltaisin kylven siinä.

Ja muutama kannustava kuva vielä.:o
baby.jpg

lets-some-pushups-beautiful-girl-1371468258.jpg

2e2d06a9aecfe363cf9e51c95a809c63085ee0c21a88b889d86073436523fae5.jpg

Koko viikko lenssussa, ma-ke himassa "etätöissä", loppuviikko sairaana työmatkalla. Tänään lääkärissä ja tuomiona korva- et keuhkoputkentulehdus jälkkäriksi. Vitun kivaa olla ihminen.

Maksamakkaran hajuisia pieruja. Unohdin ilmoittaa toisaalla syöneeni maksamakkaraa leivällä.

Suhteellisen mainio. Enkkamäärä päiviä putkeen cimitelly. Kyllä kelepoo jaksaa lähtee töihin taas huomenna. :P

Kaikki taudit iskee heti, kun vähentää viin... lääkitystä.

Ei sulla olis kuvia?

Jos ois isäukon ryssävideokamera mukana, sen olisin kaulukseen kiinnittänyt ja kymmenen minuutin videopätkän jo tähän upottanut.

Tulee kiiru tervehtymisen kanssa, kun lauantaina pitäis reissuun lähtee.