:thumbup:Jr- sanoi:- Täytyy muistaa, että Premat ei ole mikään runkkari. Hän on voittanut Macaon ja melkein kaiken muunkin F3-tasolla. Oli hyvä näyttö, kun olin niin paljon häntä nopeampi.
Tuskin se tuota suomeksi on sanonut...Musta Pekka sanoi:Nopea on poika mutta onkos suomenkielen opiskelut jäänyt vähän puolitiehen vai onko tuo hänen normaalia puhettaan kilpakumppaneistaan? :eek!:
Niinpä niin...- Jos jotain jujua olisi menossa, kaipa ranskalainen talli käyttäisi sen ranskalaisen kuljettajansa hyväksi, Keke muistutti.
Prkele!! Menivät sitten hylkäämään ART-kuljettajien aika-ajosuoritukset sääntöjenvastaisilla autoilla. No nyt Heikki saa taas venytettyä eroa ilmaiseksi!! :jaska:Musta Pekka sanoi:Karskeja kommentteja tulevaisuuden nuorukaiselta
"Nicolle itselleen tallikaverin murjominen oli selvästi yhtäläinen nautinto kuin paalupaikan nappaaminen.
- Täytyy muistaa, että Premat ei ole mikään runkkari. Hän on voittanut Macaon ja melkein kaiken muunkin F3-tasolla. Oli hyvä näyttö, kun olin niin paljon häntä nopeampi."
Turunsanomat/F1 Linkki Uutinen "Rosbergille tyrmäävä paalu"
Nopea on poika mutta onkos suomenkielen opiskelut jäänyt vähän puolitiehen vai onko tuo hänen normaalia puhettaan kilpakumppaneistaan? :eek!:
Nyt meni ohi. Mikä tulos tai tilasto tuo on?CaPtEeNi sanoi:aika-ajojen tulos 21/19! huh hui!
Ootko ihan tosissas? Mietippä monta pistettä Nico on ART:n laittomuuksillaa jo kerännyt.. Ferrarille vaan tommoset pellet.Meleren~ sanoi:Prkele!! Menivät sitten hylkäämään ART-kuljettajien aika-ajosuoritukset sääntöjenvastaisilla autoilla. No nyt Heikki saa taas venytettyä eroa ilmaiseksi!! :jaska:
Ihan selvää Ferrariainesta kyllä joo. Tais itse vielä muttaa tota autonsa jousitusta ja tehdä tietoisesti vilppiä. Ihme vilunkipeliä Nicolta. Häpeäis edes vähän.Luckyman sanoi:N. Rosberg, selvää Ferrari-ainesta. :yuck:
Kirjoititko tuon kieliposkessa vai meinaatko että kuskit eivät oikeasti tiedä mitä "säätöjä" autoissa on? En oikein pidä tuollaisesta että kuskista yritetään tehdä puhdasta pulmusta näissä tilanteissa. Ikään kuin siellä taustalla häärisi joku huijjari jota kukaan ei tiedä, eikä haluakaan tietää. Kaikki ne ovat vilpistä vastuussa ja erityisesti kuljettaja.Jr- sanoi:Ihan selvää Ferrariainesta kyllä joo. Tais itse vielä muttaa tota autonsa jousitusta ja tehdä tietoisesti vilppiä. Ihme vilunkipeliä Nicolta. Häpeäis edes vähän.