Ootko koskaan sanonu uunin, lieden tai mikron vieressä "Ny rillataa!"?Grillauksen tärkein tehtävä on levittää grillauksen hajua ympäristöön ja vaatteisiin. Ja polttaa ruoan pinta karrelle. Muuta ideaahan siinä ei ole. Helpommalla pääsee kun lämmittää ruoan uunissa, liedellä tai mikrossa.
Mutta Pyrde on sanonut kaasuhellan vieressä?Ootko koskaan sanonu uunin, lieden tai mikron vieressä "Ny rillataa!"?
Sen vieressä olen lähinnä itkenyt hysteerisesti peljäten kuolemaa.Mutta Pyrde on sanonut kaasuhellan vieressä?
Ilmeisesti se on ollut hyvin onnistunut, koska sinua ärsyttänyt ja itse en muista ollenkaan.Voisko olla että ne keksis vielä paskemman ja ärsyttävämmän mainoskamppiksen kun se viimekesänen jossa oli Tikkanen völjyssä?
Silloin se on just epäonnistunut jos se on meikän mieleen jäänyt joka ei grillaa kun kerran vuodessa ja sillonki jonkun muun ostamia makkaroita ja sinä suurgrillaaja, armoitettu kaasugrillien mestari et muista koko miljuunia maksanutta kamppista lain.Ilmeisesti se on ollut hyvin onnistunut, koska sinua ärsyttänyt ja itse en muista ollenkaan.
Onhan tuota makkaraa tullut grillattua, eilen saatiin jauhelihapihvejä...Pitäisi varmaan ne terassihärpäkkeet kantaa varastosta ulos vielä, niin voisi istuakin ulkona.
Miksi, oi miksi rivarissa asuva ihminen ostaa sähkögrillin?Tekisi mieli rei'ittää viime kesänä ostamani sähkögrilli susihauleilla, mutta ainoa ongelma on, etten omista haulikkoa. Anyone?
Tuo kun kelpaa lähinnä makkaran lämmittimeksi ja lisää muutenkin karmeaa sähkölaskua.
Joku ituhippi, joka ei halua käyttää fossiilisia polttoaineita.Miksi, oi miksi rivarissa asuva ihminen ostaa sähkögrillin?
Aivan, kouvo itsekin todistaa jaskan ennusteen paikkansapitävyyttä, ties milloin ollut viimeksi vakituisessa työsuhteessa.Kouvon asianajaja on siis sähkögrilli. Tästähän se Jaskakin jo höpisi.
Kävin paikallisessa roinakaupassa ja oli halvalla myynnissä.Miksi, oi miksi rivarissa asuva ihminen ostaa sähkögrillin?
Ei haittaa vaikka tippuu möfnät hiillokselle.Pupö käyttää hametta!
Ja asiaakin: pitäis löytää jostain ritilän tilalle parila grilliin. Tylsää grillata ritilällä, kun kaikki möfnä valuu suoraan polttimien päälle.
Grillissä on yksi parila ja yksi ritilä, ritilä on turhake ja epäkäytännöllinen.