***In order to prevent cars from getting airborne, the speed at critical locations Flugplatz, Schwedenkreuz and Antoniusbuche will be reduced.Minkälaiset nuo nopeusrajoitussäännöt ovat? Onko vaan Flugplatz-Aremberg -osuus rajoitettu?
Tuota kun katsoin racingcircuits.info ja theracingline.net/racingcircuits, niin ei kyllä Nordschleifen profiilista suuria muutoksia löytynyt, muuta kuin kierroksen lopun mutkat, jotka tulivat jo ennen nykyisen GP-radan tekemistä. Tietysti pitkä rata, niin ei välttämättä profiilin muutokset kartassa erotu.Johan siihen profiiliin on koskettu jo lukemattomia kertoja aiemminkin.
1971 muutokset kuulemma tuhosivat jo radan. Ainakin Phil Hill näin loihe lausuman tuoreeltaan tuolloin.Tuota kun katsoin racingcircuits.info ja theracingline.net/racingcircuits, niin ei kyllä Nordschleifen profiilista suuria muutoksia löytynyt, muuta kuin kierroksen lopun mutkat, jotka tulivat jo ennen nykyisen GP-radan tekemistä. Tietysti pitkä rata, niin ei välttämättä profiilin muutokset kartassa erotu.
Niin no, olihan Silverstonen muutaman vuoden takaiset muutoksetkin joidenkin mielestä väärin, vaikka edellinen profiilikaan ei ollut edes 20v. Eipä silti, kyllä Nordschleife on jo saavuttanut iän, jossa sitä ei pitäisi muutella, ainostaan ylläpitää (esim. uudelleenasfaltointi tarpeen mukaan) ja korkeintaan parantaa turvallisuutta (esim. kaidemateriaalit) viemättä radan haastetta (ei parkkipaikkoja mutkiin). Niille luokille, joille Nordschleife on liian vaarallinen, on GP-rata eteläpuolella.1971 muutokset kuulemma tuhosivat jo radan. Ainakin Phil Hill näin loihe lausuman tuoreeltaan tuolloin.
Mm. Brünnchenin ja Döttinger Höhe -suoran aiemmat hyppyrit tasoitettiin tuolloin.
http://vln.wige-livetiming.de/live-timing-24h.html näyttää kuskin joka on ajovuorossa.#25 BMW Sports Trophy Team Marc VDS johtaa tällä hetkellä. :ahem: Osaako joku sanoa mistä näkisi kuka kuskeista on ajovuorossa?
Luulo on eri asia kuin tieto. Muita merkkejä ei WEC:issä näe siitä yksinkertaisesta syystä, että Mercedes, Lamborghini, Audi, McLaren, Bentley ym. eivät ole luokitelleet ACO:n GTE-sääntöjen mukaista autoa, vaan ovat valinneet helpomman tien tekemällä autonsa SRO:n GT3-sääntöihin. Tai eihän GT3-luokassa sääntöjä ole, sanotaan ovat tehneet auton jolla ajetaan GT3-luokassa.Voisi luulla että Porsche ja Ferrari ovat lahjoneet FIA:n pitämään muut merkit ulkona.
Glickenhaus on kyllä tullut suht yllättäen automaailman kartalle.WEC-sarjan Gt-autovalikoima on kyllä kovin köyhä tähän verrattuna. Nättejä nuo Bentleyt, Lexukset ja erityisesti tämä: