GT & Protot 2015

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26847
#17 Porsche uinahti. Pilttuuseen lepäämään.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26847
Mua vähän häiritsee nuo Aston Martinin lisävalot.


 

JoneZi

User
Liittynyt
17.3.2012
Viestit
7514
Mihinkäs Vilanderin autokunta on tippunut? Starttasi kuitenkin kärjestä.
 

Raikku

Well-known member
Liittynyt
26.2.2010
Viestit
3911
Tontsa on kyllä jotenkin hidas nykyään näissä kisoissa. Miksi muuten keltainen?(pelailin tuossa Forza 6:sta ja palasin).
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26847
Kohta on jompi kumpi kärkiautoista kaiteessa. Tasavahvoilta näyttävät Porsche ja Audi tällä radalla, hyvää kisailua.
 

Jarppi

The Trulli Train
Liittynyt
30.4.2010
Viestit
1404
Sijainti
Home
Mark Webber voitti WEC mestaruuden yhdessä Porsche-tallitoveriensa, saksalaisen Timo Bernhardin ja uusiseelantilaisen Brendon Hartleyn kanssa.
 

spotter90

Half Blind, Full Throttle
Liittynyt
8.9.2014
Viestit
8479
Sijainti
Helsinki

K. August

Well-known member
Liittynyt
25.11.2010
Viestit
2405
Kohta on jompi kumpi kärkiautoista kaiteessa. Tasavahvoilta näyttävät Porsche ja Audi tällä radalla, hyvää kisailua.
Oli kyllä tasaisin kisa ehkä sitten Le Mansin. Toyotakaan ei näyttänyt niin hitaalta, vaikka podium tulikin #17 & #8:n ongelmien myötä.

Itseäni hieman huolestuttanut Audin LMP1-tulevaisuus VW-kohun takia, tosin selostuksesta sai kyllä sellaisen kuvan, että täyttä häkää Audilla ensi kauteen valmistaudutaan. Tosin tottakai sen niin pitääkin olla, mutta konsernin pääkonttori voi aina päättää toisin. Kovasti kyllä sarja molempia VW:n merkkejä tarvitsee, ja toivottavasti Toyotakin on jälleen kärkivauhdissa ensi vuonna.
 

BudLightJaguar

Well-known member
Liittynyt
30.1.2012
Viestit
4407
Sijainti
Salo
Oikeastaan se olisi ideaalitilanne, ettei LMP1-luokka olisi riippuvainen VW-konsernista. Nykytilanteessa tosin ei voi kuin toivoa, BMW:n suunnitelmien materialisoituminen olisi jo kova juttu.
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18369
Lamborghini Euroopan mestari Patrick Kujala voitti eilisen ja toissapäiväisen Lamborghini Super Trofeo World Final kisan Sebringissä. Mikko Eskelinen varmisti hopea mitalinsa PRO-AM luokassa.

Eskelinen oli tulta ja tappuraa kun italialainen automerkki väkisin halusi omalleen sarjalle italialaisen voittajan.
- Lamborghinin sarjasääntöjen mukaisesti PRO-AM luokassa voi ajaa vain yksi PRO- ja yksi AM-tason kuljettaja, jonka taso määräytyy kokemuksen ja aikaisemman kilpailumenestyksen seurauksena. Kaikkien, paitsi Lamborghinin kilpailutoiminnasta vastaavien tahojen mukaan heidän olisi kuljettajan vaihdon myötä pitänyt ajaa toisessa luokassa, mutta sen sijaan he vain levittelivät käsiään. Kertakaikkiaan skandaalimaista ja ennen kaikkea häpeällistä oli heiltä olla puuttumatta tähän toimintaan, mutta toisaalta ymmärtäähän sen kun PRO-luokassa Patrick Kujala vei mestaruuden Suomeen ja PRO-AM luokan mestaruus matkasi Venäläiselle kuljettajallle Mikhail Stepanov. Tällä tavalla he saivat politikoitua yhden italialaisen mestarin omalle sarjalleen, Eskelinen kertoo.
Se kuka sielä viilunkia pelasi oli Loris Spinelli joka toi Sebringin kisaan Porsche Italia sarjan tänä vuonna voittaneen Riccardo Agostinin mukaansa.

Marol Engel voitti FIA GT World Cup kisan Macaussa.
 

Silk Cut Jaguar

Well-known member
Liittynyt
18.6.2007
Viestit
3532
Oli kyllä tasaisin kisa ehkä sitten Le Mansin. Toyotakaan ei näyttänyt niin hitaalta, vaikka podium tulikin #17 & #8:n ongelmien myötä.

Itseäni hieman huolestuttanut Audin LMP1-tulevaisuus VW-kohun takia, tosin selostuksesta sai kyllä sellaisen kuvan, että täyttä häkää Audilla ensi kauteen valmistaudutaan. Tosin tottakai sen niin pitääkin olla, mutta konsernin pääkonttori voi aina päättää toisin. Kovasti kyllä sarja molempia VW:n merkkejä tarvitsee, ja toivottavasti Toyotakin on jälleen kärkivauhdissa ensi vuonna.
Ei huolta: http://www.autosport.com/news/report.php/id/121934/
 
Ylös