Eri tavalla viihdyttäviä. Makuasia mistä kukin tykkää, molemmilla on paikkansa sydämessäni.K. Augusthan totesti, että kestävyyskisat eivät uhkaa F1:sten asemaa kuninkuusluokkana niiden tallikeskeisyyden vuoksi. Kilpailullisesti ne voivat olla formuloita viihdyttävimpiä. Olenko oikeassa?
Kiitoksia vastauksesta, halusin saada keskustelua aikaiseksi. Itse pidän nykyään monista autoluokista. Se on vaan kiva katsoa kovaa kulkevia autojaMestaruustaisto saikin sitten päätöksen, jossa nähtiin myös draamaa. Sade yllätti JOTAn Simon Dolanin todenteolla ja kierroksen jäivät jälkeen. Lisäksi vaikeuksia saada auto käyntiin pysähdysten jälkeen; se saattoi jopa maksaa kisan kakkospaikan ja mestaruuden.
Erinomainen suoritus Thiriet/TDS:ltä, varsinkin Nicolas Lapierreltä. Greaves sai huonon startin, mutta nousi sen jälkeen hyvin, hyödynsi JOTAn vaikeudet, ja rangaistuksesta huolimatta ajoi kakkoseksi ja mestaruuteen.
Ja hieno päätös MarcVDS:n taruun autokilpailuissa sekä Z4:lle BMW:n GT-autona. Mielelläni näkisin myös M6:n Euroopankin puolella GTE-luokassa, vaikkei sen IMSA GTLM -versio puhdas GTE olekaan.
Eri tavalla viihdyttäviä. Makuasia mistä kukin tykkää, molemmilla on paikkansa sydämessäni.
On näemmä kuvaankin ikuistunut :thumbup: Tuollaista vakioautoväännön pitäisi aina olla, eikä DTM:n tyylistä jonoajelua.Päivän viihdyttävin lähtö oli Seat Leon Eurocupissa. 31 Seattia saivat ensimmäisillä kierroksilla aikaiseksi esimerkillistä vakioautovääntöä, kun pääsuoralle ahdettiin parhaimmillaan viisi autoa rinnan.
Tuo oli siis aika-ajokisa, huomenna ajetaan varsinainen kisa.Stefan Mucke voitti FIA GT World Cup kisan Macaussa, toiseksi sijoittui Marol Engel.