GT & Protot 2015

BudLightJaguar

Well-known member
Liittynyt
30.1.2012
Viestit
4618
Sijainti
Salo
GT3 ja GTE autot tuskin ovat kovin kaukana toisistaan joten ei varmaankaan
olisi vaikeaa saada yhteensopivuutta aikaaa. Jos halutaan.
Ei tietenkään. GT3:n ja GTE:n välinen kuilu on osin keinotekoinen. Tilannetta voisi verrata suomalaiseen olutteollisuuteen. Samasta mäskistä tehdään III ja IV-versio. Nuo voisi yhdistää ja kahden eri tuotantolinjan kustannukset voisi ohjata oikeaan tuotekehitykseen. Mutta onnistuuko käytännössä?
 

Silk Cut Jaguar

Well-known member
Liittynyt
18.6.2007
Viestit
3532

Raikku

Well-known member
Liittynyt
26.2.2010
Viestit
3911
Tuo P4/5 muuten ollut kuluttaja-simupuolella jo monessa tuotteessa ja nyt tämä SCG-003 pitäisi tulla Assetto Corsaan "lähiaikoina".
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Eihän tuo nyt mikään massavalmistaja ole eikä tule olemaan, tosta on kyllä laillinen katuversiokin mutta valmistusmäärän laskenta tuskin tarvitsee kolmatta kättä.

http://www.ultimatecarpage.com/car/6163/SCG-003S.html
According to Glickenhaus, the ultimate goal is to drive the car to Le Mans in 2016, race it and then drive it back to Paris in time for dinner on Sunday evening.
Ihan kunnioitettava tavoite :eek!:
 

Raikku

Well-known member
Liittynyt
26.2.2010
Viestit
3911
Olisi saanut se suomalainen supersähköauton luoja pysyä siinä alkuperäisessä ideassa ja tuonut Le Mansiin viritelmänsä. Suomestakin olisi aika jonkun proto tai pari tehdä ja lähteä isoihin kisoihin yrittämään.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Markus Palttalan autokunta #25 BMW Z4 GT3 sijoittui toiseksi Nürburgringin 24h kisassa. :thumbup:
 

BudLightJaguar

Well-known member
Liittynyt
30.1.2012
Viestit
4618
Sijainti
Salo
Kyynisenä sanon että tuo ei ole tavoite, tai vähintään se on tavoite jota ei voi toteuttaa, mutta sen sijaan tunnetun kisan maininta pressitiedotteessa on hyödyllistä monin tavoin. :rolleyes:
Tavoitteita tietenkin pitää olla, mutta itsekin olen siinä mielessä kyyninen, että merkitystä on vain toiminnan tuloksella. Korkean profiilin lausunnot tai hyvä yritys ei niinkään kiinnosta.
 

Jarppi

The Trulli Train
Liittynyt
30.4.2010
Viestit
1411
Sijainti
Home
Von Ryan Racingin (Mclaren) kolmikko Rob Bell, Kevin Estre ja Shane Van Gisbergen voittivat eilen Blancpain Endurance Sarjan kisan Silverstonessa. Maalissa sijalla 42 olivat Attempto Racingin (Mclaren 650 S GT3):n kuljettaja kolmikko Vadim Gitlin, Olivier Webb ja suomalainen Antti Buri.
 

BudLightJaguar

Well-known member
Liittynyt
30.1.2012
Viestit
4618
Sijainti
Salo
USCC:n puolella kisataan seuraavan kerran ensi lauantaina Detroitissa, IndyCarin lämppärinä. Käsittääkseni nyt koostumus on P+GTD? Prototyyppiluokan sisällä todennäköisesti voittotaistelu käydään Daytona Protojen kesken, koska rata on aikalailla moottoritehoa eikä niinkään ajo-ominaisuuksia suosiva.

Entä onko Palttalan poppoo mukana?
 

K. August

Well-known member
Liittynyt
25.11.2010
Viestit
2405
USCC:n puolella kisataan seuraavan kerran ensi lauantaina Detroitissa, IndyCarin lämppärinä. Käsittääkseni nyt koostumus on P+GTD? Prototyyppiluokan sisällä todennäköisesti voittotaistelu käydään Daytona Protojen kesken, koska rata on aikalailla moottoritehoa eikä niinkään ajo-ominaisuuksia suosiva.

Entä onko Palttalan poppoo mukana?
Luokkina P+PC+GTD.

Palttala ajamassa #97 BMW:tä. Entry list.
 

BudLightJaguar

Well-known member
Liittynyt
30.1.2012
Viestit
4618
Sijainti
Salo
http://www.imsa.com/camera/imsatv

TUSCAR käynnissä Motownissa.

E: Vähän uhkaavia pilviä taivaalla kulmasta riippuen, en erottanut oliko Windsorin vai Motownin puolella. Mikään mahdottomuus ei ole, että iltapäivän IndyCar-kisa ajettaisiin sateessa.
 
Viimeksi muokattu:

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Eihän tuo rata ole muuttunut lainkaan aiemmasta.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Aikamoinen pomppulinna verrattuna nykyisiin silkinpehmeisiin ratoihin.
 

BudLightJaguar

Well-known member
Liittynyt
30.1.2012
Viestit
4618
Sijainti
Salo
Aikamoinen pomppulinna verrattuna nykyisiin silkinpehmeisiin ratoihin.
Tuohon pomppuisuuteen on tässä useammankin kertaa tullut kiinnitettyä huomiota. Samoin nuo pöllähdykset, kun osa radasta on betonia, niin pintaa irtoaa vähän väliä. Muuten silloin kun Stadissa vielä Thunderia ajettiin, jälkeenpäin ne "Pohjolan Monaco" -kuvailut on lähinnä huvittaneet. Samanlainen pomppulinnahan se Sörkan rata oli kuin Detroit, ei voi verrata silkinsileään Etelä-Ranskan asfalttiin.

Muitakin yhtymäkohtia löytyy, tosin onneksi Stadissa ei (vielä) ole 70% väestöstä mustia.
 
Ylös