GT/Protot 2022

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18363
Lappalaisen autokunta ruudussa 12, ja Kujalan 35
 

Jarppi

The Trulli Train
Liittynyt
30.4.2010
Viestit
1404
Sijainti
Home
Klo13:25 starttaa Barcelona 24h lähetys, siellä suomalaisista mukana samassa autokunnassa Antti Buri/K-P Laaksonen/Jim Rautiainen, ja puolestaan GT4 South sarjan pisteistä ajaa Elias Niskanen, hänen sarjan kilpailu päättyy tuolla jo 2h kohdalla.

Ja puolestaan klo14:15 starttaa lähetys Nordschleife 12h kisasta, siellä suomalaista nähdään mukana Sami-Matti Trogen, Juuso Puhakka, Konsta Lappalainen, Philip Miemois, ja Juha Miettinen.
 
Viimeksi muokattu:

spotter90

Half Blind, Full Throttle
Liittynyt
8.9.2014
Viestit
8360
Sijainti
Helsinki
Toyota lähtee paalulta Fujin 6h WEC-kisaan, joka alkaa huomenna klo 5.00 Eurosportilla ja Discovery+palvelussa.
 

spotter90

Half Blind, Full Throttle
Liittynyt
8.9.2014
Viestit
8360
Sijainti
Helsinki
Nissanille kaksoisvoitto Super GT-luokan Sugon kilpailussa. Voittoon ajanessa autokunnassa ajoivat Katsumasa Chiyo ja Mitunori Takaboshi.



GT300-luokan voitti #2 Toyota.


Goodsmile Racing-talli joutui vetäytymään, sillä heidän kuljettajansa oli saanut umpilisäkkeen tulehduksen.
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18363
Tunnin päästä käynnistyy GT World Sprint sarjan finaalilähetys Valencian Ricardo Tormolta

Luka Nurmi sijoittui Hockenheimissa eilen Ferrari Challenge kisan kolmanneksi, tämän päivän kisalähetys käynnistyy klo16:55
 

spotter90

Half Blind, Full Throttle
Liittynyt
8.9.2014
Viestit
8360
Sijainti
Helsinki
Tunnin päästä käynnistyy GT World Sprint sarjan finaalilähetys Valencian Ricardo Tormolta

Luka Nurmi sijoittui Hockenheimissa eilen Ferrari Challenge kisan kolmanneksi, tämän päivän kisalähetys käynnistyy klo16:55
Trofero Pirelli-luokan kisaan osallistui vain kolme pro-kuskia. loput kymmenen AM-luokan kuljettajia. Ferrari voisi yhdistää Trofeo Pirelli ja Coppa Shell-kilpailut, jolloin radalla nähtäisiin suurempi automäärä.
 
Viimeksi muokattu:

spotter90

Half Blind, Full Throttle
Liittynyt
8.9.2014
Viestit
8360
Sijainti
Helsinki
Luka Nurmi oli toistamiseen kolmas Ferrari Challenge-sarjan 2. lähdössä silverstonessa. Eilisen tapaan lähdön voitti Doriane Pin.

Pisteet:
1. Doriane Pin 161
2. John Wartique 122
3. Luka Nurmi 107
 
Viimeksi muokattu:

spotter90

Half Blind, Full Throttle
Liittynyt
8.9.2014
Viestit
8360
Sijainti
Helsinki
BMW julkisti värityksensä ja kuskinsa ensi kaudella IMSA-sarjan LMDh-autolleen. Kuljettajina toimivat Phillipp Eng, Connor De Phillippi, Nick Yelloly sekä Augusto Farfus

Komean näköinen auto.

 

BMW CSL

Well-known member
Liittynyt
9.2.2021
Viestit
232
Väritys sinällään ihan ok mut autosta ei vielä toisellakaan katsomisella tunnista merkkiä. Ysärillä GT1:n aikaan oli sentään mahdollista erottaa mäkki, MB-Amg ja Porsse toisistaan.
 

Freak

Well-known member
Liittynyt
13.4.2012
Viestit
2476
Sijainti
Botniaringin ja Kemoran välimaastossa
Siihen on monta selitystä. Säännöt, tuulitunneli ja se, ettei BMW ole tehnyt runkoa itse, kuten ei moni muukaan. Rungot tulevat suurimmaksi osaksi muutamalta eri valmistajalta. Vai tekeekö joku valmistaja runkonsa itse? Ferrari? Porsche?
 

spotter90

Half Blind, Full Throttle
Liittynyt
8.9.2014
Viestit
8360
Sijainti
Helsinki
Siihen on monta selitystä. Säännöt, tuulitunneli ja se, ettei BMW ole tehnyt runkoa itse, kuten ei moni muukaan. Rungot tulevat suurimmaksi osaksi muutamalta eri valmistajalta. Vai tekeekö joku valmistaja runkonsa itse? Ferrari? Porsche?
Rungot tulevat neljältä eri valmistajalta, kukaan ei tee itse autonsa runkoa.
 

spotter90

Half Blind, Full Throttle
Liittynyt
8.9.2014
Viestit
8360
Sijainti
Helsinki
Ylös