Sunnuntai aamuna ajettavassa Super GT:n kauden viimeisessä kisassa on jälleen kerran useammalla kuljettajalla mahdollisuus voittaa mestaruus.
GT500-luokassa Nissanit #3 (Chiyo/Takaboshi) ja #12 (Hiramine/Baguette) sekä Hondan #17 (Tsukakoshi/Matsushita) ovat vahvimmin kiinni mestaruudessa, mutta teoreettiset mahdollisuudet ovat vielä olemassa Hondan #100 (Yamamoto/Makino) ja Toyotan #37 (Fenestraz/Miyata)
GT300-luokassa vahvimmin kiinni ovat Nissanin #56 (Fujinami/de Oliveira), Subarun #61 (Iguchi/Yamauchi) ja Nissanin #10 (Okusa). Teoreettisemmat mahdollisuudet on vielä Toyotan #52 (Kawaai), Nissanin #11 (Yasuda/Ishikawa) ja Mercedeksen #65 (Gamou/Shinohara).
Pari pientä muutosta ensi kaudelle:
Tämä on viimeinen SUPER GT-kisa jossa käytetään tavallista pumppubensaa. Ensi kaudella käyttöön tulee uusi "carbon-neutral" polttoaine, jota myös Super Formula siirtyy käyttämään.
GT500-luokassa sallitaan ensi kaudella aerodynamiikan kehitys rajatuilla alueilla.
Ja tähän viikonloppuun päättyy, ainakin toistaiseksi, Priuksen taival GT300-luokassa. Nykyiset säännöt eivät suosi neliovisia autoja, joten apr ilmoitti rakentavansa uuden kaksiovisen hybridillä varustetun kilpalaitteen ensi kaudeksi.