Balthazar
Luonnollisesti.
Vaan mitä? Onko hedelmöittyneellä munasolulla minkäänlaista tietoisuutta?kouvotsvoni sanoi:Siinä jossain vaiheessa raskautta. En tosin käytä termiä "sielu".
Vaan mitä? Onko hedelmöittyneellä munasolulla minkäänlaista tietoisuutta?kouvotsvoni sanoi:Siinä jossain vaiheessa raskautta. En tosin käytä termiä "sielu".
On jossain vaiheessa.Mr Natural sanoi:Vaan mitä? Onko hedelmöittyneellä munasolulla minkäänlaista tietoisuutta?
Onko noin, no vielä sitä kait kerkiää...kouvotsvoni sanoi:On jossain vaiheessa.
Olisko tuo jossain vaiheessa vasta raskauden kolmannella kolmanneksella, jolloin aborttia ei enää voi tehdä? Mutta siis tiedostamattoman sikiön elämän voi kai lopettaa?kouvotsvoni sanoi:On jossain vaiheessa.
Jo pelkillä siittiöillä on tietoisuus. Ainakin mun siittiöillä on aika ajoin enämpi tietoisuutta kun mulla itelläni.Mr Natural sanoi:Vaan mitä? Onko hedelmöittyneellä munasolulla minkäänlaista tietoisuutta?
Näino. Munkin on ihan intona tohon tutkimusmatkailuun. Osa ei meinaa pysyä ollenka housuissaan kun niille vähän vihjaa, että teidät heitetään kohta napaseudulle ja jätetään sinne killistelemään.KnowHow sanoi:Jo pelkillä siittiöillä on tietoisuus. Ainakin mun siittiöillä on aika ajoin enämpi tietoisuutta kun mulla itelläni.
Nyt malttia jo. Jos vielä vähän siirtyy ilmestyy oikeesta yläkulmasta takaisin koordinaatistolle.Juskanen sanoi:Aika hyvät lukemat mulla :thumbup:
Your political compass
Economic Left/Right: -7.38
Social Libertarian/Authoritarian: -6.31
Joo, se on ihmeellistä. Se ohjelma väitti, että voisin istuttaa Hitlerin ja Stalinin tuoleihin ja saada muuttamaan heidän mielensä?:doubtful:kouvotsvoni sanoi:thunder tosi äärioikeistolainen meihin muihin verrattuna.
Teinpas uudestaan...Economic Left/Right: -1.00
Social Libertarian/Authoritarian: -1.32
Economic Left/Right: -0.62
Social Libertarian/Authoritarian: -1.44
Economic Left/Right: -4.62Economic Left/Right: -3.13
Social Libertarian/Authoritarian: -1.38
Emmätiä. Että koordinaatistossa origosta vasemmalle ja alhaalle on negatiiviset luvut?Mitähän sekin kertoo että vasemmistolaiset aatteet ja yksilönvapaudet ovat miinusta tekijöiden mukaan... :frank:
Economic Left/Right: -5.50Economic Left/Right: -5.00
Social Libertarian/Authoritarian: -3.85