Hahmojen poliittinen suuntautuminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ace17
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
kouvotsvoni sanoi:
On jossain vaiheessa.
Olisko tuo jossain vaiheessa vasta raskauden kolmannella kolmanneksella, jolloin aborttia ei enää voi tehdä? Mutta siis tiedostamattoman sikiön elämän voi kai lopettaa?

No joo, relataas taas. Tarkoitus oli vain ilmaista, ettei abortti ihan mutkaton ratkaisu ole ihmisille Suomessakaan.

Mr Natural sanoi:
Vaan mitä? Onko hedelmöittyneellä munasolulla minkäänlaista tietoisuutta?

Jo pelkillä siittiöillä on tietoisuus. Ainakin mun siittiöillä on aika ajoin enämpi tietoisuutta kun mulla itelläni.

KnowHow sanoi:
Jo pelkillä siittiöillä on tietoisuus. Ainakin mun siittiöillä on aika ajoin enämpi tietoisuutta kun mulla itelläni.

Näino. Munkin on ihan intona tohon tutkimusmatkailuun. Osa ei meinaa pysyä ollenka housuissaan kun niille vähän vihjaa, että teidät heitetään kohta napaseudulle ja jätetään sinne killistelemään.

Aika hyvät lukemat mulla :thumbup:

Your political compass
Economic Left/Right: -7.38
Social Libertarian/Authoritarian: -6.31

Juskanen sanoi:
Aika hyvät lukemat mulla :thumbup:

Your political compass
Economic Left/Right: -7.38
Social Libertarian/Authoritarian: -6.31

Nyt malttia jo. Jos vielä vähän siirtyy ilmestyy oikeesta yläkulmasta takaisin koordinaatistolle.

kouvotsvoni sanoi:
thunder tosi äärioikeistolainen meihin muihin verrattuna.

Joo, se on ihmeellistä. Se ohjelma väitti, että voisin istuttaa Hitlerin ja Stalinin tuoleihin ja saada muuttamaan heidän mielensä?:doubtful:

Economic Left/Right: -7.50
Social Libertarian/Authoritarian: -4.67

Kaivetaan tääkin tjoicki esiin kun homman löysin. Aika paljon menee porukalla lounaaseen päin. :thumbup:

Tuonne Gandhin suunnalle päädyin.

pcgraphpng.php

Economic Left/Right: -3.00
Social Libertarian/Authoritarian: -1.85

Mitähän sekin kertoo että vasemmistolaiset aatteet ja yksilönvapaudet ovat miinusta tekijöiden mukaan... :frank:

Your political compass
Economic Left/Right: 2.50
Social Libertarian/Authoritarian: -2.82