Haloo?

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Antti sanoi:
Ei tuolla foorumilla tarvitse käydä kirjoittelemassa, jos siitä ottaa herneet nenään. Se on tarkoitettu pokerista kiinnostuneille. Kannattaa muistaa server busy -ilmoitukset ja että uuden palvelimen kk-vuokra nousee selvästi. Sponsoroidut foorumit ovat hyvä vaihtoehto perinteiselle bannerimainonnalle.
No en mä siitä herneitä nenuun ottanu, kunhan vaan kysyin onko toi ihan virallinen jutska vaiko jonkun hakkerin aikaansannos, täällä kun ei perinteisesti tota infoa oo kauheesti jaeltu, ellei sitä oo erikseen tivattu :wink:
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Miksi tämänkin forumin ihmiset pitäisi miljoonien muiden ihmisten tavoin saada pelaamaan pokeria? Hyötyykö siitä kenties joku muu vielä enemmän kuin pelaaja? Kukahan se joku mahtaisi olla?

Tuosta pokerinalkista voisin kertoa kovinkin konkreettisia esimerkkejä, mutta jääköön.
Kirjoittelinpa tämän tekstin tuonne pokeritoikkiin ja se oli sieltä sitten siirretty jonkun muun kirjoittamaksi ja minun postaukseni poistettu. Jopas on mielenkiintoista. :eek: :D
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Olga sanoi:
Kirjoittelinpa tämän tekstin tuonne pokeritoikkiin ja se oli sieltä sitten siirretty jonkun muun kirjoittamaksi ja minun postaukseni poistettu. Jopas on mielenkiintoista. :eek: :D

Siinä kommentissa lukee alla: " Last edited by savvyjuha : Today at 12:24."

Eli näköjään tuolla savvyjuhalla on modeoikeudet tuolla alueella ja voipi näinollen editoida muiden kirjoituksia miten tahtoo. Tuo ko. kommentti, josta tuo sun lausahdukses löytyy, näyttäis olevan banaanin kirjoittama, mutta todellisuudessa ilmeisesti sitten nimimerkki savvyjuhan tekeleitä, ainakin osittain.

Että ehkäpä tuonne sitten tosiaan ei kannata kirjoitella, kun ei tiedä mitä sanoja tulee suuhun jonkun muun toimesta laitettua :rolleyes:
 
Viimeksi muokattu:

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
OoPee sanoi:
Siinä kommentissa lukee alla: " Last edited by savvyjuha : Today at 12:24."

Eli näköjään tuolla savyjuhlalla on modeoikeudet tuolla alueella ja voipi näinollen editoida muiden kirjoituksia miten tahtoo. Tuo ko. kommentti, josta tuo sun lausahdukses löytyy, näyttäis olevan banaanin kirjoittama, mutta todellisuudessa ilemisesti sitten nimimerkki savyjuhlan tekeleitä.

Että ehkäpä tuonne sitten tosiaan ei kannata kirjoitella, kun ei tiedä mitä sanoja tulee suuhun jonkun muun toimesta laitettua :rolleyes:
Niin huomaan. Vaikenen kuin muuri. :ahem:
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Meni näköjään kahden topicin yhdistely tällä juhalla vähän pieleen. Mä en usko, että tarkoitus oli sensuroida/muokata kenenkään kirjoituksia.

Mahdattekohan olla nyt vähän ylikriittisiä, tytöt ja pojat ? ;)

Vois olla tietty mielenkiintoista puhua nettipokerista sitä "henkeen ja vereen" vastustavien kanssa. Miksei myös niiden kanssa, jotka lajia diggaavat.

Toinen mielenkiintoinen aihe voisi olla, että onko tämän kaltainen mainostus jotenkin "irstaampaa" kuin bannereiden kautta tapahtuva. Mikä tästä tekee niin vastenmielisen ? Ei varmaan ainakaan se, että voorumi pyörii ?!

Tuo alun epätietoisuus siitä, että oliko kyse hakkeroinnista vai "mainoksesta" on jo ohitettu. Hyvä asia oli, että tämä selvitettiin...ja että siitä myös kyseltiin. Jonkinmoinen ennakkotiedotuskin olisi ollut ehkä paikallaan.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Formulanomi sanoi:
Meni näköjään kahden topicin yhdistely tällä juhalla vähän pieleen. Mä en usko, että tarkoitus oli sensuroida/muokata kenenkään kirjoituksia.

Mahdattekohan olla nyt vähän ylikriittisiä, tytöt ja pojat ? ;)

Vois olla tietty mielenkiintoista puhua nettipokerista sitä "henkeen ja vereen" vastustavien kanssa. Miksei myös niiden kanssa, jotka lajia diggaavat.

Toinen mielenkiintoinen aihe voisi olla, että onko tämän kaltainen mainostus jotenkin "irstaampaa" kuin bannereiden kautta tapahtuva. Mikä tästä tekee niin vastenmielisen ? Ei varmaan ainakaan se, että voorumi pyörii ?!
Mun mielestä tässä ei oo edelleenkään kukaan varsinaisesti kritisoinnut tuon alueen olemassaoloa, kunhan vaan ollaan todettu, varsin aiheellisesti, että kundi näköjään editoi toisten kirjoittamia viestejä :rolleyes:

Itsehän en vastusta nettipokeria yhtään sen enempää kuin kärpäsen pierua Saharassa täysikuun loisteessakkaan :eek:
 

savvyjuha

Well-known member
Liittynyt
19.3.2007
Viestit
283
Pahoittelut

Aloitteleva modesetä savvyjuha on vahingossa sotkenut banaanin ja olgan kirjoittamat viesti. Pahoittelen toimintaani ja yritän saada virheeni korjattua.

Lisäksi olen positiivisesti yllättynyt miten paljon pokerikeskustelu aiheuttaa intohimoja foorumilla.:thumbup:
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Edelleen olen sitä mieltä, että loistavalle pokeriosastolle paras paikka on tuo Pelit ja veikkaukset -osasto. En ehdota kilpaveneitä.
 

savvyjuha

Well-known member
Liittynyt
19.3.2007
Viestit
283
Se on vähän makuasia. Tärkeintähän on kuitenkin että foorumi pysyy siistinä, ja ei tämä nykyinen järjestely sitä mielestäni sekavammaksi tee. Toki, jos enemmistö foorumin vakiokäyttäjistä tuo osioni jonnekin muualle haluaa, niin siirretään. Pääasia että porukka viihtyy.
 

Wilpuri

Senile Member
Liittynyt
28.6.1999
Viestit
9041
Sijainti
hki
Olga sanoi:
Edelleen olen sitä mieltä, että loistavalle pokeriosastolle paras paikka on tuo Pelit ja veikkaukset -osasto. En ehdota kilpaveneitä.
Olen samaa mieltä. Ideaalisin tilanne olisi ehkä se, että nyt kun tälle forumille on saatu rahat tuolta asiakkaalta, niin tuo koko asiakkaan pokeripalsta poistettaisiin kokonaan.

Vaan kuuluisikohan perästä sitten jotain.
 

savvyjuha

Well-known member
Liittynyt
19.3.2007
Viestit
283
Wilpuri sanoi:
Olen samaa mieltä. Ideaalisin tilanne olisi ehkä se, että nyt kun tälle forumille on saatu rahat tuolta asiakkaalta, niin tuo koko asiakkaan pokeripalsta poistettaisiin kokonaan.

Vaan kuuluisikohan perästä sitten jotain.
Mistäs tiijät että rahat on saatu:thumbup: Ja perästä kuuluis.:wink:
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Wilpuri sanoi:
Olen samaa mieltä. Ideaalisin tilanne olisi ehkä se, että nyt kun tälle forumille on saatu rahat tuolta asiakkaalta, niin tuo koko asiakkaan pokeripalsta poistettaisiin kokonaan.

Vaan kuuluisikohan perästä sitten jotain.
Varmasti kuuluu perästä. Kun on maksava asiakas ja millä summalla sitten on maksanut bannerista ja mahdollisesta palstasta, niin kyllä sille asiakkaalle kuuluu olla oma palsta. Antti tietää näistä asioista paremmin kuin me.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Wilpuri sanoi:
Olen samaa mieltä. Ideaalisin tilanne olisi ehkä se, että nyt kun tälle forumille on saatu rahat tuolta asiakkaalta, niin tuo koko asiakkaan pokeripalsta poistettaisiin kokonaan.
:D :D :D :D

Ihan hyvä toi noi on nyt kun pikkuhiljaa selkis jo mistä on kysekkin :eek:
 

Wilpuri

Senile Member
Liittynyt
28.6.1999
Viestit
9041
Sijainti
hki
OoPee sanoi:
:D :D :D :D

Ihan hyvä toi noi on nyt kun pikkuhiljaa selkis jo mistä on kysekkin :eek:
Huomasinkin kommenttisi jo aikaisemmin ja ajattelinkin että olet jo päässyt tästä asiasta "yli" siinä määrin mikäli se nyt missään vaiheessa oikeasti oli edes ongelmana. :)

Olen kyllä täysin samaa mieltä siitä, että olisi tästä voinut ihan hyvin tiedottaa etukäteen. Tämän forumin ylläpidon asiakkaan puolesta hieman harmittaa, että he/hän/ne joutuivat ottamaan tuollaisen perinteisen f1-forumin muutosvastaisuusryöpsähdyksen vastaansa ihan turhaan. Tuo olisi ollut vältettävissä melko helposti.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Wilpuri sanoi:
Huomasinkin kommenttisi jo aikaisemmin ja ajattelinkin että olet jo päässyt tästä asiasta "yli" siinä määrin mikäli se nyt missään vaiheessa oikeasti oli edes ongelmana. :)
Parikolme unetonta yötä tässä varmaan menee, mutta eiköhän se tästä pikkuhiljaa, luottavaisin mielin vain kohti tulevaisuutta vaikka raskaalta vielä tällä hetkellä tuntuu :frank:

Olen kyllä täysin samaa mieltä siitä, että olisi tästä voinut ihan hyvin tiedottaa etukäteen. Tämän forumin ylläpidon asiakkaan puolesta hieman harmittaa, että he/hän/ne joutuivat ottamaan tuollaisen perinteisen f1-forumin muutosvastaisuusryöpsähdyksen vastaansa ihan turhaan. Tuo olisi ollut vältettävissä melko helposti.
Nimenomaan juuri näin.
 

savvyjuha

Well-known member
Liittynyt
19.3.2007
Viestit
283
Näin ne vaan puhumalla asiat selviää. Valtakunnassa rauha.:p
 

JOC

tavallinen virtanen
Liittynyt
25.8.2001
Viestit
3475
Onko homma karannut näin huonoksi?
 
Ylös