Haloo?

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Joo siis editoikaa nyt joku hyvänen aika toi "Banaani" -kommentti sieltä kuntoon tai vaikka kokonaan veks. Veikkaan, että Bansku ei tule olemaan ihastunut, kun huomaa mitä kaikkea hänen sanomakseen on laitettu, itte ainakin saattaisin kypsähtää :eek:

Paitti tietysti jos kyseessä on banaanin kakkosnick :eek!:

Se Banskun kirjoittama kommenttihan ei mun muistaakseni sisältänyt kuin yhden ainoan rivin:
"Kakarat yritetään saada nalkkiin tarjoamalla MP3-soittimia...Ei näin."
 

Antti

Administraattori
Ylläpitäjä
Liittynyt
27.12.1998
Viestit
1967
Sijainti
Suomi
Moderointivalikossa "Merge posts" eli viestin yhdistäminen on ensimmäisenä joten se on helppo valita vahigossa. En löytänyt mahdollisuutta peruuttaa yhdistämistä tai "split posts" -valintaa.
 

savvyjuha

Well-known member
Liittynyt
19.3.2007
Viestit
283
Juuri näin minulle pääsi käymään. :frank: Nooh. Jospa tästäkin selvittäis.
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
OoPee sanoi:
Joo siis editoikaa nyt joku hyvänen aika toi "Banaani" -kommentti sieltä kuntoon tai vaikka kokonaan veks. Veikkaan, että Bansku ei tule olemaan ihastunut, kun huomaa mitä kaikkea hänen sanomakseen on laitettu, itte ainakin saattaisin kypsähtää :eek:

Paitti tietysti jos kyseessä on banaanin kakkosnick :eek!:

Se Banskun kirjoittama kommenttihan ei mun muistaakseni sisältänyt kuin yhden ainoan rivin:
"Kakarat yritetään saada nalkkiin tarjoamalla MP3-soittimia...Ei näin."
Antti hoiti homman, nyt se Banana Phonesin viestit näkyy siellä pokeripalstalla.
 

Banaani

In stereo where available
Liittynyt
29.3.2006
Viestit
5232
Sijainti
Manse
OoPee sanoi:
Paitti tietysti jos kyseessä on banaanin kakkosnick :eek!:
Ei ole kakkosnikkejä lain...vai että meikäläiselle laitetaan sanoja suuhun, vielä jonkun mainosmiehen puolesta? :mad: :yuck:

OoPee sanoi:
Se Banskun kirjoittama kommenttihan ei mun muistaakseni sisältänyt kuin yhden ainoan rivin:
"Kakarat yritetään saada nalkkiin tarjoamalla MP3-soittimia...Ei näin."
Joo, ja sekin oli tavallaan turha. Eihän kakarat vissiin voi edes noita pelata, mikäli yhtään lakien mukaan mennään. :alppu:
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Banaani sanoi:
Joo, ja sekin oli tavallaan turha. Eihän kakarat vissiin voi edes noita pelata, mikäli yhtään lakien mukaan mennään. :alppu:
Ai vähän niinkuin viinaksia mainostettaisiin ;)
 

JuuZa

Kulttuurispesialisti
Liittynyt
22.4.2006
Viestit
2078
Mitäs mun pitää tehä tai kenen persettä mun pitää nuolla, että sais avatarin ittelle..?? :doubtful:
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
JuuZa sanoi:
Mitäs mun pitää tehä tai kenen persettä mun pitää nuolla, että sais avatarin ittelle..?? :doubtful:
Sä tarviit VIP-oikeudet:
http://www.f1-forum.fi/vb/showthread.php?t=17024
Elikkäs 20 emun nahkaa Antille niin sielu taivaaseen vilahtaa. Tai jotenkin näin.

Kerro toki jos saat nuolemalla avattaren (=äijäkkeen), varmaan moni on salaa toivonut tuollaista mahdollisuutta.
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Olisiko syytä, että ylläpidon osastolle laitetaan tuo VIP-maksuista sticky, että ettei toisten tarvitse ihmetellä sitä, että mistä saisi Avattaren ja muutakin?
 

Suomen Huippu

Sterna paradisaea
Liittynyt
14.6.2003
Viestit
2168
Thunder sanoi:
Olisiko syytä, että ylläpidon osastolle laitetaan tuo VIP-maksuista sticky, että ettei toisten tarvitse ihmetellä sitä, että mistä saisi Avattaren ja muutakin?
Muutakin? Esimerkiksi mitä?

Vaikka kyllähän VIP-jäsenyydessä parempi hinta-laatu-suhde on kuin Maikkarin kanavapaketissa!
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Suomen Huippu sanoi:
Muutakin? Esimerkiksi mitä?

Vaikka kyllähän VIP-jäsenyydessä parempi hinta-laatu-suhde on kuin Maikkarin kanavapaketissa!
Vaikka siitä, että voi imuttaa koneeltaan kuvia ja liittää mukaan, mikä ei ole mahdollista tavallisena jäsenenä.

Tässä voisi kehittää niin, että VIP-jäsenille voitaisiin myöntää makeammat hymiö-BBS:t kuin tavalliset joutuvat käyttämään kuivia ja vanhoiksi käynneiksi BBS-kuvioihin. Enkä tarkoita Big Brother Serial-formaattia...
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Ulosloggautuminen ei muuten enää toimi serverisiirron jälkeen. Tulee kyllä ilmo, että kaikki cookiet olis clearattu, mutta eipä vaan loggaudu tunnus siltikään ulos. Ainoa tapa loggautua ulos on mennä ja deletoida ne cookiet itse manuaalisesti.

Toki tuo toimii, jos ei sisäänloggautuessa pistä ruksia siihen kohtaan, jossa käsketään forumin muistaa loggautuminen, mutta tuo taas ohtaa siihen, että joutuu loggautumaan jokaisella browserin käynnistyksellä uusiksi sisään.

Aikaisemmin toi skulas ihan pelkällä Log Outilla.
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
OoPee sanoi:
Ulosloggautuminen ei muuten enää toimi serverisiirron jälkeen. Tulee kyllä ilmo, että kaikki cookiet olis clearattu, mutta eipä vaan loggaudu tunnus siltikään ulos. Ainoa tapa loggautua ulos on mennä ja deletoida ne cookiet itse manuaalisesti.

Toki tuo toimii, jos ei sisäänloggautuessa pistä ruksia siihen kohtaan, jossa käsketään forumin muistaa loggautuminen, mutta tuo taas ohtaa siihen, että joutuu loggautumaan jokaisella browserin käynnistyksellä uusiksi sisään.

Aikaisemmin toi skulas ihan pelkällä Log Outilla.
Ei minulla ole toiminut ulosloggautumiset vaikka toiset forumistit yrittivät laittaa ansan ja klikkasin sitä, ei silti toiminut. Ei vanhassa serverissä.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Thunder sanoi:
Ei minulla ole toiminut ulosloggautumiset vaikka toiset forumistit yrittivät laittaa ansan ja klikkasin sitä, ei silti toiminut. Ei vanhassa serverissä.
No mulla nyt kuitenkin toimi.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
OoPee sanoi:
Ulosloggautuminen ei muuten enää toimi serverisiirron jälkeen. Tulee kyllä ilmo, että kaikki cookiet olis clearattu, mutta eipä vaan loggaudu tunnus siltikään ulos. Ainoa tapa loggautua ulos on mennä ja deletoida ne cookiet itse manuaalisesti.

Toki tuo toimii, jos ei sisäänloggautuessa pistä ruksia siihen kohtaan, jossa käsketään forumin muistaa loggautuminen, mutta tuo taas ohtaa siihen, että joutuu loggautumaan jokaisella browserin käynnistyksellä uusiksi sisään.

Aikaisemmin toi skulas ihan pelkällä Log Outilla.
Tahtooko joku muka loggautua ulos forumilta?:eek!:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Miksi muuten postausajat näyttävät tunnin oikeaa kellonlyömään vähemmän, kun ei ole kirjautunut sisään:confused:
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Näin pari päivää sitten realistisen kauheaa painajaista, että jälleen kerran lukee: "Serveri on liian kiireinen, koita hetken kuluttua uudelleen." ja tulin tarkistamaan kylmä rinki pepussa, että pitääkö paikkansa. Kyllä piti ja kirosin ärräpäitä!:jaska:
Heräsin taas uudelleen ja tein samat kylmät ringit uudelleen tarkistettuani, luojan kiitos! Ei ollut totta!:thumbup:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Thunder sanoi:
Näin pari päivää sitten realistisen kauheaa painajaista, että jälleen kerran lukee: "Serveri on liian kiireinen, koita hetken kuluttua uudelleen." ja tulin tarkistamaan kylmä rinki pepussa, että pitääkö paikkansa. Kyllä piti ja kirosin ärräpäitä!:jaska:
Heräsin taas uudelleen ja tein samat kylmät ringit uudelleen tarkistettuani, luojan kiitos! Ei ollut totta!:thumbup:
Miten sulla noin niinku muuten menee? :doubtful:
 
Ylös