Hamilton vai Rosberg?

Kumpi mieluummin mestariksi?


  • Äänestäjiä yhteensä
    76
  • Äänestys suljettu. .

Charlie

Elämän jakojäännös
Liittynyt
13.12.1999
Viestit
6454
Sijainti
Pahassa paikassa
En pidä kummastakaan ja Hamilton oli suorastaan ykkösinhokki vuosina 2007-2008. Vastasin nyt kuitenkin Hamilton, koska on kärsinyt enemmän huonosta onnesta tänä vuonna. Toivottavasti se tarttuu myös Rosbergiin ja Ricciardo vie mestaruuden.
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18411
Mielummin Hamilton, mutta jos Rosberg voittaa, niin kotimaan lehdistön uutisointia odotellessa.
 

K. August

Well-known member
Liittynyt
25.11.2010
Viestit
2405
Lewis enemmän balls-out racer, joten ääneni hänelle.
 

lfb

Flavio
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
9965
Sijainti
Helsinki
Onpas Rosbergista tullut monien mielestä kovin vastenmielinen kuski heti, kun on alkanut menestyä.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Täh? Samanlainenhan se aina on ollut. Nyt sitä vaa näkee enemmän.
Heh, Keke totesi ihan samaa itsestään, kun lehdistö väitti pissan nousseen hattuun mestaruuden jälkeen.

Kyllä Keke pitää huolen siitä, ettei poika ala leijumaan.
 

M.Webber

Well-known member
Liittynyt
27.11.2007
Viestit
2586
Hamilton, en vaa siedä Rosbergia. Kumpikin pr-kultapoikia, mut Nico niistä oksettavin.
Rosberg, en vaan siedä Hamiltonia. Kumpikin pr-kultapoikia, mut Lewis niistä oksettavin. :thumbup:

Olen aina pitänyt Nicosta. Fiksu, huumorintajuinen, löytyy itseironiaa. Ja helvetin kova kuski.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Suosikkini Hamilton noista kahdesta. Nico vaan vaikuttaa jotenkin niin luotaantyöntävältä ja ajamisensa kitinöineen vielä pahempaa kuin Hamiltonilla huonoina päivinään.

Niin, ja Webslavelle en voi edelliseen viestiin vastata muuten kuin todella teatraallisella facepalmilla. Että iha autolla rinkuloita tehnyt ja sattunut ylinopeuttaki ajaan. Eikai. Täälläkin muuten eräs henkilö kuvittelee olevansa fiksumpi mitä on.
:D

Oli kyllä aika ala-arvoinen arvio Hamiltonista muuten niin asialliselta henkilöltä.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13751
Ei väliä, mutta jollain tavalla olisi hauska nähdä toisen nousevan "mestariksi" tuplapistepaskasäännöllä jostain 40 pisteen takaa, kun toinen kokee autorikon.
 

ToXiCiTy

I am fabulous!
Liittynyt
20.4.2008
Viestit
16731
Sijainti
Järvenpää
Onko joku pöllinyt Websin tunnukset? Hamilton fani se ainakin ennen oli. Niin ja Nicolle annoin äänen vaikka ei kumpikaan suosikkeihin kuulu. Couple of whiny little bitches.
 
Viimeksi muokattu:

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Niin, ja Webslavelle en voi edelliseen viestiin vastata muuten kuin todella teatraallisella facepalmilla. Että iha autolla rinkuloita tehnyt ja sattunut ylinopeuttaki ajaan. Eikai.
F1-maailmanmestarina ja yleisillä teillä. Juu, tosi coolia ja esimerkillistä käytöstä.
Onko joku pöllinyt Websin tunnukset? Hamilton fani se ainakin ennen oli.
Minuahan tituleerataan aina jonkun faniksi sen mukaan ketä kulloinkin satun puolustamaan. Kuskien kritisoinnit jää nimittelijöiltä usein noteeraamatta.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
F1-maailmanmestarina ja yleisillä teillä. Juu, tosi coolia ja esimerkillistä käytöstä.
Tuohan on melko tavallista tehokkaisiin autoihin suuntautuneen nuoren aikuisen käytöstä.

Nuorenahan ne tyhmyydet yleensä tehdään.


Webs voisi ottaa ne minä olen jeesus -lasit jo pois silmiltä.
 

ToXiCiTy

I am fabulous!
Liittynyt
20.4.2008
Viestit
16731
Sijainti
Järvenpää
F1-maailmanmestarina ja yleisillä teillä. Juu, tosi coolia ja esimerkillistä käytöstä.

Minuahan tituleerataan aina jonkun faniksi sen mukaan ketä kulloinkin satun puolustamaan. Kuskien kritisoinnit jää nimittelijöiltä usein noteeraamatta.
Mä muistan sun kirjoittaneen asiasta, mutta taidan muistaa väärin.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Tuohan on melko tavallista tehokkaisiin autoihin suuntautuneen nuoren aikuisen käytöstä.
Olkoon vaan, muttei lainkaan coolia, vaikka kaveri varmaankin noita tehdessään niin kuvitteli. Itsekin kuvaat moista toimintaa tyhmyydeksi.
Mä muistan sun kirjoittaneen asiasta, mutta taidan muistaa väärin.
Lewis-fanituksesta? Juu en ole kirjoittanut. Toki pidin superlahjakkaana tulokkaana kuten kaikki muutkin, mutta enhän minä ole ketään varsinaisesti fanittanut Häkkisen jälkeen.
 

Hartsa76

Well-known member
Liittynyt
23.2.2012
Viestit
7206
Onpas Rosbergista tullut monien mielestä kovin vastenmielinen kuski heti, kun on alkanut menestyä.
Tuntuu olevan niin, että menestyksen myötä jokaisen kuljettajan kohdalla ilmaantuu niitä tyyppejä joiden mielestä kuljettajalla on kusi noussut päähän, mutta se saattaa johtua perisuomalaisesta kukaan muu kuin minä itse ei saa menestyä asenteesta joka myös kateutena tunnetaan.
 
Ylös