Miguel
beagle
Maks 4 krt uusintajuurihoitoa ostopalveluna odotettavissa helmi-maaliskuun aikana.
Mitä toi ostopalvelu tarkoittaa?Maks 4 krt uusintajuurihoitoa ostopalveluna odotettavissa helmi-maaliskuun aikana.
Tarkoittaa sitä, että menin Espoon kaupungin hampaanhoidon päivystykseen hoitamaan akuutin kivun pois. Jatkohoito (= juurihoidon uusinta) toteutetaan ostopalveluna, eli Espoon kaupunki maksaa heidän listallaan olevien hampilääkäreiden laskun ja mun vastuulle jää maksaa normi omavastuu joka tulisi maksettavaksi jos kävisin terveyskeskuksessa hoidattamassa hampaani.Mitä toi ostopalvelu tarkoittaa?
Kannattanee koettaa näitä uusia vaalentavia hammastahnoja. Niitähän on montaakin merkkiä. Ei nyt ole mikään autuaaksi tekevä keksintö, mut itse olen huomannut et toimii pitemmällä aikavälillä ainakin.Leegot ei ole muutenkaan muotilehden sivuilta (tupakka+kahvi+hauras hammasluu= ei vitivalkoinen purukalusto).
Ok kiitos selvennyksestä. Täällähän ei sitten kai oikein muuta olekaan kuin tuota ostopalvelua eli kaikki hammashoito tapahtuu yksityislääkäreillä, joilla on soppari sairaskassan kanssa. Hammaslääkäri on potilaalle ilmainen, joskin sairaskassa ei edelleenkään suostu maksamaan kuin amalgaamipaikat, jos haluaa muunlaista paikkamateriaalia, niin se on maksettava itse. Kruunut, implantaatit, tekarit ja vastaavat tarttee tottakai maksaa itte (ei onneks ole tarvetta) ja aika moni käykin teettämässä ne rajan takana Unkarin puolella, jossa hinnat ovat huomattavasti edullisemmat.Jatkohoito (= juurihoidon uusinta) toteutetaan ostopalveluna, eli Espoon kaupunki maksaa heidän listallaan olevien hampilääkäreiden laskun ja mun vastuulle jää maksaa normi omavastuu joka tulisi maksettavaksi jos kävisin terveyskeskuksessa hoidattamassa hampaani.
Sulla on ollut hyvä tulehdus siellä hammasytimessä/juuressa, jos puudute ei tehonnut. Silloin puudutusaine ei vörki.Ite hoitadin reiät pois ja välil ei puudutus tehonnu ja sattu aivan helvetisti. Mut nyt on helppo ollaku tuska on takana.
Tänä vuonna siis pitäs mennä. Ja menenkin. Huhtikuulle sain ajan, ku viime vuoden... olikohan elokuussa tilasin. Yksityiselle sais toki nopeammin, mutta mihinkäpäs tässä kiirus olis, valmiissa maailmassa.Äänestin kohdat Pyydän aina puudutuksen, jos porataan ja Minulla ei ole reikiä valituksi.
Eilen just kävin viimeks, ja siellä toivotettiin että jos ei mitään erityistä syytä tule, niin seuraavaks sitten vuonna 2011. Eli ilmeisesti mulla ei ole reikiä, tai sitten se lekuri päätti piruuttaan jättää reiät hoitamatta.