Tuskin Matxi on kuljettaja, kun olen itse tuon kuvan ottanut jossakin Ranuan seutuvilla, Peelo!:thumbfh:Thunder sanoi:Onko Matxi siis kuljettaja vai tuo oleva poro?
Tuskin Matxi on kuljettaja, kun olen itse tuon kuvan ottanut jossakin Ranuan seutuvilla, Peelo!:thumbfh:Thunder sanoi:Onko Matxi siis kuljettaja vai tuo oleva poro?
Ajattelin vaan, että joko Matxi on kuvannut tuon Moen tai Moe on kuvannut tuon Matxin.Moe Szyslak sanoi:Tuskin Matxi on kuljettaja, kun olen itse tuon kuvan ottanut jossakin Ranuan seutuvilla, Peelo!:thumbfh:
Perusvirhe tommoselta 3k postaajalta. Ajattelit, vaikket ole siihen tottunut.:thumbfh: :nope:Thunder sanoi:Ajattelin vaan, että joko Matxi on kuvannut tuon Moen tai Moe on kuvannut tuon Matxin.![]()
Hetkinen seis?!?!Moe Szyslak sanoi:Tuskin Matxi on kuljettaja, kun olen itse tuon kuvan ottanut jossakin Ranuan seutuvilla, Peelo!:thumbfh:
No et kai sä nyt kerkee autoo vahtia kun sulla kiire laiminlyödä perhettäsi!!OoPee sanoi:Meinaakko, että olin vieressä kattomassa, millä vempaimella se klasi hakattiin paskaks? :doubtful:
Vasara olis jäljistä päätellen todennäköisempi vaihtoehto.
Luin: "Perusvirhe tommoselta 3v. postaajalta..."Moe Szyslak sanoi:Perusvirhe tommoselta 3k postaajalta. Ajattelit, vaikket ole siihen tottunut.:thumbfh: :nope:
Filmtownin 7 leffaa / 7 euroa-pakettia tullut pari kertaa vuokrattua ja kyllä nuo neljäänkin iltaan joskus ehtinyt katsomaan.Il Tempo Gigante sanoi:Millä ihmeen ajalla forumistit ehtivät katsoa moisia filmimääriä ?
Vrt. jaskan viesti.
Joo, prioriteetit pitää olla kohdallaan :ahem:Runar ja Kyllikki sanoi:No et kai sä nyt kerkee autoo vahtia kun sulla kiire laiminlyödä perhettäsi!!![]()
Tilasin hevosmitalla depressiivisiä farkkuja. Maksoin Visalla, on sen verran luotettavanoloiset sivutRunar ja Kyllikki sanoi:Melkeen paras kohta em. sivussa on tää. Hevosmitta ja alakuloiset farkut![]()
Ja sitten maksoit housut myös seuraavassa kuussa, ja sitä seuraavassa ja sitä seuraavassa jne jneOoPee sanoi:Tilasin hevosmitalla depressiivisiä farkkuja. Maksoin Visalla, on sen verran luotettavanoloiset sivut![]()
Kiristääkö reisistä ne 501:kköset?OoPee sanoi:Tilasin hevosmitalla depressiivisiä farkkuja. Maksoin Visalla, on sen verran luotettavanoloiset sivut![]()
En tiedä! Itselläni tuottaa suurta ongelmaa jo pelkästään Giro d'Italian seuraamisen ja oman pyöräilyharrastukseni yhteensovittaminen. Giro on jäänyt kyllä aikalailla taka-alalle.Il Tempo Gigante sanoi:Millä ihmeen ajalla forumistit ehtivät katsoa moisia filmimääriä ?
Vrt. jaskan viesti.
Ei oo näillä keleillä paljoa ollu farkuille käyttöä. Kolmeakymppiä pukkaa jatkuvasti mittarissa, palataan syksymmällä asiaanMoe Szyslak sanoi:Kiristääkö reisistä ne 501:kköset?![]()
Giro... siis se sun poifrend?Jacques sanoi:En tiedä! Itselläni tuottaa suurta ongelmaa jo pelkästään Giro d'Italian seuraamisen ja oman pyöräilyharrastukseni yhteensovittaminen. Giro on jäänyt kyllä aikalailla taka-alalle.![]()