Hankintoja!

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Matxi sanoi:
Ekkai sä oikeasti luule että minä tuota vakavissani pohdein? :eek: :eek:
luulen! ja vastaus kysymykseesi on: kyllä, kaikki takuut meni. Lisäksi pöytä on täysin arvoton, koska rikoit törkeästi kokoamisohjeita! Pöytien kokoaminen pitää olla sosiaalinen tapahtuma, ja teit todella törkeästi. Saattaa olla, että pöydän valmistaja vaatii sinulta runsaita korvauksia (107€) ohjeiden törkeästä laiminlyömisestä johtuen.
 
Viimeksi muokattu:

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
Jacques sanoi:
luulen! ja vastaus kysymykseesi on: kyllä, kaikki takuut meni. Lisäksi pöytä on täysin arvoton, koska rikoit törkeästi kokoamisohjeita! Pöytien kokoaminen pitää olla sosiaalinen tapahtuma, ja teit todella törkeästi. Saattaa olla, että pöydän valmistaja vaatii sinulta runsaita korvauksia (107€) ohjeiden törkeästä laiminlyömisestä johtuen.
*itG*
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Olga sanoi:
Eikö tuo television takana oleva ikkuna häiritse television katsomista? :confused:
No häiritsee. Siinä on Mattiaasi kuin peura pitkissä valoissa, kun aurinko vähän paistaa.:D :ahem:
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Moe Szyslak sanoi:
No häiritsee. Siinä on Mattiaasi kuin peura pitkissä valoissa, kun aurinko vähän paistaa.:D :ahem:
Ai samanlaisissa pitkissä kuin eräällä itävallassa asustavalla maanteiden terroristilla joku vuosi takaperin?
 

VR

Syytön ja sillä sipuli
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
10649
Sijainti
U15
Jäi sen verran hyvin mieleen, ettei etsimisessä mennyt kovinkaan kauaa aikaa. :ahem:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
VR sanoi:
Jäi sen verran hyvin mieleen, ettei etsimisessä mennyt kovinkaan kauaa aikaa. :ahem:
No tossa vaiheessahan kaikki oli vielä hyvin, edes tuulilasia ei vielä oltu keretty hakata vasaralla paskaks :doubtful:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Moe Szyslak sanoi:
Ja helmatkin vielä ojennuksessa.:eek:
Niin eikä siihen tuon jälkeen uusittuun tuulilasiinkaan ole vielä jouduttu tekemään korjausta kivenhakkauman vuoksi :rolleyes:
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
OoPee, päätä jo, että oliko se kivi vai vasara, joka pisti tuulilasisi paskax?
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Thunder sanoi:
OoPee, päätä jo, että oliko se kivi vai vasara, joka pisti tuulilasisi paskax?
Oli kumpi vaan, niin ei pistänyt, oli heitetty tai lyöty.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Thunder sanoi:
OoPee, päätä jo, että oliko se kivi vai vasara, joka pisti tuulilasisi paskax?
Meinaakko, että olin vieressä kattomassa, millä vempaimella se klasi hakattiin paskaks? :doubtful:

Vasara olis jäljistä päätellen todennäköisempi vaihtoehto.
 
Ylös