Hankintoja!

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Jätkän pesukone vaan jauhaa, eli et tiedä niistä vehkeistä mitään. Jätkä puhui itsensä pussiin, eikä pääse edes pois!!!! :D:D:D:D:D
Kouvolla on vastaavasti pippurimylly, joka pesee kalssarhousut yyperpuhtoisiksi. Ja vääntää pyykin rutikuivaks jos vaan jaksaa veivata sen ulos sieltä.
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Minä olin ostavinani hyvän Hooverin - kesti kuusi vuotta ja sen hajoamisen jälkeen hommasin sitten Mielen. Toivottavasti kestää pidempään. Toki tuo edellinenkin oli aktiivisessa käytössä, mutta jätti silti vähän väljähtyneen fiiliksen.
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Pyykinpesukone on niin rajussa käytössä, että siinä on vihoviimesiä paikkoja säästellä. Kunnon laatua kehään. Mieleni minun pesevi.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Jos joku on ostanu äskettäin astianpesukoneita niin kertokaas onko nykyään mikään varmasti hyvä vehje.
Mulla on reilu pari vuotta vanha Bosch, joka on itseasiassa ihan sama laite kuin Siemensin vastaava (tulevat siis samalta tehtaalta ja tekniikka on täysin sama), tuossa ajassa ei tietysti paskempikaan laite vielä sais hajota, mutta ainakin tähänastisten kokemusten perusteella ollaan varsin tyytyväisiä emmekä kadu ostosta. Rohkenisin suositella.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Minä olin ostavinani hyvän Hooverin - kesti kuusi vuotta ja sen hajoamisen jälkeen hommasin sitten Mielen. Toivottavasti kestää pidempään. Toki tuo edellinenkin oli aktiivisessa käytössä, mutta jätti silti vähän väljähtyneen fiiliksen.
Meillä on ollu kaks Hooverin pyykinpesuskonetta. Ensimmäinen ja viimeinen. Sama pätee Zanussiin :nope:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough



Toisen ostin tyttärelle, toisen taas itselleni, en kuitenkaan kerro kumpi menee kummalle :frank:
 

Jonkki

Press Play ►
Liittynyt
16.1.2003
Viestit
4942
Sijainti
Suomi Fineland
Eih, OoPee, tuo gaming headset on aivan karsee, kokeiltu on. Palauta vielä kun voit ja osta jotain parempaa...
 
Ylös