AJ
Well-known member
Discshopista The Sopranos kaudet 1-6 boksi. 140 egee. 28 levyä.![]()
Kallista! Itsehän ostin West Wingin kaudet 1-7 (42 levyä) viime keväänä hintaan 49,95£.
"Ostin Mersun. Maksoi 49 500€"
"Kallista. Itsehän ostin Micran 11 900€"
Discshopista The Sopranos kaudet 1-6 boksi. 140 egee. 28 levyä.![]()
Kallista! Itsehän ostin West Wingin kaudet 1-7 (42 levyä) viime keväänä hintaan 49,95£.
Uskaltaa.
Whirlpoolin pesukone täällä jauhaa ties monettako vuotta ilman ongelmia..ei, en osaa auttaaSiula mitään koneita kuitenkaa oo, että tuskin tiedät.![]()
Whirlpoolin pesukone täällä jauhaa ties monettako vuotta ilman ongelmia..ei, en osaa auttaa![]()
Nämä ovat tarpeettomia syytöksiä. Hyvin on jauhanut, jos ilmenee jotain muuta, niin muutan kantaani ja kannan täyden vastuun.Mutta voiko sillä pestä vaatteita?
Nämä ovat tarpeettomia syytöksiä. Hyvin on jauhanut, jos ilmenee jotain muuta, niin muutan kantaani ja kannan täyden vastuun.
Eipäs tehdä hätiköityjä johtopäätöksiä. Tutkitaan ensin asia ja palataan sitten asiaan.Jätkän pesukone vaan jauhaa, eli et tiedä niistä vehkeistä mitään. Jätkä puhui itsensä pussiin, eikä pääse edes pois!!!!![]()
Jätkän pesukone vaan jauhaa, eli et tiedä niistä vehkeistä mitään. Jätkä puhui itsensä pussiin, eikä pääse edes pois!!!!![]()
Pyykinpesukone on niin rajussa käytössä, että siinä on vihoviimesiä paikkoja säästellä. Kunnon laatua kehään. Mieleni minun pesevi.
Mahdollista tuo on. Pidempiaikaisia kokemuksia odotellessa.LG:n suoravedollinen konekin ois hyvä valinta, näin oon kuullut. :ahem:
Mahdollista tuo on. Pidempiaikaisia kokemuksia odotellessa.
LG:n suoravedollinen konekin ois hyvä valinta, näin oon kuullut. :ahem:
Moon tänään hidas.![]()
Jos joku on ostanu äskettäin astianpesukoneita niin kertokaas onko nykyään mikään varmasti hyvä vehje.
Minä olin ostavinani hyvän Hooverin - kesti kuusi vuotta ja sen hajoamisen jälkeen hommasin sitten Mielen. Toivottavasti kestää pidempään. Toki tuo edellinenkin oli aktiivisessa käytössä, mutta jätti silti vähän väljähtyneen fiiliksen.