AJ
Well-known member
Discshopista The Sopranos kaudet 1-6 boksi. 140 egee. 28 levyä.![]()
"Ostin Mersun. Maksoi 49 500€"Kallista! Itsehän ostin West Wingin kaudet 1-7 (42 levyä) viime keväänä hintaan 49,95£.
"Kallista. Itsehän ostin Micran 11 900€"
Discshopista The Sopranos kaudet 1-6 boksi. 140 egee. 28 levyä.![]()
"Ostin Mersun. Maksoi 49 500€"Kallista! Itsehän ostin West Wingin kaudet 1-7 (42 levyä) viime keväänä hintaan 49,95£.
Siula mitään koneita kuitenkaa oo, että tuskin tiedät.Uskaltaa.
Whirlpoolin pesukone täällä jauhaa ties monettako vuotta ilman ongelmia..ei, en osaa auttaaSiula mitään koneita kuitenkaa oo, että tuskin tiedät.![]()
Mutta voiko sillä pestä vaatteita?Whirlpoolin pesukone täällä jauhaa ties monettako vuotta ilman ongelmia..ei, en osaa auttaa![]()
Nämä ovat tarpeettomia syytöksiä. Hyvin on jauhanut, jos ilmenee jotain muuta, niin muutan kantaani ja kannan täyden vastuun.Mutta voiko sillä pestä vaatteita?
Jätkän pesukone vaan jauhaa, eli et tiedä niistä vehkeistä mitään. Jätkä puhui itsensä pussiin, eikä pääse edes pois!!!!Nämä ovat tarpeettomia syytöksiä. Hyvin on jauhanut, jos ilmenee jotain muuta, niin muutan kantaani ja kannan täyden vastuun.
Eipäs tehdä hätiköityjä johtopäätöksiä. Tutkitaan ensin asia ja palataan sitten asiaan.Jätkän pesukone vaan jauhaa, eli et tiedä niistä vehkeistä mitään. Jätkä puhui itsensä pussiin, eikä pääse edes pois!!!!![]()
Kouvolla on vastaavasti pippurimylly, joka pesee kalssarhousut yyperpuhtoisiksi. Ja vääntää pyykin rutikuivaks jos vaan jaksaa veivata sen ulos sieltä.Jätkän pesukone vaan jauhaa, eli et tiedä niistä vehkeistä mitään. Jätkä puhui itsensä pussiin, eikä pääse edes pois!!!!![]()
LG:n suoravedollinen konekin ois hyvä valinta, näin oon kuullut. :ahem:Pyykinpesukone on niin rajussa käytössä, että siinä on vihoviimesiä paikkoja säästellä. Kunnon laatua kehään. Mieleni minun pesevi.
Mahdollista tuo on. Pidempiaikaisia kokemuksia odotellessa.LG:n suoravedollinen konekin ois hyvä valinta, näin oon kuullut. :ahem:
No on nuo meillä ainankin kestänyt paljon paremmin kuin muut ja kone pyörii päivässä aika paljon.Mahdollista tuo on. Pidempiaikaisia kokemuksia odotellessa.
Tekninen ratkaisu on varmasti järkevä. Kuinka laadukkaasti sen on koreanpoika sitten oikeesti toteuttanut jää nähtäväksi ehkä muutaman vuoden sisään.LG:n suoravedollinen konekin ois hyvä valinta, näin oon kuullut. :ahem:
On sulla vielä jokunen vuosi aikaaMoon tänään hidas.![]()
Mulla on reilu pari vuotta vanha Bosch, joka on itseasiassa ihan sama laite kuin Siemensin vastaava (tulevat siis samalta tehtaalta ja tekniikka on täysin sama), tuossa ajassa ei tietysti paskempikaan laite vielä sais hajota, mutta ainakin tähänastisten kokemusten perusteella ollaan varsin tyytyväisiä emmekä kadu ostosta. Rohkenisin suositella.Jos joku on ostanu äskettäin astianpesukoneita niin kertokaas onko nykyään mikään varmasti hyvä vehje.
Meillä on ollu kaks Hooverin pyykinpesuskonetta. Ensimmäinen ja viimeinen. Sama pätee Zanussiin :nope:Minä olin ostavinani hyvän Hooverin - kesti kuusi vuotta ja sen hajoamisen jälkeen hommasin sitten Mielen. Toivottavasti kestää pidempään. Toki tuo edellinenkin oli aktiivisessa käytössä, mutta jätti silti vähän väljähtyneen fiiliksen.