rekkarikin kertoo kenelle tarkoitettu auto tuo on! :ahem:Captain Howdy sanoi:![]()
VW GOLF VARIANT 1.4 VM 03 ja ajettu 61000 km.
Osta pois!
rekkarikin kertoo kenelle tarkoitettu auto tuo on! :ahem:Captain Howdy sanoi:![]()
VW GOLF VARIANT 1.4 VM 03 ja ajettu 61000 km.
Osta pois!
Hiano rekkari.Captain Howdy sanoi:VW GOLF VARIANT 1.4 VM 03 ja ajettu 61000 km.
Osta pois!
Tuossa auton heppalukemiin tuijottelussa taitaa päteä sama, kuin minulla Alkossa. Saishan niitä 3.5dl viinapullojakin, mutta ostan mieluummin 7desin, vaikken joisikaan kuin puoli pulloa illassa, mutta hyvä olla varalta lisää.Matxi sanoi:Hiano rekkari.
Liian pieni kone, nou tänks.
mä juon 7 desiä viinaa ehkä vuodessa..kouvotsvoni sanoi:Tuossa auton heppalukemiin tuijottelussa taitaa päteä sama, kuin minulla Alkossa. Saishan niitä 3.5dl viinapullojakin, mutta ostan mieluummin 7desin, vaikken joisikaan kuin puoli pulloa illassa, mutta hyvä olla varalta lisää.
Matxi sanoi:Näinhän se vähän menee. Esim jos vertaillaan niin itse olen valmis sijoittamaan autoon (heti kun tosiaan saa tuon vielä isomman (eli asuntoprojektin) loppuun) kun taas en voisi kuvitellakaan käyttäväni esim 1000€ saati huomattavasti enemmän johonkin viikon tai kahden lomamatkaan.
Toiset käy baareissa jatkuvasti ja syytää sinne rahaa satojakin euroja kuukaudessa. Sellainenkaan ei itelläni tulisi mieleenkään. Kerta kaksi on aika paljon vuoteen.
Aika käsittämätön asenne mun mielestä (sarjassamme näkemyserot...). Mun mielestä elämässä pitää kerätä uusia kokemuksia ja saada hyviä muistoja, kotona ehtii makailla sitten vanhuksenakin. Ja silloin on kiva kertoa lapsenlapsille kiikkustuolissa, että on se isoisäkin ollut joskus kova jätkä. Näitä kokemuksia ei saa kotona makailemalla, mulle ainakin alkaa samat nurkat kyllästyttämään, jos elämässä ei ole mitään muuta. Vaikkei baarit ole mitään suosikkimestojani, niin kiva sinne on sillointällöin mennä tapaamaan kavereita ja väijymään vastakkaisen sukupuolen edustajia - ja saamaan paskanjauhannan aihetta kavereiden kesken. Toki, joskus on kiva olla ihan vain kotonakin aivan rauhassa, mutta ei esim. lomilla, jolloin pitää tehdä jotain, mitä ei muulloin ehd tekemään!Enpä juuri kuten juuri sanoin niin mua ei vain kertakaikkiaan kiinnosta lähteä lomailemaan mihinkään sen kummemmin.
Eniten nautin lomasta kun elbailen kotona.
Tuskinpa hän Jacquesin kanssa lapsia tulisikaan saamaanJuhis sanoi:Aika käsittämätön asenne mun mielestä (sarjassamme näkemyserot...). Mun mielestä elämässä pitää kerätä uusia kokemuksia ja saada hyviä muistoja, kotona ehtii makailla sitten vanhuksenakin. Ja silloin on kiva kertoa lapsenlapsille kiikkustuolissa, että on se isoisäkin ollut joskus kova jätkä.
Eikö lähde käyntiin? :doubtful: Pyörittääkö startti vai ei?Formulanomi sanoi:Hankittiin joo....ja nyt se on sit rikki...perkele. (tai meni jo viikonloppuna, mutten ole viittynyt täällä mainostaa...)
Eikä ku siitä hajosi tuo kuvassa oleva osa. (siis tuon spiraalin "koukku") --> leikkuu osa ei lähde käyntiinVesku sanoi:Eikö lähde käyntiin? :doubtful: Pyörittääkö startti vai ei?
Vai mikä vika...
Nimimerkki "huomenna käyn hakemassa tyristorin"
Housuissas on tulppa.Moe Szyslak sanoi:Siinä on tulppa kastunut.:ahem:
Sulla on vielä Tampax anaalissa paikoillaan, notta ei ole housuissa lain?Formulanomi sanoi:Housuissas on tulppa.
Housus on kastunut.
Onhan mulla kalsarit jalassa. Emmä nyt alasti täällä kirjoita. En käytä tampax merkkisiä tampooneita....:mad_old: Enkä paljon muutenkaan...Moe Szyslak sanoi:Sulla on vielä Tampax anaalissa paikoillaan, notta ei ole housuissa lain?![]()
Ammattilaispiireissä tuota spiraalia kutsutaan jouseksi.Formulanomi sanoi:Eikä ku siitä hajosi tuo kuvassa oleva osa. (siis tuon spiraalin "koukku")
suositsä oopeeta? :eek!:Formulanomi sanoi:En käytä tampax merkkisiä tampooneita....:mad_old:
No niin kutsutaan.jps sanoi:Ammattilaispiireissä tuota spiraalia kutsutaan jouseksi.
Suosin, oopee tuntuu mukavammalta perseessä...OoPee sanoi:suositsä oopeeta? :eek!:
:eek!: :yuck: :nope: :jaska: :doubtful:Formulanomi sanoi:Suosin, oopee tuntuu mukavammalta perseessä...
![]()
Et laittanut siguunOoPee sanoi::eek!: :yuck: :nope: :jaska: :doubtful: