Hankintoja!

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Matxi sanoi:
Hiano rekkari. :D
Liian pieni kone, nou tänks.
Tuossa auton heppalukemiin tuijottelussa taitaa päteä sama, kuin minulla Alkossa. Saishan niitä 3.5dl viinapullojakin, mutta ostan mieluummin 7desin, vaikken joisikaan kuin puoli pulloa illassa, mutta hyvä olla varalta lisää.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
kouvotsvoni sanoi:
Tuossa auton heppalukemiin tuijottelussa taitaa päteä sama, kuin minulla Alkossa. Saishan niitä 3.5dl viinapullojakin, mutta ostan mieluummin 7desin, vaikken joisikaan kuin puoli pulloa illassa, mutta hyvä olla varalta lisää.
mä juon 7 desiä viinaa ehkä vuodessa.. :rolleyes:
 

Juhis

Well-known member
Liittynyt
11.6.2001
Viestit
2341
Sijainti
Joutseno
Matxi sanoi:
Näinhän se vähän menee. Esim jos vertaillaan niin itse olen valmis sijoittamaan autoon (heti kun tosiaan saa tuon vielä isomman (eli asuntoprojektin) loppuun) kun taas en voisi kuvitellakaan käyttäväni esim 1000€ saati huomattavasti enemmän johonkin viikon tai kahden lomamatkaan.

Toiset käy baareissa jatkuvasti ja syytää sinne rahaa satojakin euroja kuukaudessa. Sellainenkaan ei itelläni tulisi mieleenkään. Kerta kaksi on aika paljon vuoteen.
Enpä juuri kuten juuri sanoin niin mua ei vain kertakaikkiaan kiinnosta lähteä lomailemaan mihinkään sen kummemmin.
Eniten nautin lomasta kun elbailen kotona.
Aika käsittämätön asenne mun mielestä (sarjassamme näkemyserot...). Mun mielestä elämässä pitää kerätä uusia kokemuksia ja saada hyviä muistoja, kotona ehtii makailla sitten vanhuksenakin. Ja silloin on kiva kertoa lapsenlapsille kiikkustuolissa, että on se isoisäkin ollut joskus kova jätkä. Näitä kokemuksia ei saa kotona makailemalla, mulle ainakin alkaa samat nurkat kyllästyttämään, jos elämässä ei ole mitään muuta. Vaikkei baarit ole mitään suosikkimestojani, niin kiva sinne on sillointällöin mennä tapaamaan kavereita ja väijymään vastakkaisen sukupuolen edustajia - ja saamaan paskanjauhannan aihetta kavereiden kesken. Toki, joskus on kiva olla ihan vain kotonakin aivan rauhassa, mutta ei esim. lomilla, jolloin pitää tehdä jotain, mitä ei muulloin ehd tekemään!
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Juhis sanoi:
Aika käsittämätön asenne mun mielestä (sarjassamme näkemyserot...). Mun mielestä elämässä pitää kerätä uusia kokemuksia ja saada hyviä muistoja, kotona ehtii makailla sitten vanhuksenakin. Ja silloin on kiva kertoa lapsenlapsille kiikkustuolissa, että on se isoisäkin ollut joskus kova jätkä.
Tuskinpa hän Jacquesin kanssa lapsia tulisikaan saamaan:(
 

Vesku

Maatalousneuvos
Liittynyt
14.6.2003
Viestit
5795
Formulanomi sanoi:
Hankittiin joo....ja nyt se on sit rikki...perkele. (tai meni jo viikonloppuna, mutten ole viittynyt täällä mainostaa...:eek: )
Eikö lähde käyntiin? :doubtful: Pyörittääkö startti vai ei?
Vai mikä vika...
Nimimerkki "huomenna käyn hakemassa tyristorin"
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Vesku sanoi:
Eikö lähde käyntiin? :doubtful: Pyörittääkö startti vai ei?
Vai mikä vika...
Nimimerkki "huomenna käyn hakemassa tyristorin"
Eikä ku siitä hajosi tuo kuvassa oleva osa. (siis tuon spiraalin "koukku") --> leikkuu osa ei lähde käyntiin

Takuuseen meni. Kone hajosi lauantaina ja haettiin kuulema huoltoon tänään. Huoltoukko sanoi, että rakennevika.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Moe Szyslak sanoi:
Sulla on vielä Tampax anaalissa paikoillaan, notta ei ole housuissa lain?:eek:
Onhan mulla kalsarit jalassa. Emmä nyt alasti täällä kirjoita. En käytä tampax merkkisiä tampooneita....:mad_old: Enkä paljon muutenkaan...
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
jps sanoi:
Ammattilaispiireissä tuota spiraalia kutsutaan jouseksi.
No niin kutsutaan. :eek: Huomasin kyllä mogani ihan itse :mad_old: , mutta kun aloin keskustelemaan tampooneista Moen kanssa en ehtinyt korjata.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Ärmurpur.. Eilen tuli hommittua tikipoksi ja plustv-paketti (ei tietenkään formuloitten vaan subtv-juniorin takia), eikä toimi, ei toimi ei... Piuhat katsottu sen sata kertaa ja kytketty kuten ohjeissa sanottu, mutta ei löydä mitään kanavia ja signaali näyttää nollaa taajuuksista riippumati. Soitin digineuvontaan eilen, ja kun antoivat toisen neuvon ja sanoin jo kokeilleeni sitäkin niin puhelu katkesi äkisti:eek: Kokeilla tänään soittaa uusiksi ja kokeilla uudella antennipiuhalla, kun vanhassa jotain häikkää ollut ja on kyllä ylipitkäkin (siitä huolimatta pitäisi nyt jotain prosentteja taajuuksien vahvuuksissa näkyä).
 
Ylös