Hankintoja!

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
kouvotsvoni sanoi:
Ärmurpur.. Eilen tuli hommittua tikipoksi ja plustv-paketti (ei tietenkään formuloitten vaan subtv-juniorin takia), eikä toimi, ei toimi ei... Piuhat katsottu sen sata kertaa ja kytketty kuten ohjeissa sanottu, mutta ei löydä mitään kanavia ja signaali näyttää nollaa taajuuksista riippumati. Soitin digineuvontaan eilen, ja kun antoivat toisen neuvon ja sanoin jo kokeilleeni sitäkin niin puhelu katkesi äkisti:eek: Kokeilla tänään soittaa uusiksi ja kokeilla uudella antennipiuhalla, kun vanhassa jotain häikkää ollut ja on kyllä ylipitkäkin (siitä huolimatta pitäisi nyt jotain prosentteja taajuuksien vahvuuksissa näkyä).
Muista tarkistaa piuhat!
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Kauhian pähkäilyn jälkeen kouvolle selviää, jotta asuupi kaapelitaloudessa.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Captain Howdy sanoi:
Muista tarkistaa piuhat!
Ai niin ne!:eek: ...taidanpa tarkistaa privaattiviestin, joku lähettänyt jotain haudi houta.

jps sanoi:
Kauhian pähkäilyn jälkeen kouvolle selviää, jotta asuupi kaapelitaloudessa.
Isännöitsijä ja naapuri olivatten sitä mieltä, että on digivalmiudet olleet sen jotain 5 vuotta ja kaapelitalouksia ovatten.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Kandee kouvo tsekata ne piuhat. Ja asetukset kans. Jos ei vörki niin sit uudestaan piuhat. Ja asetukset.

Sit sellanen neuvo että aina kun alkaa acenteleen tollasia hommia ni kandee varata jemmapullo, josta voi ottaa neuvooantavia jos ei homma toimi. Tuskin ne mitään neuvoo antaa mutta eipähän vitutakaan.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
KnowHow sanoi:
Kandee kouvo tsekata ne piuhat. Ja asetukset kans. Jos ei vörki niin sit uudestaan piuhat. Ja asetukset.

Sit sellanen neuvo että aina kun alkaa acenteleen tollasia hommia ni kandee varata jemmapullo, josta voi ottaa neuvooantavia jos ei homma toimi. Tuskin ne mitään neuvoo antaa mutta eipähän vitutakaan.
Eilen paloi päreet ja hermoröökit kyllä, tänään varmaan sama homma. Kyllä se nyt on hitto, jollei Subtv juniori ala näkyä:jaska: Kyllä ne varmaan tänään saan kuntoon tavalla tai toisella.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
kouvotsvoni sanoi:
Ai niin ne!:eek: ...taidanpa tarkistaa privaattiviestin, joku lähettänyt jotain haudi houta.

Isännöitsijä ja naapuri olivatten sitä mieltä, että on digivalmiudet olleet sen jotain 5 vuotta ja kaapelitalouksia ovatten.
... ja ostit antennitikittäjän! :rolleyes:
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
kouvotsvoni sanoi:
Ärmurpur.. Eilen tuli hommittua tikipoksi ja plustv-paketti (ei tietenkään formuloitten vaan subtv-juniorin takia), eikä toimi, ei toimi ei... Piuhat katsottu sen sata kertaa ja kytketty kuten ohjeissa sanottu, mutta ei löydä mitään kanavia ja signaali näyttää nollaa taajuuksista riippumati. Soitin digineuvontaan eilen, ja kun antoivat toisen neuvon ja sanoin jo kokeilleeni sitäkin niin puhelu katkesi äkisti:eek: Kokeilla tänään soittaa uusiksi ja kokeilla uudella antennipiuhalla, kun vanhassa jotain häikkää ollut ja on kyllä ylipitkäkin (siitä huolimatta pitäisi nyt jotain prosentteja taajuuksien vahvuuksissa näkyä).
Mä oon jonkun verran painiskellut noiden laitteiden kanssa joten jos ongelmat jatkuu niin soita ihmeessä vaikka Captain Howdylle.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
kouvotsvoni sanoi:
Ärmurpur.. Eilen tuli hommittua tikipoksi ja plustv-paketti (ei tietenkään formuloitten vaan subtv-juniorin takia), eikä toimi, ei toimi ei... Piuhat katsottu sen sata kertaa ja kytketty kuten ohjeissa sanottu, mutta ei löydä mitään kanavia ja signaali näyttää nollaa taajuuksista riippumati. Soitin digineuvontaan eilen, ja kun antoivat toisen neuvon ja sanoin jo kokeilleeni sitäkin niin puhelu katkesi äkisti:eek: Kokeilla tänään soittaa uusiksi ja kokeilla uudella antennipiuhalla, kun vanhassa jotain häikkää ollut ja on kyllä ylipitkäkin (siitä huolimatta pitäisi nyt jotain prosentteja taajuuksien vahvuuksissa näkyä).
Miksi juuri sata kertaa...miksei 107 kertaa.

Kehoittaisin sua siis tarkistamaan piuhat vielä vähintään 7:eitsämän kertaa.

ps. Oletko tarkistanut, ettei spiraalin koukku ole rikki...?
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Formulanomi sanoi:
Eikä ku siitä hajosi tuo kuvassa oleva osa. (siis tuon spiraalin "koukku") --> leikkuu osa ei lähde käyntiin

Takuuseen meni. Kone hajosi lauantaina ja haettiin kuulema huoltoon tänään. Huoltoukko sanoi, että rakennevika.
Kai te kuskasitte koko häkkyrän sinne takuuhuoltoon, ettekä vain kipaisseet pelkkää jousta.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
jps sanoi:
Kai te kuskasitte koko häkkyrän sinne takuuhuoltoon, ettekä vain kipaisseet pelkkää jousta.
Mikä jousi ? Tarkoitatko spiraalia ?

Ei me kuskattu mitään, kun se koko häkkyrä vietiin...:mad:
 

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
Juhis sanoi:
Aika käsittämätön asenne mun mielestä (sarjassamme näkemyserot...). Mun mielestä elämässä pitää kerätä uusia kokemuksia ja saada hyviä muistoja, kotona ehtii makailla sitten vanhuksenakin. Ja silloin on kiva kertoa lapsenlapsille kiikkustuolissa, että on se isoisäkin ollut joskus kova jätkä. Näitä kokemuksia ei saa kotona makailemalla, mulle ainakin alkaa samat nurkat kyllästyttämään, jos elämässä ei ole mitään muuta. Vaikkei baarit ole mitään suosikkimestojani, niin kiva sinne on sillointällöin mennä tapaamaan kavereita ja väijymään vastakkaisen sukupuolen edustajia - ja saamaan paskanjauhannan aihetta kavereiden kesken. Toki, joskus on kiva olla ihan vain kotonakin aivan rauhassa, mutta ei esim. lomilla, jolloin pitää tehdä jotain, mitä ei muulloin ehd tekemään!
Toinen tykkää tanjulista ja toinen Jacquesista!
Kuten sanoin, ei vain yksinkertaisesti mikään matkustelu kiinnosta pätkääkään. Eihän siinä kotona ollessa kokemuksia kartu mutta enpä ole niitä etsimässäkään.
Kavereita (vaikkei täällä ny asukaan yhtään sen kummemmin) voi tavata muuallakin kuin baarissa. Baareissa ei yksinkertaisesti ole mitään sellaista mikä minua houkuttelisi.
 

PekPoy

oik. yo.
Liittynyt
11.2.2001
Viestit
8173
Sijainti
Helsinki / f1racing.net / vasempaan kääntyvät mutk
Matxi sanoi:
Toinen tykkää tanjulista ja toinen Jacquesista!
Kuten sanoin, ei vain yksinkertaisesti mikään matkustelu kiinnosta pätkääkään. Eihän siinä kotona ollessa kokemuksia kartu mutta enpä ole niitä etsimässäkään.
Kavereita (vaikkei täällä ny asukaan yhtään sen kummemmin) voi tavata muuallakin kuin baarissa. Baareissa ei yksinkertaisesti ole mitään sellaista mikä minua houkuttelisi.
Oletko matkustellut paljon, vai ennakoitko vain kiinnostumattomuutesi?
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
PekPoy sanoi:
No toivottavasti et sitten tosissaan ostanut PlusTV-pakettia, se kun on ainoastaan antennitalouksiin.

:alppu:
No sen sen...PlusTV vai mikä se maikkarin paketti nyt on:confused:

Captain Howdy sanoi:
:D :D :D Kato nyt kuitenkin ne piuhat vielä kerran...
Jumakauta! Ostin uuden lyhyemmän antennipiuhan digi-neuvojan ehdotuksesta epäuskoisena sen paremmasta toimivuudesta ja katso! Kaikki näkyy.. Sikäli ihmettelen, kun edelliselläkin näkyi telkkari täysin analogisesti.. Bitit eivät kestä paria lisämetriä, kun ensin ovat kulkeneet kaapeleissa sen miljoona kilometriä:confused:
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Juhis sanoi:
Ja silloin on kiva kertoa lapsenlapsille kiikkustuolissa, että on se isoisäkin ollut joskus kova jätkä.
Ensinnäkin, odotin Matxilta tähän vastausta "ei musta koskaan tuu isoisä" ja toiseksi ei matxi siinä kiikustuolissa istuisi vaan Audissa! Ja kolmanneksi ei Matxi tosiaan selittäisi olleensa joskus kova jätkä vaan "mä olen nyt kova jätkä, koska ajan Audilla".. Nii!


Mitä tulee lomailuun ja baareiluun, niin siitähän et voi pistää mitään yleistä linjaa siitä mikä on hyvä. Se on tosiaan niin yksilöllistä kuin voi olla. Itselläni on tänä vuonna tosi lyhyt loma, ja käytän sen varmaan kokonaan pyöräilyyn, se on mun tapa rentoutua. Mutta toisaalta houkuttelisi kyllä ihan vaan löhöilläkin. Matkustelu.. miksei sekin.. en tiedä.. mut kyl mulla on lomassa pääasia se rentoutuminen. Se millä tavalla rentoutuu, on eriasia..
Ja itse en ajattele juuri mistään noin että "sitten kiikkustuolissa on kiva kun on saavuttanut jotain". Ajattelen ennemminkin niin että "NYT on kiva kun saavutan jotain". Kiikustuolissa lähes kasviksena lähinnä varmaan tulee vituttamaan se kun ei voi enää tehdä sitä mitä nuorempana tuli tehtyä..
 
Ylös