PuoliPöhkö
Well-known member
No ny sulla on 8001:n vastaus tähän toikkiin.
Sitäpaitti sehän on pykälän verran suurempi hankinta kuin 8000.
No ny sulla on 8001:n vastaus tähän toikkiin.
Näin kävi. Sori.
Hyvin sanottu siellä!
Hyvä oli myös havaita, että avautumiset käännetään joidenkin hahmojen puolesta aina ja jatkuvasti henkilökohtaisen puolelle. Se kun tuplaa nautinnon.
"Rakkikoira ulisee" jo toista viikkoa samasta asiasta! On tainut kalikka kalahtaa kovasti kintuille!![]()
Vesku sanoi:No perkele! Täälläpäs on tapahtunut sahan oston jälkeen!
Kun on kerta kommentoitu Knoukakrin avautumista, niin laitanpa minäkin.
Knoukkarille taisi tulla kaipuu luontoon ja metsään itseään rääkkäämään moottorisahan nähdessään! Lähinnä joksikin ajaksi pakoon pinnallista ja kylmää mateariallista citymaailmaa? Ja josko samalla halu olla raavas ja alkukantainen "metsien mies" ilman mitään sähköisiä hilavitkuttimia ja/tai aivojenturruttajia, samalla huolta kantaen kansakunnan henkisestä ja fyysisestä rappeutumisesta. Ei "keinotekoista" liikuntaa, vaan hien ja pihkan tuoksuisen miehen tyytyväistä katsetta kahvitauolla oman käden työn jälkiin, vaikka raivattuun pusikkoon ja muutamaan rankakasaan? Sitähän Knoukka nyt kaipaa aivan selvästi!
Ja edit. tiedoksi, minun sahaukset on aika pitkälti jo tehty selkäjumituksen vuoksi. Ja eipä se sahaaminen tai raivaus täällä korvessa ole tosiaankaan mikään kerskailun aihe naapurille, hyvin
"luonnollinen" toimenpide. Itselleen siitä kyllä saa parhaimillaan hienon ja tyytyväisen olon!
Ei mitään sovintoa.
Palataanko alkuperäiseen aiheeseen - hankinnoilla retsoiluun?
Eli tänään hulluilta päiviltä liput 4:lle Hong Kongiin. Nyt on talviloma kasassa :ahem: :thumbup:
Eikö tuo Honkkari ole siinä Heurekan lähellä?Palataanko alkuperäiseen aiheeseen - hankinnoilla retsoiluun?
Eli tänään hulluilta päiviltä liput 4:lle Hong Kongiin. Nyt on talviloma kasassa :ahem: :thumbup:
Ei ole hehkulamppuja kuin halpispuljuissa. Muut on ympäristöystävällisiä.Kun toikin aihe ikävästi toviksi keskeytyi, niin kärryille pääsemisen nimissä olisi ehkä paikallaan kerrata viimeisimmän kuukauden ostokset. Kaikki postaamaan nyt uusiksi ostoksensa! :ahem:
Itsehän ostin tuossa LED-lamppuja, mutta luin sitten tänään tutkimuksesta jossa päädyttiin siihen että hehkulamput voivatkin olla parempi ratkaisu kokonaisuutta ajatellen -> polkemaan LED-lamput tuusan nuuskaksi ja hehkulamppuja ostamaan.
Ei ole hehkulamppuja kuin halpispuljuissa. Muut on ympäristöystävällisiä.![]()
Eikö tuo Honkkari ole siinä Heurekan lähellä?
Kyrsäläläinen käy Vantaalla! \o/
Sitäkään en ymmärrä, että tuossa yksi mies kehuu ostaneensa oikein liput Hong Kongiin. Ei kai nyt halpiskauppaan lippuja myydä?:eek!:
Kyse ei ollut ainoastaan sinusta, vaan AIKA monta muutakin sortuu vastaavaan.
Sitäpaitsi itse yllä teet kovasti läpiluotaavaa analyysiä Knoukkarin tunnetiloista pelkästään sen postauksen takia.
Että ei kannata jeesustella ihan hirveesti jos itsekin siihen sortuu.
Näin tyylikkäästi sorruit itse siihen, mistä minua syytit.
Sitä paitsi et koskaan vastannut siihen, oliko mun oletus oikein siitä, miten olin tulkinnut sun tekstiä. Rehellisesti, vastasitko polliin, että kenenkään hallituksen ministereistä ei tulisi erota???![]()
Noin kirjoitin samassa kirjoituksessa, missä räjähdin sinulle. Äänestin, "että ei vielä vaihtoa, katsotaan ensi vaaleissa" tms. aikaisemman kirjoitukseni ( komppaus jps_lle ja hyvin neutraalia "yleistä höpinää") kohdalla. Mielestäni -silloisessa ajankohdassa- Vanhanen on tyrinyt vaihdon arvoisesti, mutta " yhteiskunnallisen kokonaisuuden kannalta" odotetaan normaalit uudet vaalit sekä hallituksen muodostukset 2011, jolloin lienee uusi selkeä vaalirahoituslaki voimassa. Silloin tehkööt äänestäjät päätöksensä ja arvioni mukaan Vanhanen ei silloin jatka pääministerinä. Tarpeeksi paksua rautalankaa??? Sopivilla mutkilla??Vanhanen on kiero poliiitikko harmaan ulkokuoren alla, tyrinyt tässäkin asiassa ihan riittävästi. Vaihtoon joutaisi, ja joutuukin viimeistään 1½ v päästä.
Itselläsihän ei ole tapana saarnata esimerkiksi urheilun tärkeydestä likimainkaan samaan tyyliin, eihän?Mitä tulee tuohon knoukkarin valituksesta lähteneeseen jarnaan, niin OoPee kiteytti aika pitkälti jutun pointin! Noinpa juuri.. Enpä minäkään ole eri mieltä siitä etteikö yhteiskunnassa olisi mätää, mutta asia oli esitetty vähän turhan provosoivalla (lapsellisella) ja omia arvoja ylistävällä tavalla muita väheksyen.
Mutta eipä sitten enempää tästä aiheesta..![]()
Knoukkari, Jacques haukkui sinua lapselliseksi! Rieha pystyyn uusiksi ja sipsipussin kanto tietokonepöydälle.