Hauskat jutut!

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Kauppamatkustaja F1-Forumin hahmo Moe oli ollut jälleen tapansa mukaan pitkällä tourilla Skodallaan kiertelemässä Suomenmaata kun hän viimein tuli iltasella kotio. Jo kotipihassa hän huomasi että voihan kehveli, meillä on vieraita! Ei millään jaksais, väsyttää kovin ja panettaakin! No ei siinä mitään, Moe kun sisälle pääsi, bongasi talonväen ja vieraat olohuoneesta ja käveli sinne tarmokkain askelin. Olohuoneeseen päästyään Moe istahti sohvalle ja sanoi kuuluvalla äänellä selkeästi artikuloiden :
Isäntä tuli kotio, vieraat voi painua vittuhun!

F1-Forumin hahmot Zaikom ja PekPoy kisailivat pikkasen että kummalla on vanhempi ja arvokkaampi auto. PekPoy aloitti että kyllä mulla on vanhempi auto onhan se nimittäin Elviksen vanha Cadillac! Zaikomhan ei ollut pekkaa (heh heh!) pahempi vaan sanoi :
Ei tuo vielä mitään, sehän on ihan uusi verrattuna minun Mersuun! Viimes kun kävin katsastamassa niin katsastusmies sanoi "Notta siinä on Ristuuksen vanha Mersu!"
Näin ollen Zaikom voitti kisan.

Partsi

Kuollut apina
Sijainti
Kaatopaikka
F1-Forumin hahmot Zaikom ja PekPoy kisailivat pikkasen että kummalla on vanhempi ja arvokkaampi auto. PekPoy aloitti että kyllä mulla on vanhempi auto onhan se nimittäin Elviksen vanha Cadillac! Zaikomhan ei ollut pekkaa (heh heh!) pahempi vaan sanoi :
Ei tuo vielä mitään, sehän on ihan uusi verrattuna minun Mersuun! Viimes kun kävin katsastamassa niin katsastusmies sanoi "Notta siinä on Ristuuksen vanha Mersu!"
Näin ollen Zaikom voitti kisan.
Entä jos ois vaikka Saatanan vanha Lada, tai Perkeleen vanha Foorti. Niin voittaisko ne Ristuksen?

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Perjantaina tulleessa Tekniikka&Talous -lehdessä oli perusinsinööri Veijo Miettisen palstalla seuraava juttu:
perusinsinööri Veijo Miettinen sanoi:
Nyt kun avaruudessa on jo melkein suomalainen, on kerrottava tosijuttu siitä, kun etsittiin miestä, joka lähtisi Marsiin matkalle, josta ei olisi paluuta.

Ensimmäinen haastateltava, insinööri, pyysi miljoonaa, jonka hän jättäisi perheelleen. Toinen, ekonomi, pyysi kahta miljoonaa, josta toisen hän jättäisi perheelleen ja toisen säätiöisi muistokseen. Kolmas, juristi, pyysi kolmea miljoonaa todeten, että yhden miljoonan saisi lahjukseksi valitsija, toisen pitäisi juristi itse ja kolmannella ostettaisiin tuo insinööri Marsin matkalle. Arvatkaa kenen tarjous voitti.