Havainnot työ/koulumatkan varrella

• Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Voi kun olisi tuollaisia tyomatkarutiineja, ihan kaipailee menneisiin aikoihin... :(

Itsella ainoa kehen olen kahden vuoden aikana kiinnittanyt huomiota on Veikkolan hullu pyorailija. Kulkee aina hitaahkosti fillarilla ja paassa on vanhan mallinen Jofa-latkakypara. Eilen oli pipo siella kyparan alla. :eek:

Yleensa on kylla tuttuja lentoemoja ja stuertteja lennoilla, niista osa on jo oppinut tuntemaan mut (tietaa etten juo kahvia, aamuisin kylla teeta. Ja vissya juomaksi, ellei sitten ole yolento jolloin otan Koffin josko ehka toisenkin).

72

Well-known member
Jouduin eri vaunuun tänään kuin yleensä, joten vasta pääteasemalla näin vilauksen Tyylikkäästä edustusrouvasta, hänestä ei sinänsä mitään uutta. Sen sijaan kuljin Pelottavan noita-akan vieressä asemalaiturilla ja tänään hänellä oli asiakirjasalkun sivutaskussa lehti taitettuna; Lehden nimi oli Scient.....(taitos esti näkemästä lopun) ....America..... (jotain)
Toisaalta hän kyllä kampauksineen kaikkineen näyttää Paluu tulevaisuuteen -leffan höyrähtäneen tiedemiehen naispuoliselta versiolta.

72

Well-known member
Tänään melkein vastapäätä istui Lehtimies, taas oli raidallinen kauluspaita villaneuleen alla, mutta eri kuin viimeksi. Nyt joku muu laski kädestään luetun 100-lehden ja todellakin Lehtimies sieppasi sen samantien.

Sen verran näin Tyylikästä edustusrouvaa, että hällä oli joku liituraitajakkupuku yllään. Muita vakkareita ei ollut reitillä tänään.

72

Well-known member
Tänäänkin pongasin Lehtimiehen, jolla oli samat vaatteet kuin eilen. Loppumatkasta löysi viereiseltä penkiltä 100-lehden, jota vain nopeasti vilkaisi mutta ei ottanut mukaansa. Lehtimies muistuttaa hieman Michael Douglasia ulkonäöltään.

Tyylikäs edustusrouva oli muuten niin tyylikäs, mutta jonkunlaisen särön toi pinni, joka oli hiuksissa. Huulipunaa oli tavallista enemmän.

Havaitsin myös Lehmänaisen, jolla oli jälleen samat vaatteet kuin aina. Takin alla oli vanha tuttu vaaleansininen neule, jota en ole tainnut mainita täällä, mutta mainitsen nyt. Takki oli taas osittain auki, sama kangaskassi oli mukana kuin ennenkin.

Eilen paluumatkalla junassa oli homo. Hänen käsilaukkunsa oli hienompi ku mun. Hänestä tuli mieleen Will & Grace -sarjan Jack, (mutta vain ihan platinablondihiuksinen) puhe- ja naurutyyliltään. Voihan tietysti olla, että on täysi hetsku, mutta ainakin täytti kaikinpuolin ulkoisesti homon stereotyypin.
Toi mieleen osittain mun homotuttavia.

Junaan tuli eilen myös nuori mies, joka söi karkkia, kun hän yllättäen totesi suureen ääneen olleensa epäkohtelias kun yksin syö, ja tarjosi karkkipussista kanssamatkustajille. En ottanut, kun eivät olleet paperissa.

72

Well-known member
Vakkareista huomasin ainoastaan Tyylikkään edustusrouvan, joka oli sävyttänyt tummia hiuksiaan jollain punaseen vivahtavalla.

Sen sijaan Tiksistä nousi kyytiin Salkkareitten Sievisen perheen lesbotytär.

Örfil

Guest
Työpaikan viereisissä liikennevaloissa on joku työmaakoppero ja sen seinässä lukee:

Rakasta

Naapu
Riasi

Hetken funtsin että ketkä ovat Naapu ja Ria?

Örfil

Guest
Myllis sanoi:
Itsella ainoa kehen olen kahden vuoden aikana kiinnittanyt huomiota on Veikkolan hullu pyorailija. Kulkee aina hitaahkosti fillarilla ja paassa on vanhan mallinen Jofa-latkakypara.
Onko se punainen se kypärä? Alta viiskymppinen ukko?

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Runar ja Kyllikki sanoi:
:doubtful: :doubtful: 'Tyylikäs edustusrouva'? Ja farkut jalassa sekä villapaita/villatakki/tms. päällä?
Mun käsitykseni tyylikkäästä ja edustavasta pukeutumisesta on kyllä sitten vähän toisenlainen...
Mä kyllä tunnistan tietynlaisen ihmistyypin (nainen siis lähinnä), joka tietynlaisissa farkuissa (tiukat) ja tietynlaisessa villapaidassa/villatakissa näyttää hyvinkin tyylikkäältä.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Koulusta pois ajelin, niin sattuipa tuossa 2litranen Audi A4 ajamaan samaan suuntaan edelläni. Kiire oli kuin intissä, nasta lautaan ja sitten jäkittämään liikennevaloihin. Kahden kilometrin matkalla juuttui kaikkiin liikennevaloihin hurjasteltuaan ja lopulta Micra oli ennemmin risteyksessä josta käännyimme eri suuntiin.:ahem:

Örfil

Guest
Jacques sanoi:
jep minähän se :thumbfh:
No joo, Veikkolassa on sellainen Jofapottainen kylähullu. En kyllä sua tunnistanut viimeksi, joten sori jos en moikannut :rolleyes:

Örfil

Guest
Tsiisus! Mä näin joskus aikanaan sen ihan vaan kävelevänkin se potta päässä kylillä. Se kävi myös samalla salilla (siinä Vlan kirjaston alakerrassa) mutta siellä se otti sentään sen potan pois päästä.

72

Well-known member
Unohdin aamulla mainita, että pongasin Reippaan miehen, jolla oli uudet tummanharmaat farkut joissa hienot takataskut. Lisäksi hällä oli nahkatakki.

Viimeksi muokattu:

72

Well-known member
Juna oli tänään 10 minuuttia myöhässä. Pääsin melkein vakkaripaikalleni, mutta en ihan, joten sen sijaan, että olisin istunut vastapäätä Lehtimiestä, istuin hänen vieressään. Luin 100-lehden, ja jätin sen penkille, hän ei ottanut sitä ennenkuin käänsin pääni pois, näin ikkunan heijastuksen kautta, että hän otti lehden. Luki siitä vain 1 sivun, ja laittoi lehden kiinni, sitten laski lehden käsistään. Myöhemmin otti sen syliinsä avaamatta lehteä. Lehtimiehellä oli tänään tuttu raidallinen kauluspaita, mutta ei villaneuletta.

Tikkurilan assalla oli jengiä kerrakseen, tuli pongattua Tyylikäs edustusrouva jolla oli mustat suorat housut sekä Reipas mies, he nimittäin jonottivat junaan peräkkäin. Somaa. Reipas mies puhui hiljaa kännykkään loppumatkasta.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Havannoin että eilen oli koko matkalla Hanko-Espoo-Kuopio KESÄNOPEUSRAJOITUKSET!:thumbup:

Edellispäivänä ei vielä ollut.

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Jussi sanoi:
Tsiisus! Mä näin joskus aikanaan sen ihan vaan kävelevänkin se potta päässä kylillä. Se kävi myös samalla salilla (siinä Vlan kirjaston alakerrassa) mutta siellä se otti sentään sen potan pois päästä.
Eilen taas pongattu punakyparainen jofa kylahullu.
Oli matkalla Veikkolasta Palojarvelle pain, aivan siina Vihdin rajan tuntumassa.
Ei sentaan tullut meille kylailemaan... :eek:

Örfil

Guest
Moe Szyslak sanoi:
Havannoin että eilen oli koko matkalla Hanko-Espoo-Kuopio KESÄNOPEUSRAJOITUKSET!:thumbup:

Edellispäivänä ei vielä ollut.
Tunnetuin seurauksin.... :nope:

Tuliko motarin liittymä Hyvinkäällä liian yllättäen?

72

Well-known member
Käyttämääni junavuoroa edeltävä juna tuli myöhässä, joten menin jo siihen, koska oma vuoro olisi ollut varmasti sitäkin enemmän myöhässä. Vakkareista ei matkalla ollut kuin Reipas mies, joka harppoi edelläni asemalaiturilla sen verran vauhdilla, etten tarkempia havaintoja hänestä tehnyt. Vakkarilistan pinnan alla kuplii Hymyilevä mies, jonka olen pongannut sen verran usein, että saatan harkita hänen nimittämistään vakkariryhmään. Tyyppi hymyilee koko matkan. Hällä on suht pitkät kintut, ja usein istuu mua suoraan vastapäätä, ellei Lehtimies ole siinä. Polvet tulee lähelle mun polvia, se on ärsyttävää.