noh lyhyesti:
- Unohti liikkeessä sanoa että paperilasku maksaa, tai että meille ois pitänyt antaa SIM-kortti mukaan
- Eka numeronsiirto epäonnistui koska DNA:lla oli joku etusopimus päällä (voi irtisanoa kerran kuussa), tämä luonnollisesti meidän vika. Mutta tietoa että numeronsiirto ei onnistunut ei tullut koskaan meille. Meille avattiin myös uusi liittymä, jonka numerosta oli soitettu puheluita (meillä ei siis ollut liittymän SIM-korttia) samana päivänä kun me oltiin Finskin MD-11 kyydissä tulossa Thaimaasta...
- Kun tämä selvis, niin irtisanottiin DNA:n etusopimus ja yritettiin numeronsiirtoa uudelleen. Taaskaan ei kuulunut mitään, noh soitettiin Saunikselle. Ensimmäinen henkilö sanoi että näkee siirtopyynnön lähteneen, mutta ei vastausta siihen (onnistuminen/hylkäys). Seuraavana päivänä sanottiin että DNA on hylännyt pyynnön, soittakaa sinne. Soitettiin ja sieltä kerrottiin että ei ole pyyntöä tullut ja että mitään estoa siirrolle ei ole. Noh myöhemmin tämä myönnettiin meille myös Sauniksen toimesta kanssa. Mitenköhän tuo yksi näki hylkäyksen ja ohjasi soittamaan DNA:lle, en tiedä
- Kolmas numeronsiirto meni läpi, tosin silloinkin piti soittaa Saunikselle kun heillä oli väärä SIM-kortti tiedoissaan, joten numero ei meidän SIM-kortissa toiminut.
Tämän aikana läheteltiin kaksi mailia Saunalahden asiakaspalveluun (plus muistutuksia niihin "tähän ei ole vielä vastattu" , ekaan vastattiin (muistaakseni) 10 työpäivän jälkeen, kun minä olin lähettäjänä "Pitäis tulla vaimolta". No vaimo laittoi ja minä kerroin minulle vastanneelle että "tässä on vaimoni nimissä tehty kysely". Tuohon ei sitten vastattu koskaan, n. 10 työpäivän jälkeen tosin saimme tarpeeksemme ja huomasimme nuo oudot puhelut. Sen kun eskaloi tarpeeksi ylös niin rupesimme saamaan vastauksia ja homma selviämään.
... muistaakseni he lupaa vastauksen n. 2 työpäivässä.