No vaikkapa siksi, että talli on jatkuvasti kasvanut ja kehittynyt. Caterhamilla on nyt enemmän porukkaa töissä kuin pari vuotta sitten, ja kokopäiväisen tallipäällikön voisi luulla osaavan järjestellä tallin toimintaa aiempaa tehokkaammaksi. Leafieldissä on paremmat välineet auton kehittämiseen kuin Hinghamissa ja lyhyempi matka tuulitunneliin. Nyt kun Caterham rakentaa ensi vuoden autoa, niin siellä Leafieldissä on varmaankin saatu jo paikat ja työvälineet ojennukseen -- heti oitis muuton jälkeen ei välttämättä kaikki vielä rullannut rutiinilla.
Iltalehdessä listattiin hiljattain Auto Motor und Sportin tuoreiden tietojen mukaisia budjetti- ja henkilöstömääriä F1-talleissa:
Näiden lukujen perusteella Caterhamilla näyttäisi olevan huomattavasti paremmat mahdollisuudet tavoittaa keskikastin tallit kuin Marussialla.
Rahaa Caterham kyllä tarvitsee vielä lisää budjettiinsa, esim. uusien sponsoreiden kautta. Silverstonessa Caterhamin etusiipien päätyihin ilmestyi Regus-firman mainokset. Ei ilmeisesti kuitenkaan niin isosta sponsorista ollut vielä kyse, että Caterham olisi heittänyt kesken kauden hollannikkaalla vesilintua ja ottanut Kovalaisen tilalle.