Mä en oikeasti ymmärrä miksi Heikki tekee Caterhamille hommia, jos ei ole luvattu kisakuskin paikkaa ensi vuodeksi? Kaksi paskempaa kuskia kuin hän saavat etua hänen tekemästä työstä. Todista ettet ole lapanen!
Aika monet sinne F-ykkösiin haluavat, mutta harvat pääsevät. Eipä kovin moni pääse edes perjantaiharkoissa F1-autoa ajamaan.
Muistaakseni Heikki selitti motivaatiotaan ryhtyä Caterhamin varakuskiksi sillä, että muut lajit eivät kiinnosta niin kauan kun on olemassa edes jotain mahdollisuuksia palata ajamaan kilpaa F1-kuskina. Oli seurannut pari kisaa kotisohvaltaan käsin Sveitsissä, ja silloin iski hinku että tuonne pitää vielä päästä mukaan.
Eilen Heikki muuten kertoi
Turun Sanomille miksi Caterham haluaa vielä ajattaa Kovalaista harjoituksissa:
Parissa viime kisassa autossa on ollut uusia osia, joista on tullut hyvä palaute kisakuskeilta ja datakin on todistanut siihen suuntaan. Tiimi haluaa nyt myös minun mielipiteeni niistä, jos löytäisimme vielä lisävauhtia
En itse pidä mahdottomana sellaistakaan ajatusta, että talli saattaa samalla testata Heikin vauhtia nykykuskeihin verrattuna. Caterham on luvannut valita ensi vuoden kuskinsa lähitulevaisuudessa, syys- tai lokakuun aikana. Nopeimmat sektoriajathan olivat tänään Heikillä vähän van der Gardea parempia, vaikka parhaassa kierrosajassa ei paljon eroa näy.