Valitettavasti ei riitä, Ferrarit ja Mersut pitää jättää lopputuloksissa taakse. Tämä on ainoa tavoite Heikille, toivottavasti myös onnistuu. :thumbup:Jos Heikki ei jää Grosjeanille kun jonkun 0,2-0,3 sec aika-ajoissa ja kisassa ajaa pisteille, niin mun mielestä ihan asiallinen suoritus.
Kovaa saa ajaa että pysyisi Massan kyydissä Austinissa. Brasiliassa Massa ajaa niin kovaa että Grosjeanillakin tekee tiukkaa.Valitettavasti ei riitä, Ferrarit ja Mersut pitää jättää lopputuloksissa taakse. Tämä on ainoa tavoite Heikille, toivottavasti myös onnistuu. :thumbup:
Et sattunut katsomaan urheiluruutuaSitten vaan odottelemaan ylen uutista jossa kerrotaan Heikin palaavan Lotukselle missä kipaili kaudella 2010. Sen lisäksi Heikki on kilpaillut Renaultilla, McLarenilla ja Caterhamilla.
Mää katoin... ja repesin, kun just 10min aiemmin olin lukenut tätä ketjuaEt sattunut katsomaan urheiluruutua
Olen aikalailla samaa mieltä kanssas, paskaa niskaan tulee.Huvittaa nämä palstan sitkeät Heikin vihaajat. Aina ruikuttamassa. Kun ei ollut ajopaikkaa, haukuttiin miestä. Nyt tulee tieto parista kisasta ja sitä ei suostuta uskomaan. Jos ei tule menestystä, ovat taas haukkumassa. Jos tulee menestystä, samat tyypit täällä kirjoittavat, että helppohan sitä nyt Grosjeania vastaan on pärjätä tms.
Huvittaa nämä on/off-tyypit joille moottoriurheilun seuraaminen on sitä, että fanitetaan yhtä kuskia ja vihataan sitten kaikkia muita. Luonnollisestikaan se fanituksen kohde ei ikimaailmassa tee mitään typerää.Huvittaa nämä palstan sitkeät Heikin vihaajat.
Heikillä ei tällä kellonlyömällä ole mitään ajopaikkaa - ei ensi kisaan eikä ensi kaudeksi. Piste.Kun ei ollut ajopaikkaa, haukuttiin miestä. Nyt tulee tieto parista kisasta ja sitä ei suostuta uskomaan.
Totta, mutta uskoisin näin että O.Saari ei kuitenkaan ole ihan niin pihalla, odotellaan kun aamu Austinissa raukeaa niin Heikin twiitit aukeaaHeikillä ei tällä kellonlyömällä ole mitään ajopaikkaa - ei ensi kisaan eikä ensi kaudeksi. Piste.
Näyttäis domainin omistavan sama taho mikä omistaa kimiraikkonen.net osoitteen..Heikin nettisivut tällä hetkellä "lepotilassa" [http://www.heikkikovalainen.com/].
Austinissa luvassa mielenkiintoinen SM-tason kilpailu Koviksen ja Bottaksen välillä; pääseekö kumpikaan pisteille?
0,5 sekuntia olisi hyvä tulos (pitkä rata). Siihen väliin toki mahtuu nykytasaisuudella luultavasti useampi kuski. Q3:een pitäisi päästä. Interlagosissa sitten lähemmäs, on lyhyempi ratakin.Kuinka lähelle grosjeania pitää ajaa aika-ajoissa?
Ehdottomasti pisteille. Tarkoitus on taistella Ferrareita ja Mersuja vastaan, joten osan niistä päihittäminen tyydyttäisi talliakin.Entä kisassa mikä sijoitus on hyvä Austinista?
Pidän Heikkiä d'Ambrosiota parempana kuskina ja ilman KERS-ongelmaa hänelläkin olisi ollut saumat 8. parempaan kisassa.Aika-ajoissa 10. ruutu ja kisasta 8. sijoitus on hyvä. Kaikki tämän yläpuolelle on todella kovaa suorittamista.
Minun mielestä oli kummallista, että eivät pitäneet biisien välillä tilannetiedotusta Heikin tilanteesta...:wink:Nytkö tämä varma? Hetken ollut pimennossa kun olin Scorpan keikalla.