Homeinen neuvostokuutio ylihintaan

markoj

Custom User
Miksen tossa kesällä asus, jos ei oo kovin sateinen kesä.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Aika jännä talo Paloheinässä, ei kylläkään myynnissa- jos ei hiljaisessa. Mitäs tykkäätte? Omaan makuun on kyllä ristiriitainen, mutta hyvällä tavalla. Hienoja yksityiskohtia, huippumateriaaleja, lämmin ja valoisa tilantuntu.

Vaikka en uskois pitäväni niin pidän silti. :rolleyes:
Pohjanmaan tulviin toi olis kyllä käytännöllinen.
Talvella alkais todennäköisesti vituttaa kunnolla.

Knoukka

Well-known member
Muuten tykkään, mutta itse en välitä ollenkaan noista nykytyylin helvetin korkeista olohuoneista. Muutenkin nykyrakentamisessa tehdään omaan makuun aivan liian avaraa.

Mutta tuossa talossa on kyllä paljon tykättävää.
Mä tykkään tilasta ja korkeuden tuomasta valosta, mutta nuo koristetiilet ei oikein nappaa. Paitti jotenkin ne tähän taloon istuu nekin. Sauna on tosi makee, mutta kopistelisin sinne ehkä kuitenkin talon muotokieleen sopivat kiinteät lauteet. Keittiö on upea, ei mitään normipuustellia. Ja makuutila parvella on kiva ja avara ratkaisu. Poikamiehen tai lapsettoman pariskunnan ok-talo.

Huonoin puolihan tossa on se, että voi törmätä jps:ssään kauppareissulla.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Mä tykkään tilasta ja korkeuden tuomasta valosta, mutta nuo koristetiilet ei oikein nappaa. Paitti jotenkin ne tähän taloon istuu nekin. Sauna on tosi makee, mutta kopistelisin sinne ehkä kuitenkin talon muotokieleen sopivat kiinteät lauteet. Keittiö on upea, ei mitään normipuustellia. Ja makuutila parvella on kiva ja avara ratkaisu. Poikamiehen tai lapsettoman pariskunnan ok-talo.
Mä en tykkää. Siis tilasta ja korkeudesta. Ne on helvetin hienon näköisiä kuvattuina, mutta en tykkäisi asua.

Keittiö, sauna ja tuo terassi olivat mun silmään kyllä tosi onnistuneita.

Huonoin puolihan tossa on se, että voi törmätä jps:ssään kauppareissulla.
Romahtaa kämpän arvo puoleen tuon tiedon jälkeen.

jjv

Arschloch
On tyylikäs! Tuota eräkämppäteemaa olis voinu viedä vieläkin pidemmälle.

Olohuoneen kiviseinä olis voinu olla enemmän tuota tyyliä kuin kuvan uuni. Tuolta parven puuseinästä voisi ulottaa vastapäiseen seinään paksun kattohirren (tai kaksi) tuohon tyyliin. Tai kiviseinästä ikkunoiden väliseen puuhun. Kelohonkaa tuo kaipaa myös. Keskelle olohuonetta toin tyylinen arkku pöydäksi tai sitten keittiön pöytä tota tyyliä. Makuuhuoneeseen tuvan puuseinää ja ehkä katonkin sisäpinta voisi olla puuta.

Tuo on kyllä aika erikoista, että sisäänkäynti on suoraan keittiöön, mutta kyllähän tuota keittiötä kehtaa vieraille näyttääkin. Terassin penkki on miehekkään näköinen. Talo ei ulkopuolelta kovin kummoiselta näytä. Korkeammasta päädystä (puutarhan puolelta) tulee mieleen joku vanha motelli.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Eli toimitus ornaroinut. Sitten kun tuo siirtyy vuokriin, niin lisätään asumistukea ja sen varjolla taas voi nostaa vuokria, ja sitä rataa.

oldez

Well-known member
Toisaalta asuntokauppa taas hidastuu ensi vuoden alusta kun sijoittajat ostavat asuntonsa nyt. Myyntiajat pitenevät ja hinnat laskevat. Ensiasunnon ostajan kannattaakin odottaa ensi vuoteen. Näin minä ainakin järkeilisin.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Toisaalta asuntokauppa taas hidastuu ensi vuoden alusta kun sijoittajat ostavat asuntonsa nyt. Myyntiajat pitenevät ja hinnat laskevat. Ensiasunnon ostajan kannattaakin odottaa ensi vuoteen. Näin minä ainakin järkeilisin.
Mahdollisesti tai sitten ei. En mä kuitenkaan yleisen taloustilanteen takia usko hintojen olevan ainakaan nousemaan päin, mutten oleelliseen laskuunkaan usko.

Sulla kun tilanne on ajankohtainen, niin kannattaa rampata näytöissä ja jos sopiva tulee kohdalle, niin tarttua siihen.

oldez

Well-known member
Mahdollisesti tai sitten ei. En mä kuitenkaan yleisen taloustilanteen takia usko hintojen olevan ainakaan nousemaan päin, mutten oleelliseen laskuunkaan usko.

Sulla kun tilanne on ajankohtainen, niin kannattaa rampata näytöissä ja jos sopiva tulee kohdalle, niin tarttua siihen.
Päätettiin jo että rakennetaan omakotitalo. Rupee noi asunnot olemaan tällä seudulla niin vanhoja ettei hinta täsmää yhtään asunnon kuntoon. Joutuu maksaa niin perkeleesti ja sitten vielä pitäis rempata. Muutenkin täällä tupataan asumaan samassa asunnossa kuolemaan asti niin vaihtuvuus on aika huonoa.