Pohjanmaan tulviin toi olis kyllä käytännöllinen.Aika jännä talo Paloheinässä, ei kylläkään myynnissa- jos ei hiljaisessa. Mitäs tykkäätte? Omaan makuun on kyllä ristiriitainen, mutta hyvällä tavalla. Hienoja yksityiskohtia, huippumateriaaleja, lämmin ja valoisa tilantuntu.
Vaikka en uskois pitäväni niin pidän silti.
Muuten tykkään, mutta itse en välitä ollenkaan noista nykytyylin helvetin korkeista olohuoneista. Muutenkin nykyrakentamisessa tehdään omaan makuun aivan liian avaraa.
Mä tykkään tilasta ja korkeuden tuomasta valosta, mutta nuo koristetiilet ei oikein nappaa. Paitti jotenkin ne tähän taloon istuu nekin. Sauna on tosi makee, mutta kopistelisin sinne ehkä kuitenkin talon muotokieleen sopivat kiinteät lauteet. Keittiö on upea, ei mitään normipuustellia. Ja makuutila parvella on kiva ja avara ratkaisu. Poikamiehen tai lapsettoman pariskunnan ok-talo.Muuten tykkään, mutta itse en välitä ollenkaan noista nykytyylin helvetin korkeista olohuoneista. Muutenkin nykyrakentamisessa tehdään omaan makuun aivan liian avaraa.
Mutta tuossa talossa on kyllä paljon tykättävää.
Mä en tykkää. Siis tilasta ja korkeudesta. Ne on helvetin hienon näköisiä kuvattuina, mutta en tykkäisi asua.Mä tykkään tilasta ja korkeuden tuomasta valosta, mutta nuo koristetiilet ei oikein nappaa. Paitti jotenkin ne tähän taloon istuu nekin. Sauna on tosi makee, mutta kopistelisin sinne ehkä kuitenkin talon muotokieleen sopivat kiinteät lauteet. Keittiö on upea, ei mitään normipuustellia. Ja makuutila parvella on kiva ja avara ratkaisu. Poikamiehen tai lapsettoman pariskunnan ok-talo.
Romahtaa kämpän arvo puoleen tuon tiedon jälkeen.Huonoin puolihan tossa on se, että voi törmätä jps:ssään kauppareissulla.
On tyylikäs! Tuota eräkämppäteemaa olis voinu viedä vieläkin pidemmälle.
Kun ei nyt minulle auennut, että miksi ensiasuntoa nyt hamuttaisiin, kun ei kait varainsiirtovero "asunnottomia" koske lakimuutoksen jälkeenkään?Vilkastumisen taustalla on ensiasunnon ostajien aktiivisuus hankkia asunto ennen vuodenvaihteen veromuutosta sekä sijoittajien kiinnostus tuottaviin asuntosijoituksiin, Huoneistokeskus arvioi.
Eihän nuo muutokset ensiasunnon ostajaa koske. Sijoitusasuntojen ostajalle nuo muutokset ovat oleellisia, vaikuttavat varmasti nostavasti vuokriin.Lähestyvä lakimuutos toi vipinää asuntokauppaan: Helsingissä jopa +20%
Kun ei nyt minulle auennut, että miksi ensiasuntoa nyt hamuttaisiin, kun ei kait varainsiirtovero "asunnottomia" koske lakimuutoksen jälkeenkään?
Mahdollisesti tai sitten ei. En mä kuitenkaan yleisen taloustilanteen takia usko hintojen olevan ainakaan nousemaan päin, mutten oleelliseen laskuunkaan usko.Toisaalta asuntokauppa taas hidastuu ensi vuoden alusta kun sijoittajat ostavat asuntonsa nyt. Myyntiajat pitenevät ja hinnat laskevat. Ensiasunnon ostajan kannattaakin odottaa ensi vuoteen. Näin minä ainakin järkeilisin.
Päätettiin jo että rakennetaan omakotitalo. Rupee noi asunnot olemaan tällä seudulla niin vanhoja ettei hinta täsmää yhtään asunnon kuntoon. Joutuu maksaa niin perkeleesti ja sitten vielä pitäis rempata. Muutenkin täällä tupataan asumaan samassa asunnossa kuolemaan asti niin vaihtuvuus on aika huonoa.Mahdollisesti tai sitten ei. En mä kuitenkaan yleisen taloustilanteen takia usko hintojen olevan ainakaan nousemaan päin, mutten oleelliseen laskuunkaan usko.
Sulla kun tilanne on ajankohtainen, niin kannattaa rampata näytöissä ja jos sopiva tulee kohdalle, niin tarttua siihen.
Tontithan ovatkin halpoja, kaupungin vuokratnttien saaminen taas on aika lailla tuursta kiinni.Päätettiin jo että rakennetaan omakotitalo.
Kato Suomessa on pulaa maasta, niin tonttien hinnat on luonnostaan korkeita!Tontithan ovatkin halpoja, kaupungin vuokratnttien saaminen taas on aika lailla tuursta kiinni.
Entä Hymy-lehti?
Aika vakuuttava runkkarismies. Huomaa kolmen istuttava masturbaatiokeskus, jossa integroituna niin kutsutut jukurttikupit.