Eihän se f1 tulokset kamalasti ole automyyntiä nostaneet, mitä järkeä edes jatkaa kun tuloksetkin on tuurilla pisteille. Melkein mainoslause:Tuntuu kyllä oudolta Hondan romahtaminen. 80-luvulla ja vielä 90-luvun alussa niin mahtava merkki tässä lajissa. Puhumattakaan Mitsubishin saavutuksista rallipuolella.
Nojoo. McLaren-Honda vaan sattu olemaan aikansa tehomylly. Oli ne ikimuistosia taisteluja sillon Williams-Renaultia vastaan.Eihän se f1 tulokset kamalasti ole automyyntiä nostaneet, mitä järkeä edes jatkaa kun tuloksetkin on tuurilla pisteille. Melkein mainoslause:
"Tuurilla pisteille, tuurilla kotiin"
Ja Hondahan toimitti 80's ja 90's pelkästään moottoreita? Kuitenkin iha eri hintaluokkaa kehittää ja tehdä moottoreita teamille kuin omaa ylläpitää tiimiä.
Kai sitä pidetään varsin todennäköisenä, että Mercedes on moottori, mikäli talli jatkaa. Grandprix.comin mukaan muutokset piirrustuksiin uutta moottoria varten olisi tehty.
Hondahan oli moottoritoimittaja, ei rungon rakentaja. Ja mitä Mitsubishi tähän kuuluu?Tuntuu kyllä oudolta Hondan romahtaminen. 80-luvulla ja vielä 90-luvun alussa niin mahtava merkki tässä lajissa. Puhumattakaan Mitsubishin saavutuksista rallipuolella.
HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ!Täytyy vain toivoa, että Hondan tauko ei tällä kertaa venyisi vuosikymmenen/vuosikymmenien mittaiseksi. Kyllähän Honda tehtaana kuuluu kuninkuusluokan "pakollisiin" mukanaolijoihin.
Jäivätkö nämä kenties huomiotta " "?HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ!
Ei sota yhtä miestä kaipaa, eikä formulat ole riippuvaisia mistään yhdestä tallista, edes Ferrarista.
HÖPÖ HÖPÖ!Jäivätkö nämä kenties huomiotta " "?
Hondan lähtöön F1 ei sarjana kaadu, mutta (avatarista riippumatta) voin realistisesti todeta, että jos Ferrari lopettaisi osallistumisen sarjaan nimeltä Formula Yksi, niin laji ei olisi enää elinkelpoinen.
Onneksi Scuderia ei siis ole lähtössä sarjasta.
TRÖPÖ TRÖPÖ :thumbfh:HÖPÖ HÖPÖ!
Vähän aikaa kohistaisiin jos Ferrari olisi lähtenyt, mutta jos loput tallit olisivat sitoutuneita sarjaan, mitää katastrofia ei tapahtuisi. Ferrarille vaan sopii hyvin kuva itsestään korvaamattomana. :tongue:
Melko vapaasti voi yleistää, että kukaan ei ole korvaamaton.TRÖPÖ TRÖPÖ :thumbfh:
Voit toki vapaasti uskoa mitä haluat, mutta jos vakavasti väität että maailman ylivoimaisesti legendaarisimman ja ainoana kuninkuusluokassa sarjan aloitusvuodesta 1950 lähtien mukana olleen autotehtaan lähtö ei vaikuttaisi dramaattisesti sarjan tulevaisuuteen, niin olet melkoisen heikoilla jäillä.
Ferrarilla on varaa puhua itsestään korvaamattomana siitä yksinkertaisesta syystä, että se todella oikeasti on korvaamaton.
TRÖPÖ TRÖPÖ :thumbfh:
Voit toki vapaasti uskoa mitä haluat, mutta jos vakavasti väität että maailman ylivoimaisesti legendaarisimman ja ainoana kuninkuusluokassa sarjan aloitusvuodesta 1950 lähtien mukana olleen autotehtaan lähtö ei vaikuttaisi dramaattisesti sarjan tulevaisuuteen, niin olet melkoisen heikoilla jäillä.
Ferrarilla on varaa puhua itsestään korvaamattomana siitä yksinkertaisesta syystä, että se todella oikeasti on korvaamaton.
Melko vapaasti voi yleistää, että kukaan ei ole korvaamaton.
Mitäs sitten jos Ferrari lähtisi, mitä sitten tapahtuisi???
--- Niin, eipä lopulta juuri mitään..
Et sitten saanut mahdutettua yhteen viestiin?Olisi sillä vaikutusta, mutta hölmö se, joka antaa sen vaikuttaa Ferrarin käytökseen tallina.
Missä Ferrari merkkinä/tallina on julistanut olevansa korvaamaton?
Joo, lopetetaan paskan jauhaaminen heti kun selität tämän. :wink:Ferrarilla on varaa puhua itsestään korvaamattomana siitä yksinkertaisesta syystä, että se todella oikeasti on korvaamaton.
Ferrarilla olisi varaa puhua itsestään korvaamattomana siitä yksinkertaisesta syystä, että se todella oikeasti on korvaamaton.Joo, lopetetaan paskan jauhaaminen heti kun selität tämän. :wink:
Varmaan jonkun pitäis pistää polli pystyyn, että onko Ferrari korvaamaton. Itsestäni ei, Ferrarin korvaamattomuus on tullut vasta esille 80-00 luvuilla. Kyllä se sarja jatkuisi vaikka Ferrari siirtyisi Indyyn. (niin kuin 80-luvulla kiristivät). Henkilökohtaisesti olisi paras avoin sarja, saa osallistua jos tykkää. Opisivat italian pojat jotain normaalia käytäntöä. Kiristäminen ei kuulu politiikkaan.Ferrarilla olisi varaa puhua itsestään korvaamattomana siitä yksinkertaisesta syystä, että se todella oikeasti on korvaamaton.
Niinköhän sittenkään? Kummasti kuitenkin jo puhuu tästä "isoille tiimeille 3. auto" ideasta.http://en.f1-live.com/f1/en/headlines/news/detail/090118151625.shtmlHe [Bernie] said there is no such clause on the agreements with promoters and broadcasters guaranteeing 20 cars on the grid.
"That's typical Formula One. There is no such rule," he insisted. "People talk about things even when they do not understand."
Bööni taitaa olla oikeassa - mistäpä sitä kukaan tietäisi, koska Concorden yksityiskohdat ovat salaisia...