roenick97
#97
Joo mukavampi olis seurata kuivan kelin tuloksia...
...Nooh ehkä huomen sit...
...Nooh ehkä huomen sit...
http://www.motorsport.com/news/article.asp?ID=209214Rusina sanoi:Eikös homma mennyt kuitenkin niin, että Hondat tekivät nuo ajat pienillä stinteillä; pitemmillä sessioilla ajat olivat selvästi heikommat kuin Renaultin ja Ferrarin vastaavat..
Olet oikeassa... Ainakin sen suhteen että kierroksia Honda kuskit saavat paljon ajettua... Se on ollut positiivinen asia mielestäni joka auttaa paljon jatkon kannalta...MaranelloRed sanoi:Kovasti saavat Hondat testikierroksia ajettua. Olisipa Barrichello vielä remmissä niin hyvä tulisi. Hondalla on vielä kisaviikonloppuina se kolmas auto. Ei tartte olle selvinnäkijä kun voi jo muille povata suuria vaikeuksia pysyä Hondan vauhdissa.
Yksittäiset savut ei paljoa vielä haitta. Ajeleehan ne joskus koneet tahallaankin loppuun. Pääasia lienee että sitten kun alkaa tositoimet niin paketti pysyy kasassa.roenick97 sanoi:Nähtävimmin koneeseen tehtyjen päivitysten johdosta on kone pamahtanut...
Nooh tiedä sitä, mutta hyvä että yrittävät kehittää koko ajan... :ahem:
Mielestäni jos et tarpeeksi yritä ylittää rajojasi / kehitä niitä, et mitään kyllä saavutakkaan...
Shuhei Nakamoto, HRD Engineering Director
"We have gained a little more top power and an improved torque curve after this test. Our target is 100% reliability so we still have work to do in the coming weeks, but overall we have made good progress."
Samaa mieltä olen minäkin, varsinkin kun muistaa kuinka paljon hyötyi "mäkki" viimme kaudella kolmannen auto ajattamiseta.MaranelloRed sanoi:Kovasti saavat Hondat testikierroksia ajettua. Olisipa Barrichello vielä remmissä niin hyvä tulisi. Hondalla on vielä kisaviikonloppuina se kolmas auto. Ei tartte olle selvinnäkijä kun voi jo muille povata suuria vaikeuksia pysyä Hondan vauhdissa.
Moi!butterfly sanoi:Mista oli nuo 3 paivan testiajat otettu? Oli meinaan eroja aikoihin mita itse olin nahny. Lahinna siina etta r. schumacher oli heti davidsonin jalkeen seuraavana. Voipi roenick olla etta tasta saahaan kunnon vaanto myoskin valille toyota-honda :thumbup: :ahem:
Niin no ilman R.Schumacherin loukkaantumista ja Montoyan ja R.Schumacherin hylkäämisiä sekä Kanadassa, että Yhdysvalloissa Williams olisi hyvin saattanut olla toiseksi paras talli. Mclaren oli mukana vain puoli kautta ja Renoo oli loppukaudesta muuten vaan paska(Vilnööf). Tosiasia on kuitenkin, että tällä hetkellä sarjassa vain Ferrari, Mclaren, Williams, Renoo/Benetton ovat talleja, jotka ovat kyenneet voittamaan kisoja.roenick97 sanoi:Eli väität vakavasti että BAR kaudella 2004 oli vain siitä syystä toiseksi paras talli kun muut olivat huonoja pois lukien Ferrari.
No niin tai näin, historiaan se sijoitus 2 jäi.
Ja taisivat saada myös toiseksi eniten podium sijoituksia.
Kohtuu hyvin pelkällä tsägällä ja muiden heikkoudella .
...ja Honda, vuonna 1966mn97 sanoi:Tosiasia on kuitenkin, että tällä hetkellä sarjassa vain Ferrari, Mclaren, Williams, Renoo/Benetton ovat talleja, jotka ovat kyenneet voittamaan kisoja.
Itsehän en vieläkään suostu laskemaan tätä uutta Hondaa samaksi kuin edellinen yritys... Mun mielestä tää on selkeetä jatkumoa BAR-tallista nuo kaksi voisi tilastoida samaksi. Samoin uusi Renault on mun mielestä sama talli kuin Benetton, eikä sillä ole mitn tekemistä sen vanhan kanssa. Vaan nää nyt on vaan mun mielipiteitä.Bobakki sanoi:...ja Honda, vuonna 1966
Jos me noita ensi kauden kilpailijoita laitetaan järjestykseen, niin McLaren voidaan unohtaa heti. Siellä on suunnitteluosasto nyt sekaisin kun Tombazis ostettiin takaisin Ferrarille, joka tällä ovelalla liikkeellä kampitti yhden pahimmista kilpailijoistaan maahan pitkäksi aikaa ja hankki lisäksi loistosuunnittelijan, joka varmasti tuottaa tulosta tulevaisuudessa. Mies ei kuitenkaan muutaman vuotensa aikana ehtinyt niin pahasti "mclarenistua" kuin vaikka Newey, josta ei kyllä ole enää vuosiin ollut mitään apua.roenick97 sanoi:Ps. Kyllä Toyota - Honda vääntö kelpaisi :thumbup: , mutta varmaankin todnnäköissti siihen saadaan vielä Rellu sekä Fefekin...