Honda RA106

Barco:[

Well-known member
Liittynyt
19.9.2005
Viestit
427
roenick97 sanoi:
Täyttä PASKAA :mad_old: .
Sama. Ainakin Monacossa Button olisi voinut voittaa, mutta tulppa-Trulli oli kiusana edessä ja vei elämänsä ensimmäisen voiton. Kiinan GP:ssäkään se voitto ei ollut hirvittävän kaukana. Tosin onko sillä sitten mitään väliä ettei 2004 ollut juuri taistelemassa voitosta, kun Wiliams ja McLaren saivat sen ainoan voittonsa kyllä Ferrarin huonouden ja epäonnistumisen ansiosta. Monacossa oikeasti kisattiin.

Jos lähdetään sille linjalle että BAR:n kauden 2004 ylivoimainen kakkossija perustui muiden ongelmiin, niin miten korkealle McLarenin ja Renaultin edelliskauden suoritukset oikein pitäisi arvostaa? BAR, Ferrari ja Wiliams rämpivät ja Toyota oli kauden kolmanneksi paras talli :nope:
 

butterfly

Foorumin Niilo Pielinen
Liittynyt
10.2.2005
Viestit
1496
Sijainti
Lahtix
Renessanssinero sanoi:
Myös Turun Sanomat hehkuttaa Hondaa, todella mieluista luettavaa. Tässä muutamia lainauksia.

"Radalla Hondat esittäytyivät sitten koko loistossaan.

Jenson Buttonin ja Rubens Barrichellon kierrosajat saivat vastustajat vähintään haukkomaan henkeään. Honda oli rakentanut harvinaiseen tapaan saman tien kaksi uutta autoa - ja kummatkin tykittivät heti kuoriuduttuaan erittäin kilpailukykyisiä aikoja.

- Olemme tehneet huomattavan edistysaskeleen sitten viime vuoden. Tunsin heti viihtyväni autossa ja ajat tulivat helposti vetoihin keskittymättä, Button kiitteli.

Honda päätti formula 1 -urheilun V10-ajan vahvimmalla moottorilla. Nyt se aloittaa uuden V8-kauden samaan tapaan kärjessä. Asiantuntijat arvioivat, että uusi 2,4 -litrainen Honda RA806E olisi jo päässyt 750 hevosvoimaan.

Ennen uuden auton valmistumista Honda ajoi V8:llaan jo 11000 kilometrejä testejä. Voiman lisäksi se huokui luotettavuutta.

- Kaikista nähdyistä uusista autoista pidän tästä Hondasta kaikkein eniten. Se ei ole vallankumouksellinen, mutta kuitenkin kaikkein kehittynein sitten viime kauden autojen, kiittelee Paolo Filisetti, F1-tekniikkaan keskittyvä TS:n asiantuntija.

- Willisin kosketus on näkyvä. Konsepti on taitavasti hioutunut. Erityisen kiinnostavia ovat sivuponttoonien bumerangimaiset lisäsiivet. McLarenin tavoin Hondakin on päätynyt ns. nollaköliin, mikä tehostaa uusien siivekesääntöjen aiheuttamia ilmavirtauksia auton alustaan.

Filisetti ei epäile Hondan menestystä.

- Radalle tuotiin vahva paketti. Auto on hieno ja moottori vahva. Jos vielä sen aerodynamiikka toimii, sitä on vaikea voittaa. Balanssi on kriittinen menestystekijä tällä kaudella, kun moottori on pienempi, akseliväli lyhyempi ja painopistekin asettuu uudella tavalla. Parhaan balanssin kehittävä auto on vahvoilla."

http://www.turunsanomat.fi/f1/

Aijai. Toivottavasti Honda pyyhkisi muilla pöytää yhdessä Toyotan kanssa, niin se olisi tällaiselle japsifanille parasta mitä voisi kuvitella!
Puhut mies ASIAAA :D :ahem:
 

Juzo

Well-known member
Liittynyt
20.2.2005
Viestit
906
Sijainti
Taipalsaari
Barco:[ sanoi:
Sama. Ainakin Monacossa Button olisi voinut voittaa, mutta tulppa-Trulli oli kiusana edessä ja vei elämänsä ensimmäisen voiton. Kiinan GP:ssäkään se voitto ei ollut hirvittävän kaukana. Tosin onko sillä sitten mitään väliä ettei 2004 ollut juuri taistelemassa voitosta, kun Wiliams ja McLaren saivat sen ainoan voittonsa kyllä Ferrarin huonouden ja epäonnistumisen ansiosta. Monacossa oikeasti kisattiin.

Jos lähdetään sille linjalle että BAR:n kauden 2004 ylivoimainen kakkossija perustui muiden ongelmiin, niin miten korkealle McLarenin ja Renaultin edelliskauden suoritukset oikein pitäisi arvostaa? BAR, Ferrari ja Wiliams rämpivät ja Toyota oli kauden kolmanneksi paras talli :nope:
Vau! Oli mahikset voittoon Monacossa kun Schumi keskeytti. Kimi ajoi aika monessa kisassa voitosta MP4/19B-autolla mm. Silverstonessa, Hockessa, Brasiliassa ja Spassa.
 

Rusina

Lux Aeterna
Liittynyt
12.1.2004
Viestit
5082
Sijainti
Hyvinkää
Juzo sanoi:
Vau! Oli mahikset voittoon Monacossa kun Schumi keskeytti. Kimi ajoi aika monessa kisassa voitosta MP4/19B-autolla mm. Silverstonessa, Hockessa, Brasiliassa ja Spassa.
Tosin Schumi ei olisi voittanut Monacoa vaikka ei olisikaan keskeyttänyt..Johti kyllä tuossa vaiheessa kisaa muttei ollut käynyt varikolla vielä ja ei olisi omien sanojensa mukaan kyennyt muutenkaan kyhäämään tarpeeksi eroa ennen varikkokäyntiä..
 

roenick97

#97
Liittynyt
25.8.2005
Viestit
373
Sijainti
Scottsdale, Phoenix, AZ.
Juzo sanoi:
Etkö kestä tosiasioita?
Tosiasioita :alppu: .
En jaksa mennä henkilökohtaisuuksiin joten jätän sen arvostelun sikseen.
Mielipiteitä ja näkökantojahan pitää olla kaikenlaisia...

Mutta:
Eli ts. eli Ferrari voitettiin viime kaudella vain siksi kun Ferrari oli surkea... Jne...
Eli ei voi arvoa antaa Renaultille & Mäkillekkään sitä että he tekivät asiat paremmin kuin Fefe kaudella 2005.
Niinhän sun juttusi perusteella pitää ymmärtää.
Eli väität vakavasti että BAR kaudella 2004 oli vain siitä syystä toiseksi paras talli kun muut olivat huonoja pois lukien Ferrari.

No niin tai näin, historiaan se sijoitus 2 jäi.
Ja taisivat saada myös toiseksi eniten podium sijoituksia.
Kohtuu hyvin pelkällä tsägällä ja muiden heikkoudella :D .
 
Viimeksi muokattu:

roenick97

#97
Liittynyt
25.8.2005
Viestit
373
Sijainti
Scottsdale, Phoenix, AZ.
Mitä tulee kauden 2006:n lähtökohtiin / näillä näkymin.
Hyvältä näyttää kyllä RA106 auton menohalut :) .

Jospa jatkuisi samanmoisena meno voisi Honda tavoitella kärki sijoja ja lopult ajopa voittoja.

Toivotaan tietysti että kilpailijat olisivat heikkoja, voisi täten HONDA nousta tsägällä kauden perhaaksi---> äs, eikun menestyksemmäksi talliksi muiden kustannuksella..
Vai mitä "Jude" (juzo)
:alppu:
 

Barco:[

Well-known member
Liittynyt
19.9.2005
Viestit
427
Juzo sanoi:
Vau! Oli mahikset voittoon Monacossa kun Schumi keskeytti. Kimi ajoi aika monessa kisassa voitosta MP4/19B-autolla mm. Silverstonessa, Hockessa, Brasiliassa ja Spassa.
... ompi Suomi!

Kuten Rusina totesi, Monaco oli sellainen kisa missä Fermacher ei olisi voittanut. Montoya toki edesauttoi asiaa, mutta ei olisi voittanut muutenkaan.

Minusta on turha eritellä kakkossijoja ja voitosta taisteluita. Voi tietysti olla sitä mieltä että Imolassa Button ei taistellut voitossa koska Shumi meni niin paljon edellä, mutta toisaalta Silverstonessa Kimi sen teki. Minä en näe tuohon erotteluun mitään syytä; karu totuus kuitenkin on se että Fermacher vei kisaa ja toinen tuli perässä. Ei Kimi missään vaiheessa kisaa ollut voittamassa sen enempää kuin Buttonkaan. Toki toinen pääsi Fermacherin kanssa samoihin TV-kuviin, mutta siitä ei saa kuin suomalaisia säälipisteitä.

Kimin voittohan Belgiassa tuli kun n. 5 tyyppiä keskeytti hänen edestään.

Tulos se on joka merkkaa ja siinä ei McLaren ollut kuin 5. paras kaudella 2004. BAR oli paras ei-Ferrari, sen voi todeta ottamalla Ferrarit tulosliuskasta pois ja laskea pisteet. Olisi tullut kymmenisen voittoa ja lukuisia kaksoisvoittoja. Ja mestaruudet.
 

DFiaA

I told you so
Liittynyt
7.2.2001
Viestit
14430
Barco:[ sanoi:
Kimin voittohan Belgiassa tuli kun n. 5 tyyppiä keskeytti hänen edestään.
Käsittämätöntä paskaa täällä saa lukea! Kimin edeltä keskeytti vain ja ainoastaan Alonso. Ja Kimin vauhti oli sellaista että Alonso olis saanu puolustaa tosissaan kärkipaikkaansa. Trulli jäi taakse aikaisen stoppinsa vuoksi ja Sumin Kimi ohitti tyylikkäästi Eau-Rougen alamäessä.

* Lap 1: Jarno Trulli makes a flying start from his second pole position of the season to beat Michael Schumacher into La Source. Second-row qualifiers Fernando Alonso and David Coulthard also outsprint the German. Kimi Räikkönen and Felipe Massa collide at La Source, as a result of which Massa loses his front wing, and Panis clips Fisichella. Chaos erupts at Eau Rouge. Takuma Sato spins and provokes a chain-reaction accident that involves Mark Webber, Gianmaria Bruni and Giorgio Pantano. All four retire. The Safety Car is deployed to allow the wreckage to be cleared. Trulli leads from Alonso, Coulthard, Schumacher, Raikkonen, Juan Pablo Montoya, Giancarlo Fisichella, Antonio Pizzonia, Christian Klien and Ricardo Zonta. Jenson Button, Felipe Massa, Zsolt Baumgartner, Rubens Barrichello, Nick Heidfeld and Olivier Panis all pit at the end of the lap.
Ekassa mutkassa kolisi aika monella, niin Kimilläkin, mutta Kimi pääsi sen läpi nopeasti ja ohitti monta sijaa. Eau-Rougessa Sato kämmäs ja aiheutti ketjukolarin, mutta Kimi oli jo näiden edellä.
 

Juzo

Well-known member
Liittynyt
20.2.2005
Viestit
906
Sijainti
Taipalsaari
roenick97 sanoi:
Tosiasioita :alppu: .
En jaksa mennä henkilökohtaisuuksiin joten jätän sen arvostelun sikseen.
Mielipiteitä ja näkökantojahan pitää olla kaikenlaisia...

Mutta:
Eli ts. eli Ferrari voitettiin viime kaudella vain siksi kun Ferrari oli surkea... Jne...
Eli ei voi arvoa antaa Renaultille & Mäkillekkään sitä että he tekivät asiat paremmin kuin Fefe kaudella 2005.
Niinhän sun juttusi perusteella pitää ymmärtää.
Eli väität vakavasti että BAR kaudella 2004 oli vain siitä syystä toiseksi paras talli kun muut olivat huonoja pois lukien Ferrari.

No niin tai näin, historiaan se sijoitus 2 jäi.
Ja taisivat saada myös toiseksi eniten podium sijoituksia.
Kohtuu hyvin pelkällä tsägällä ja muiden heikkoudella :D .
Joopajoo kai ne nyt sen kakkossijan ansaitsi kun muut mokailivat, mutta vauhdillisesti BAR oli aivan eri sarjassa kuin Ferrari. Käsittääkseni BAR ei ajanut yhdessäkään kisassa nopeinta kierrosta, aika kummallista tallille joka tuli toiseksi valmistajien MM-sarjassa. Tuskinpa kovinkaan lupaavaa 2006 kautta tulossa, jos BAR ei saa yhtää nopeinta kierrosta tai voittoa. On myöskin todennäköistä, että JOS McLarenin auto olisi toiminut kauden alusta saakka ja Williams ei olisi sekoillut uuden keulan kanssa ja jos Briatore ei olisi palkannut Vilnööffiä niin BAR tuskin olisi ollut sarjassa toisena. BAR nyt kuitenkin sai kakkossijan valmistajien sarjassa, vaikka auto ei ollut kovinkaan nopea, mutta Hondan tuskin kannattaa tällä kaudella tähdätä vastaavaan suoritukseen.

Barco:[ sanoi:
Minusta on turha eritellä kakkossijoja ja voitosta taisteluita. Voi tietysti olla sitä mieltä että Imolassa Button ei taistellut voitossa koska Shumi meni niin paljon edellä, mutta toisaalta Silverstonessa Kimi sen teki. Minä en näe tuohon erotteluun mitään syytä; karu totuus kuitenkin on se että Fermacher vei kisaa ja toinen tuli perässä. Ei Kimi missään vaiheessa kisaa ollut voittamassa sen enempää kuin Buttonkaan. Toki toinen pääsi Fermacherin kanssa samoihin TV-kuviin, mutta siitä ei saa kuin suomalaisia säälipisteitä.

Kimin voittohan Belgiassa tuli kun n. 5 tyyppiä keskeytti hänen edestään.
Mielestäni Kimin voitto oli Silverstonessa hyvinkin lähellä. Ross Brawn kertoi kisan jälkeen, että Schumi olisi hävinnyt Kimille ilman kisan lopussa radalle tullutta turva-autoa. Hockessa Kimi ajoi siihen asti voitosta kunnes takasiipi irtosi. Spassa tuli voitto ja Brasiliassakin voitto oli todella lähellä. Minusta on ainakin eri asia häviääkö 30s vai 0,3s voittajalle.

Joskus sade voi pilata aika-ajot ja Schumacher ei kuitenkaan keskeyttänyt Spassa.
 

formulastara

Well-known member
Liittynyt
30.3.1999
Viestit
5691
Sijainti
hki finland
J.Heldenview sanoi:
Käsittämätöntä paskaa täällä saa lukea! Kimin edeltä keskeytti vain ja ainoastaan Alonso. Ja Kimin vauhti oli sellaista että Alonso olis saanu puolustaa tosissaan kärkipaikkaansa. Trulli jäi taakse aikaisen stoppinsa vuoksi ja Sumin Kimi ohitti tyylikkäästi Eau-Rougen alamäessä.


Ekassa mutkassa kolisi aika monella, niin Kimilläkin, mutta Kimi pääsi sen läpi nopeasti ja ohitti monta sijaa. Eau-Rougessa Sato kämmäs ja aiheutti ketjukolarin, mutta Kimi oli jo näiden edellä.

Aivan. Vain Ferrarilasit saavat aikaan yhtä säälittäviä "totuuksia" kuin mitä Barco :[(???):lla on heittää.
 

Barco:[

Well-known member
Liittynyt
19.9.2005
Viestit
427
No keskeytti takaa sitten. Joka tapauksessa Kimi ei voittanut kuin 2 ferraria, joiden renkaat eivät toimineet. Kiva sinäänsä että voitti yhden kisan, mutta henkilökohtaisesti olen sitä mieltä että kun saavuttaa 11 pistettä enemmän kuin Takuma Sato, on autoissa aika selvä tasoero. Koko kautta katsoen. Tietysti voi aina katsoa että kuka on nopein yhdessä kisassa. Ja kuka on nopein yhdellä kierroksella. Siirrytään sitten lopuksi vaikka varikkokäyntien kestoihin, jos ei muuten riitä. Paremmuuteen vaaditaan riittävä otos, muuten tulos vääristyy.

Mutta kimismi sikseen.

"On myöskin todennäköistä, että JOS McLarenin auto olisi toiminut kauden alusta saakka ja Williams ei olisi sekoillut uuden keulan kanssa ja jos Briatore ei olisi palkannut Vilnööffiä niin BAR tuskin olisi ollut sarjassa toisena."

Jos jos ja jos. Briatore hankki Villeneuven juuri siksi koska Trullista ei ollut mihinkään. Ei kyse mistään siiman antamisesta ollut. Minäkin jossittelen vähän: jos Ferrari olisi notkahtanut vuoden aikaisemmin, kuka olisikaan ollut mestari kaudella 2004...
 

DFiaA

I told you so
Liittynyt
7.2.2001
Viestit
14430
Barco:[ sanoi:
No keskeytti takaa sitten. Joka tapauksessa Kimi ei voittanut kuin 2 ferraria, joiden renkaat eivät toimineet. Kiva sinäänsä että voitti yhden kisan, mutta henkilökohtaisesti olen sitä mieltä että kun saavuttaa 11 pistettä enemmän kuin Takuma Sato, on autoissa aika selvä tasoero. Koko kautta katsoen. Tietysti voi aina katsoa että kuka on nopein yhdessä kisassa. Ja kuka on nopein yhdellä kierroksella. Siirrytään sitten lopuksi vaikka varikkokäyntien kestoihin, jos ei muuten riitä. Paremmuuteen vaaditaan riittävä otos, muuten tulos vääristyy.
Paremmat renkaat joopa joo. Mistä tuon keksit? Mitäs jos Schumacherilla oli onnettomat säädöt? Tuskinpa ne renkaat ja autot poikkesivat merkitävästi niistä joita oli käytetty edellisissä kisoissa ja joita käytettiin seuraavissa kisoissa. Että kyllä Kimi ihan ajamalla päihitti ylivoimaisen auton ja sen jumalaisen kuskin :)
 

mrj-fin

Banned
Liittynyt
5.6.2005
Viestit
179
Sijainti
Helsinki
J.Heldenview sanoi:
Paremmat renkaat joopa joo. Mistä tuon keksit? Mitäs jos Schumacherilla oli onnettomat säädöt? Tuskinpa ne renkaat ja autot poikkesivat merkitävästi niistä joita oli käytetty edellisissä kisoissa ja joita käytettiin seuraavissa kisoissa. Että kyllä Kimi ihan ajamalla päihitti ylivoimaisen auton ja sen jumalaisen kuskin :)
Yhtä paskaa juttua en olekkaan lukenet aikoihin täältä. Siis Bridgestonen kuivankelin rengaat juuri niissä puolikuivissa oloissa silloin toimivat erityisen huonosti, eihän kukaan nyt mene normaalisti yhdellä suoralla sekunteja nopeampaa vauhtia ja ohita lentävästi suoralla jos autoissa ei olisi eroja. Eli muillakin brisukka kuskeilla oli vaikeuksia alkukierrokset.
 

Juzo

Well-known member
Liittynyt
20.2.2005
Viestit
906
Sijainti
Taipalsaari
mrj-fin sanoi:
Yhtä paskaa juttua en olekkaan lukenet aikoihin täältä. Siis Bridgestonen kuivankelin rengaat juuri niissä puolikuivissa oloissa silloin toimivat erityisen huonosti, eihän kukaan nyt mene normaalisti yhdellä suoralla sekunteja nopeampaa vauhtia ja ohita lentävästi suoralla jos autoissa ei olisi eroja. Eli muillakin brisukka kuskeilla oli vaikeuksia alkukierrokset.
Onko noin? Taisi olla aika yleisesti tiedossa silloin, että Michelinit toimivat paremmin stintin alussa ja Bridgestonet lopussa. Kimi ajoi myös nopeimman kierroksen Spassa eli voimme lopettaa tämän jossittelun.
 

DFiaA

I told you so
Liittynyt
7.2.2001
Viestit
14430
mrj-fin sanoi:
Yhtä paskaa juttua en olekkaan lukenet aikoihin täältä. Siis Bridgestonen kuivankelin rengaat juuri niissä puolikuivissa oloissa silloin toimivat erityisen huonosti, eihän kukaan nyt mene normaalisti yhdellä suoralla sekunteja nopeampaa vauhtia ja ohita lentävästi suoralla jos autoissa ei olisi eroja. Eli muillakin brisukka kuskeilla oli vaikeuksia alkukierrokset.
Missä on tehty yhdellä suoralla sekuntien eroja? Indianapolisissa joku vuosi kyllä kun sumi mummoili ovaalissa muutaman kierroksen, mutta ei muuten. Ja eipä sumin vauhti paremmaksi muuttunut Spa kisan kuluessakaan.
 

roenick97

#97
Liittynyt
25.8.2005
Viestit
373
Sijainti
Scottsdale, Phoenix, AZ.
Jos ja jos... Perus poliitikoksi kävisit hyvin... Jos ja jos...
Hoh hoh... On toi jude kyl aika mestari... :alppu: ...
Nooh tasan ei käy onnenlahjat...

Kauteen 2006...

Ketäs sinne kärkeen olet lyömässä jos Hondakaan ei siellä kärjessä olis.
Kerros nyt viisaita ajatuksia, kiva katsoa ketä siel sit on...

Tarpeeksi monta kun veikkaat tulevalle kaudelle vaikka top 3:n niin mahdollisuudet onnistuneeseen vaikkaukseen kasvavat.

Jonkun luulis väkisinkin siinä kohtaa kolahtavan :D
 
Viimeksi muokattu:

Juzo

Well-known member
Liittynyt
20.2.2005
Viestit
906
Sijainti
Taipalsaari
roenick97 sanoi:
Jos ja jos... Perus poliitikoksi kävisit hyvin... Jos ja jos...
Hoh hoh... On toi jude kyl aika mestari... :alppu: ...
Nooh tasan ei käy onnenlahjat...

Kauteen 2006...

Ketäs sinne kärkeen olet lyömässä jos Hondakaan ei siellä kärjessä olis.
Kerros nyt viisaita ajatuksia, kiva katsoa ketä siel sit on...

Tarpeeksi monta kun veikkaat tulevalle kaudelle vaikka top 3:n niin mahdollisuudet onnistuneeseen vaikkaukseen kasvavat.

Jonkun luulis väkisinkin siinä kohtaa kolahtavan :D
Jos nyt viittasit minuun, niin juuri sen takia korostin tuota JOS sanaa ettei joku kävisi tästä valittamaan. Kuten myöskin sanoin, että BAR ansaitsi kakkossijansa, muiden epäonnistuessa. Sanoin siis, että tulokset eivät johtuneet auton erinomaisesta nopeudesta vaan siitä tasaisuudesta mitä ykkösissä ilmeisesti nykyään korostetaan.

En käsitä miten tämä veikkausjuttu liittyy aiheeseen. "Veikkaan" nyt kuitenkin Renaultin lyövän Hondan kaudella 2006.
 

formulastara

Well-known member
Liittynyt
30.3.1999
Viestit
5691
Sijainti
hki finland
Barco:[ sanoi:
No keskeytti takaa sitten. Joka tapauksessa Kimi ei voittanut kuin 2 ferraria, joiden renkaat eivät toimineet. Kiva sinäänsä että voitti yhden kisan, mutta henkilökohtaisesti olen sitä mieltä että kun saavuttaa 11 pistettä enemmän kuin Takuma Sato, on autoissa aika selvä tasoero. Koko kautta katsoen. Tietysti voi aina katsoa että kuka on nopein yhdessä kisassa. Ja kuka on nopein yhdellä kierroksella. Siirrytään sitten lopuksi vaikka varikkokäyntien kestoihin, jos ei muuten riitä. Paremmuuteen vaaditaan riittävä otos, muuten tulos vääristyy.

Mutta kimismi sikseen.

"On myöskin todennäköistä, että JOS McLarenin auto olisi toiminut kauden alusta saakka ja Williams ei olisi sekoillut uuden keulan kanssa ja jos Briatore ei olisi palkannut Vilnööffiä niin BAR tuskin olisi ollut sarjassa toisena."

Jos jos ja jos. Briatore hankki Villeneuven juuri siksi koska Trullista ei ollut mihinkään. Ei kyse mistään siiman antamisesta ollut. Minäkin jossittelen vähän: jos Ferrari olisi notkahtanut vuoden aikaisemmin, kuka olisikaan ollut mestari kaudella 2004...
On se Kimi vaan paska kuski, kun meni voittamaan 04 Span kisan ohittamalla ensin nipun kuskeja ulkokautta, ja sitten vielä Sumin. Voiko niin surkeaa suoritusta ollakaan. Varsinkin kun keskeyttäneet kuskit Alonsoa lukuunottamatta olivat hänen takanaan. Eli siis hänen takanaan, mutta silti. Hän ei siis niitä voittanut. Sumikin päästi Kimin ohitseen ammattimaisesti ja tarkoituksella ennen eau rougea. Erittäin pätevä suoritus häneltä. Miksipä taistella paikasta, olisihan hänen renkaansa toimineet jo kierroksen jälkeen huomattavasti paremmin.

Summa summarum Spa 04: Sumi = 10, Kimi = 6-
 

roenick97

#97
Liittynyt
25.8.2005
Viestit
373
Sijainti
Scottsdale, Phoenix, AZ.
Honda fastest on day one of Valencia test

Overnight rain and cold track temperatures in Valencia meant that both Rubens Barrichello and Anthony Davidson ran on wet tyres this morning.



Both drivers began with short set-up runs before practicing qualifying procedures to adapt to the new 2006 qualifying format.

The drivers spent the afternoon session completing further set-up work, running on intermediate tyres as the track dried out. The test programme was completed with a second qualifying practice at the end of the day.

Both drivers completed 62 laps in total today, with Rubens setting the fastest time – a 01:19.384 – and Anthony setting the second fastest time – a 01:20.001.

Jenson Button will take over from Anthony in chassis RA106-02 for the second day of the test tomorrow.

NB: All drivers are in 2006 cars except Rosberg (interim Williams) and Paffett (V10 McLaren).


1 R. Barrichello 01:19.384 V8
2 A. Davidson 01:20.001 V8
3 M. Schumacher 01:20.364 V8
4 K. Raikkonen 01:21.194 V8
5 M. Webber 01:22.388 V8
6 C. Klien 01:22.598 V8
7 G. Paffett 01:23.842 V10
8 N. Rosberg 01:23.948 V8


NICE :ahem:
 

MaranelloRed

'Buongiorno a tutti'
Liittynyt
22.2.2000
Viestit
3059
Sijainti
Maranello
roenick97 sanoi:
Honda fastest on day one of Valencia test

Overnight rain and cold track temperatures in Valencia meant that both Rubens Barrichello and Anthony Davidson ran on wet tyres this morning.



Both drivers began with short set-up runs before practicing qualifying procedures to adapt to the new 2006 qualifying format.

The drivers spent the afternoon session completing further set-up work, running on intermediate tyres as the track dried out. The test programme was completed with a second qualifying practice at the end of the day.

Both drivers completed 62 laps in total today, with Rubens setting the fastest time – a 01:19.384 – and Anthony setting the second fastest time – a 01:20.001.

Jenson Button will take over from Anthony in chassis RA106-02 for the second day of the test tomorrow.

NB: All drivers are in 2006 cars except Rosberg (interim Williams) and Paffett (V10 McLaren).


1 R. Barrichello 01:19.384 V8
2 A. Davidson 01:20.001 V8
3 M. Schumacher 01:20.364 V8
4 K. Raikkonen 01:21.194 V8
5 M. Webber 01:22.388 V8
6 C. Klien 01:22.598 V8
7 G. Paffett 01:23.842 V10
8 N. Rosberg 01:23.948 V8


NICE :ahem:

Rajua on vauhti Hondalla. Ei voi muuta sanoa. Tuo iskukyky kun säilyy läpi kauden niin Rubens taistelee mestaruudeta Alonson kanssa ihan tosissaan. Toivottavasti huomena on kuiva keli niin saadaan paremmin vertailtua voimasuhteita.
 
Ylös