Timo Toikki
Hepittäjä
Tätä asiaa kun miettii niin ei kertakaikkiaan voi olla hermostumatta. Nyt yksikertaista jymäytetään oikein urakalla. Voi Jeesuksen Kristuksen pallipussit. Kuinka joku taysjärkinen voi lukea näitä totisella naamalla. Niinkun saatana jostain tähdistä voitais ennustaa miten tulevaisuudessa menee. Jotkut tuulimyllypölhöt ottaa tän vielä tosissaan ja opiskelee astrologiaa. Seuraavat hasistötsy huulessa ja kalja kourassa tähtien liikettä. Ja ajatelkaas, että jotkut pässinpäät vielä maksaa tästä. Lähettävät tekstaria jollekkin mystiselle Marjalle Nyky-Postissa ja saavat takaisin jotain yleismaailmallista tuubaa. Esim. Jupiter on nyt sellaisessa asennossa, että sinulle saattaa tapahtua jotain mullistavaa seuraavien päivien aikana ja ihmissuhteissa tapahtuu muutoksia ja blaablaa. VITTU. Minäpä kävelen ennustajalle ja käsken selittämään mitä juuri MINULLE tulee tapahtumaan. Kysyn, että mitä MINULLE tapahtuu kuukauden kuluttua. Eikä mitään 'raha-asioissa tapahtuu muutos' vastausta vaan 'klo 15.00 5.5 Martti Vainio vetää sinua nyrkillä kajuuttaan Sturenkadun kulmalla' tyyliin. Ja jos joku haluaa syytää rahaa näille kesseleille niin antakaa ne ennemmin mulle. Mä haukun teidät päin naamaa samaan hintaan. Olis kiva kävellä jonkun ennustajan toimistoon ja kusta pöydälle.