Horoskoopit ja ennustukset

Timo Toikki

Hepittäjä
Liittynyt
25.3.2010
Viestit
587
Tätä asiaa kun miettii niin ei kertakaikkiaan voi olla hermostumatta. Nyt yksikertaista jymäytetään oikein urakalla. Voi Jeesuksen Kristuksen pallipussit. Kuinka joku taysjärkinen voi lukea näitä totisella naamalla. Niinkun saatana jostain tähdistä voitais ennustaa miten tulevaisuudessa menee. Jotkut tuulimyllypölhöt ottaa tän vielä tosissaan ja opiskelee astrologiaa. Seuraavat hasistötsy huulessa ja kalja kourassa tähtien liikettä. Ja ajatelkaas, että jotkut pässinpäät vielä maksaa tästä. Lähettävät tekstaria jollekkin mystiselle Marjalle Nyky-Postissa ja saavat takaisin jotain yleismaailmallista tuubaa. Esim. Jupiter on nyt sellaisessa asennossa, että sinulle saattaa tapahtua jotain mullistavaa seuraavien päivien aikana ja ihmissuhteissa tapahtuu muutoksia ja blaablaa. VITTU. Minäpä kävelen ennustajalle ja käsken selittämään mitä juuri MINULLE tulee tapahtumaan. Kysyn, että mitä MINULLE tapahtuu kuukauden kuluttua. Eikä mitään 'raha-asioissa tapahtuu muutos' vastausta vaan 'klo 15.00 5.5 Martti Vainio vetää sinua nyrkillä kajuuttaan Sturenkadun kulmalla' tyyliin. Ja jos joku haluaa syytää rahaa näille kesseleille niin antakaa ne ennemmin mulle. Mä haukun teidät päin naamaa samaan hintaan. Olis kiva kävellä jonkun ennustajan toimistoon ja kusta pöydälle.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Timo Toikin Venus on nyt sellaisessa kulmassa että kohta lohkeaa. Eli siis naulankantaan!
 

Trullinkaasu

Well-known member
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
9312
Skorpioni ja kiinalaisessa vuohi. Aika killeri yhdistelmä, kyllä kelpaa.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Piti tarkistaa mikä olen Kiinalaisittain.

Ja olishan se pitänyt arvata eli olen Lohikäärme!
Kuukausieläin on Hevonen ja tuntieläin on Tiikeri.
 

Balthazar

Luonnollisesti.
Liittynyt
10.11.2000
Viestit
13560
Sijainti
Boogie Street
Aurinkomerkkini on kiivihedelmä ja nouseva kyy. Kiinalaisessa moon kuu.
 
Viimeksi muokattu:

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Eikös ne ole syntiä? :frank:
Mikäli tarkoitat:

TISSIT PERSE TISSIT PERSE TISSIT PERSE TISSIT PERSE TISSIT PERSE TISSIT PERSE TISSIT PERSE TISSIT PERSE TISSIT PERSE TISSIT PERSE TISSIT PERSE TISSIT PERSE TISSIT PERSE TISSIT PERSE TISSIT PERSE TISSIT PERSE TISSIT PERSE TISSIT PERSE TISSIT PERSE TISSIT PERSE TISSIT PERSE TISSIT PERSE TISSIT PERSE TISSIT PERSE TISSIT PERSE TISSIT PERSE TISSIT PERSE TISSIT PERSE TISSIT PERSE TISSIT PERSE TISSIT PERSE TISSIT PERSE TISSIT PERSE TISSIT PERSE TISSIT PERSE TISSIT PERSE TISSIT PERSE TISSIT PERSE TISSIT PERSE TISSIT PERSE TISSIT PERSE TISSIT PERSE TISSIT PERSE TISSIT PERSE TISSIT PERSE TISSIT PERSE TISSIT PERSE TISSIT PERSE TISSIT PERSE TISSIT PERSE TISSIT PERSE
, niin kyllä ovat syntiä. Väärinkäytettynä ihan perisyntiä. Jumala potkii munille, kun kuulee.
 

Archie

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
13050
Mars ja Venus ovat liikkuneet suhteessa galaksin keskipisteen ja kuun derivaattaan. Se tietää Oinaille ja Ravuille keskinäisiä kiistoja ja rahanmenoa. Mutta mikä on muualta pois, se tulee rakkaudessa takaisin!
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17750
Sijainti
East of Eden
Mars ja Venus ovat liikkuneet suhteessa galaksin keskipisteen ja kuun derivaattaan. Se tietää Oinaille ja Ravuille keskinäisiä kiistoja ja rahanmenoa. Mutta mikä on muualta pois, se tulee rakkaudessa takaisin!
Hah... Olen oinas ja ex -vaimoni on Rapu, mutta siitä on aikaa jo 15 vuotta. Tais olla tähdet silloinkin tuossa asennossa; rakkauskin meni ja hyvä niin.

niin...ja kiinalaisen mukaan olen pässi eli vuohi eli pukki. No juu, ihan jees...:cool:
 
Viimeksi muokattu:
Ylös