Ace17
Acenteella
Kaikki ignoorausperusteet ovat yhtä arvokkaita!Kerro lyhyesti ei-naurettavat ignoorausperusteet.
Kaikki ignoorausperusteet ovat yhtä arvokkaita!Kerro lyhyesti ei-naurettavat ignoorausperusteet.
näin!Summa summarum: Kukaan ei ole sanonut, etteikö Moe saisi ignoorata hahmoja isojen alkukirjainten käyttämättömyyden takia, mutta onhan sellainen kieltämättä aika naurettava ignoorausperuste.
Siis naurettavia?Kaikki ignoorausperusteet ovat yhtä arvokkaita!
Kaikki on yhtä naurettavia ja jotkut vielä naurettavampia, varsinkin ne, joista et itse antaisi iggeä.Siis naurettavia?
Asensin juuri pari tyyppiä iggeen. SyyJaqqulle tiedoksi kun kuitenkin kiinnostaa) vittumainen luonne.Kaikki on yhtä naurettavia ja jotkut vielä naurettavampia, varsinkin ne, joista et itse antaisi iggeä.
Asiaan auttaisi olla kertomatta, että laittoi iggeen. Sitten ei olisi vaaraa, että joku saattaisi niille - kenties onnettomille -syille nauraa.
Peesaan. Jos kirjotusasu häirittee liikaa, niin hyppään seuraavaan viestiin.isotalkukirjaimetonhiukansamahommakuinsanavälit
Kivasti helpottavat tekstin lukemista. Kappalejako auttaa kanssa jos viesti venähtää hiukankin pidemäksi. Ainakin mun mielestäni. Joka tapauksessa jos alkaa pieniä alkukirjaimia ja muuta kielioppikränää olla liiaksi, hyppään suosiolla seuraavaan viestiin. Ja tosiaan aika turha kritisoida jonkun kieliopillisia iggeämisperusteita esittämällä tämän tehneen pilkkuvirheen joskus neljä vuotta sitten.
Mutta muuten voitaisiin kyllä jokainen laittaa kaikki muut ignoreen. Syntyisi mukava yksinpuheluiden foorumi tästä. :idea: Vähäks joku satunnainen vierailija ihmettelisi, että mikä täällä oikein on meininki.
:ahem:
Pistit sitten kaikki foorumistit itsesi mukaanlukien ignoreen?Asensin juuri pari tyyppiä iggeen. SyyJaqqulle tiedoksi kun kuitenkin kiinnostaa) vittumainen luonne.
Meillä on koira nimeltä Iina. Iggeksikin kutsumme. Se ei välittäisi susta pätkääkäänAsensin juuri pari tyyppiä iggeen. SyyJaqqulle tiedoksi kun kuitenkin kiinnostaa) vittumainen luonne.
Näköjään olen nyt Moen iggessäAsensin juuri pari tyyppiä iggeen. SyyJaqqulle tiedoksi kun kuitenkin kiinnostaa) vittumainen luonne.
Hyvin kuvattu! :ahem: Sen voin sanoa, että sivustaseuraajana on hauska olla ja seurata muiden nahistelua. Otetaan sille! :alppu::ahem:
Tää on siitä siisti keskusteluforumi, et tääl ei tarvi paljon tapahtua, kun on aivan vitummoinen härdelli päällä. Yleensä härdellit lähtee tosi pienistä ja mitättömistä asioista ja kumuloituvat lopulta katastrofaalisiin mittasuhteisiin, jossa kyseenalaistetaan lopulta koko F1-Forumin olemassa olon mielekkyys. Myös marttyyrikortinkäyttö on tässä tilanteessa sallittua, kuitenkaan poistumatta keskustelusta.
Ihan ykköstä. Nautin täysin siemauksin! :thumbup:
Aye. Näistä yhteennippuunilmanvälimerkkejäjaisojakirjaimia kirjoittavista ei oikein jää mitään mieleen edes sen vertaa että laittaisi iggeen, sillä jos kirjoitusasu näyttää raskaalta niin skippaan suosiolla yrittämättäkään lukea. Eräänlainen integroitu auto-ignore siis.isotalkukirjaimetonhiukansamahommakuinsanavälit
Kivasti helpottavat tekstin lukemista. Kappalejako auttaa kanssa jos viesti venähtää hiukankin pidemäksi. Ainakin mun mielestäni. Joka tapauksessa jos alkaa pieniä alkukirjaimia ja muuta kielioppikränää olla liiaksi, hyppään suosiolla seuraavaan viestiin. Ja tosiaan aika turha kritisoida jonkun kieliopillisia iggeämisperusteita esittämällä tämän tehneen pilkkuvirheen joskus neljä vuotta sitten.
Muka sivustaseuraaja...Hyvin kuvattu! :ahem: Sen voin sanoa, että sivustaseuraajana on hauska olla ja seurata muiden nahistelua. Otetaan sille! :alppu:
Niin määkin...arvaa harmittaako?Näköjään olen nyt Moen iggessä
Tuoreimman huhun mukaan foorumilla olis 7 kirjottajaa jotka ei ole vielä Moen iggessä.Näköjään olen nyt Moen iggessä
Wanha tieto. Kuusi on oikea luku. Ja puu.:ahem:Tuoreimman huhun mukaan foorumilla olis 7 kirjottajaa jotka ei ole vielä Moen iggessä.
No sähän et ole sieltä koskaan edes päässytkään.:thumbfh:Näköjään olen nyt Moen iggessä