Ignorelista (uusi)

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Eikä vai Jakkeusta, pelkäänpä pahoin, että sadat elleivät peräti tuhannet anonyyminä esiintyvät hahmot ovat nippanappa menettämäisillään yöunensa.

Vaadin pollia! :mad:
Tuo on kyllä ristiriidassa tuon profiilisi kanssa. Siinä kerrot olevasi vaatimaton ja nyt kuitenkin vaadit. :eek:
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Eikä vai Jakkeusta, pelkäänpä pahoin, että sadat elleivät peräti tuhannet anonyyminä esiintyvät hahmot ovat nippanappa menettämäisillään yöunensa.

Vaadin pollia! :mad:
Ehkäpä asia on niin vakava, että pitäisi perustaa polli. Tai kaksi.

Ehdotan, että pollataan ensin tulisiko polli perustaa. Virallinen pollin utelupolli löytyy täältä: http://www.f1-forum.fi/vb/showthread.php?t=30674
 
Viimeksi muokattu:

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
en minä ymmärrä ignoorata nyt tuollaisista syistä vaikka onhan tämä ikävää luettavaa
Eli et hyväksy tai vähintään paheksut sen, että mä toimin noin?

Ehkä sun pitää modena ehdottaa, että iggetoiminto poistetaan forumilta, jotta ei pääse 'turhasta' syystä ketään asettamaan iggeen.

Aikamoisen ongelmapesän olen minäkin saanut iggelläni aikaan.:D
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Eli et hyväksy tai vähintään paheksut sen, että mä toimin noin?

Ehkä sun pitää modena ehdottaa, että iggetoiminto poistetaan forumilta, jotta ei pääse 'turhasta' syystä ketään asettamaan iggeen.

Aikamoisen ongelmapesän olen minäkin saanut iggelläni aikaan.:D
Minä tulkitsin kouvon viestin siten, että pelkästään pienillä kirjaimilla kirjoitetut viestit ovat typerämpiä lukea (sisällöstä huolimatta) kuin oikein kirjoitetut.
 

Ace17

Acenteella
Liittynyt
7.7.1999
Viestit
11664
Ymmärtäminen ja hyväksyminen ovat ihan eri asioita. Tietona mainittakoon.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Hienoja tulkintoja:D Sanoinpahan vaan, jotta tuollaisen välimerkittömän ja pienellä kirjoitetun tekstin lukeminen on ärsyttävää, mutta en lähtisi iggeä antamaan sen takia.
 

Ace17

Acenteella
Liittynyt
7.7.1999
Viestit
11664
Summa summarum: Kukaan ei ole sanonut, etteikö Moe saisi ignoorata hahmoja isojen alkukirjainten käyttämättömyyden takia, mutta onhan sellainen kieltämättä aika naurettava ignoorausperuste.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Hienoja tulkintoja:D Sanoinpahan vaan, jotta tuollaisen välimerkittömän ja pienellä kirjoitetun tekstin lukeminen on ärsyttävää, mutta en lähtisi iggeä antamaan sen takia.
Ärsyttävää se on, siksi sellaisen jättää hyvin helposti lukematta.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Summa summarum: Kukaan ei ole sanonut, etteikö Moe saisi ignoorata hahmoja isojen alkukirjainten käyttämättömyyden takia, mutta onhan sellainen kieltämättä aika naurettava ignoorausperuste.
Kerro lyhyesti ei-naurettavat ignoorausperusteet.
 
Ylös