Ignorelista (uusi)

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
mikä siinä isojen alkukirjainten puuttumisessa haittaa entä mikä haittaa jos puuttuu välimerkit pisteet pilkut tai kysymysmerkit ihme urpo tuo moe szyslak
varsinkin pidemmissä kirjoituksissa isojen alku kirjainten puute häiritsee koska silloin tekstin ulko asu on paljon epä selkeämpi. azlyn kirjoitukset eivät tosin ole pitkiä mutta sitäkin epä selkeämpiä ja outoja. joka tapauksessa kuulun itsekin siihen koulu kuntaan joka kannattaa oikein kirjoitusta, kieli opin noudattamista, isojen alku kirjainten käyttämistä, yhdys sanoja jne.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
miksi ihmeessä? :doubtful:
Ootas niin kaivan...

tommi sanoi:
Kaikki hurjasteluni ynm temppuilut ovat tapahtuneet täyden harkinnan alaisena joten ei ketään lapsia ynm lähettyvillä. tuokin ku auto pääs ohi ni keskellä peltoaukeata jolloin tiellä oli kaverini hitusen pidemällä mut tol autol tai olla kiire jos noin kovaa kulkevasta moposta piti ohi päästä varmaan iha vaan että kyllä minunkin auto kulkee kovempaa ku sinun moposi. vittu semmonen koyhänäkönen vani se oli. melkee nauratti suunilleen mun pihamopon arvonen
Isot alkukirjaimet...:rolleyes:

sataja sanoi:
antti yllätys nimenä finaalin vaikkei paikkaan olisi ansainnut.
asosta voi tulla eri asioita esille kun toni ja sami on häädetty
esa a osaa minua jotenkin ärsyttää nykyään, aiemmin oli ehkä mielenkiintoisempi
kätlin vissiin sitten vie koko potin.

onneksi kaksinaamainen dana häädettiin talosta. laittoi ekan häädön (eli tonin steffin) jälkeen peilin edessä hiusia niin itsevarmasti ..
toisaalta hyvä että sampo häädettiin. ei musta antanut talossa mitään moneen viikkoon. oli vaan siellä .. ..

viime viikkoina kiinnostus koko ohjemaan on laskenut. ehkä syynä on ettei siellä ole tapahtunut mitään, ne vaan on siellä...
ja toi hennan ja antin naimisiin meno. jos ei seiskaan muuten pääse niin menemällä naimisiin. henna oli jotenkin yli meikattu eikä musta ollut kovin nätti morsian. toisin kuin oleensä morsiammat ovat kauniita..
:rolleyes:

AksuPaksu sanoi:
oli niissä häissä kuokkimassa reilu-romppaki.
kuinka moni kutsuisi mulkun pomonsa omiin häihinsä? kimi sen teki.
:rolleyes:
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Ootas niin kaivan...

Isot alkukirjaimet...:rolleyes:

:rolleyes:

:rolleyes:
Lähinnä tuota satajan valintaa ignore-listalle kummaksun.. Mitäs vikaa tossa kommentissa oli? Itse olen ainakin aivan samaa mieltä tuosta asiasta..

Ootko sä joku Antti & Henna (tai dana?) fani? :D

Edit: kielioppivirheistä en ehkä sinuna laittaisi ketään ignoreen.. :D
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Jaqqu, jos mun postauksia on raskas lukea, kuten mun on näitä, joista uupuu isot alkukirjaimet, niin tee kuten minä ja pistä iggeen. Turha sun on nillittää ja tiristä mun iggelistasta.:p:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Ja kielioppivirheistä mä en ole vissiin pistänyt ketään iggeen. En vaan jaksa lukea tasapaksuja postauksia ilman isoja alkukirjaimia. Suotakoon se mun ongelmaksi, ilman että pitää ruveta poraamaan.

Tuskin minäkään olen Jaqqun listaa kovasti kommentoinut? Ja vinkunut sen takia?
 
Viimeksi muokattu:

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Kyssäri: Saako sille nauraa? Ehkäpä peräti ääneen? :frank:
Miksei? Olenhan sen julkisesti postannut. Jos pelkäisin niin iggaisin salaa.:eek:

Ps. No nauroitko? Ääneen? Mitä duunikaverit siihen?
 
Viimeksi muokattu:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Jaqqu, jos mun postauksia on raskas lukea, kuten mun on näitä, joista uupuu isot alkukirjaimet, niin tee kuten minä ja pistä iggeen. Turha sun on nillittää ja tiristä mun iggelistasta.:p:
Ja kielioppivirheistä mä en ole vissiin pistänyt ketään iggeen. En vaan jaksa lukea tasapaksuja postauksia ilman isoja alkukirjaimia. Suotakoon se mun ongelmaksi, ilman että pitää ruveta poraamaan.

Tuskin minäkään olen Jaqqun listaa kovasti kommentoinut? Ja vinkunut sen takia?
En mä oo mitään tirissyt vaan oon lähinnä huvittunut siitä millaisista perusteista sä nakkaat hahmoja ignoreen.. Varsin koomista.. :D Etenkään kun et itsekään täytä niitä kriteerejä, joista nakkaat muita iggelistallesi.. :D
Kuulostaa vähän pikkulapsimaiselta meiningiltä yli nelikymppiseltä äijältä. Välillä ei uskoisi että kivet ovat laskeutuneet sinne kantapäiden tasolle, mutta joo, ei mulla muuta. :D
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Ps. No nauroitko? Ääneen? Mitä duunikaverit siihen?
En toki (en edes hymyillyt :nope: ), kyseessä oli lähinnä vain yleisluontoinen kyssäri, jonka tarkoituksena oli selvittää olisko positiivinen lähestymistapa (nauraminen) diplomaattisempaa ja hyväksyttävämpää kuin nillittäminen ja tiriseminen :thumbfh:
 

azly

Well-known member
Liittynyt
21.1.2009
Viestit
1443
En toki (en edes hymyillyt :nope: ), kyseessä oli lähinnä vain yleisluontoinen kyssäri, jonka tarkoituksena oli selvittää olisko positiivinen lähestymistapa (nauraminen) diplomaattisempaa ja hyväksyttävämpää kuin nillittäminen ja tiriseminen :thumbfh:
Entä neutraali lähestymistapa, ns. iggettäminen?
 
Ylös