Sam
Muumipappa
Mää katos vasta reenaan, jotta pääsen näin olumppiavuonna jakkeuksen tasolle tirisemisessä ja tossa tossa nillittämisessä :thumbfh:Kotipsykologiaa varttuneemmille, Osa I.
Mää katos vasta reenaan, jotta pääsen näin olumppiavuonna jakkeuksen tasolle tirisemisessä ja tossa tossa nillittämisessä :thumbfh:Kotipsykologiaa varttuneemmille, Osa I.
Yks sana: "dominoteoria" :nope:Entä neutraali lähestymistapa, ns. iggettäminen?
Ja tuakin meni vituiks, kun ei ole nimittäin 2009 olympiavuosi lain :nope:Mää katos vasta reenaan, jotta pääsen näin olumppiavuonna jakkeuksen tasolle tirisemisessä ja tossa tossa nillittämisessä :thumbfh:
This message is hidden because OoPee is on your ignore list.
Ai mielipiteen esittäminen on sun mielestä tirisemistä ja nillittämistä? Siinä tapauksessa jok'ikinen tirisee ja nillittää.Mää katos vasta reenaan, jotta pääsen näin olumppiavuonna jakkeuksen tasolle tirisemisessä ja tossa tossa nillittämisessä :thumbfh:
Mulla ei vieläkään auennut se, miksi mun iggelista aiheuttaa sussa mielenkiintoa ja miksi mä en saisi iggata henkilöitä sen takia että eivät käytä isoja alkukirjaimia?En mä oo mitään tirissyt vaan oon lähinnä huvittunut siitä millaisista perusteista sä nakkaat hahmoja ignoreen.. Varsin koomista.. Etenkään kun et itsekään täytä niitä kriteerejä, joista nakkaat muita iggelistallesi..
Kuulostaa vähän pikkulapsimaiselta meiningiltä yli nelikymppiseltä äijältä. Välillä ei uskoisi että kivet ovat laskeutuneet sinne kantapäiden tasolle, mutta joo, ei mulla muuta.
*tirisee ja nillittää*
Anskumäarvaan: Jakkeuksen mielestä tua syy on naurettava ja hän halusi tuoda mielipiteensä julki.Mulla ei vieläkään auennut se, miksi mun iggelista aiheuttaa sussa mielenkiintoa ja miksi mä en saisi iggata henkilöitä sen takia että eivät käytä isoja alkukirjaimia?
*nauraa**tirisee ja nillittää*
Ääneen? :doubtful:*nauraa*
En. En edes oikeasti. Leikisti vaan, silloin ei tule ääntä.Ääneen? :doubtful:
No siinä tapauksessa ei liene aiheellistä tiedustella duunikavereiden suhtautumista tapahtuneeseen :frank:En. En edes oikeasti. Leikisti vaan, silloin ei tule ääntä.
Saathan sä iggetä kenet haluat.. mutta ihan yhtälailla mäkin saan kai olla huvittunut perusteista, kun julkisesti niitä esität..Mulla ei vieläkään auennut se, miksi mun iggelista aiheuttaa sussa mielenkiintoa ja miksi mä en saisi iggata henkilöitä sen takia että eivät käytä isoja alkukirjaimia?
Et sitten muuta huomautettavaa löytänyt :eek!: Osa kokonaisuutta, nääs.Ja tuakin meni vituiks, kun ei ole nimittäin 2009 olympiavuosi lain :nope:
Juu eipä sataja aina liikoja stressaa isoista alkukirjaimista. Kirjoitusvirheitä sieltä silti tulee, sellainen lukihäiriö = ei vaan huomaa helposti omia kirjoitusvirheitään itse.Lähinnä tuota satajan valintaa ignore-listalle kummaksun.. Mitäs vikaa tossa kommentissa oli? Itse olen ainakin aivan samaa mieltä tuosta asiasta..
Ootko sä joku Antti & Henna (tai dana?) fani?
Edit: kielioppivirheistä en ehkä sinuna laittaisi ketään ignoreen..
Toki. Esim. toi sun sigus on suorastaan hintahtava ja avatarkin on aivan perseestä sitäpaitti mikä vitun muumipappa sä olet :thumbdownEt sitten muuta huomautettavaa löytänyt :eek!:
Mun mielestä tässä ei ole mitään huvittavaa :nope:Saanko nauraa ääneen?
Mitäs duunikaverit? :frown:Tälle keskustelulle on pakko nauraa ääneen
Sinähän itse niitä kysyit, kun ilmoitin perustelematta, että sataja joutui iggeen.Saathan sä iggetä kenet haluat.. mutta ihan yhtälailla mäkin saan kai olla huvittunut perusteista, kun julkisesti niitä esität..