joukahaisen Youtube-linkkiin mulla ei ole mitään sanottavaa. Jokaisella olkoot oikeus omaan näkemykseensä ja muutenkaan ei mua nyt niin paljoa kiinnosta USAn politiikka, valitettavasti. Tyypi luki pari kohtaa Raamatusta. OK. Hän myö ssano että ilmakehän CO2 pitoisuus oli 4000ppm kun dinosaurukset mellasti maailmassa. Jos vain se että tukeutuu Raamatun teksteihin jossain kysymyksessä tekee tyypistä pipipään niin kyllähän tuo käy mulle. Jokaisella olkoot näkemykseensä oikeus. Tuhooko tuon tyypin näkemys USAn tai maapallon? Enpä usko. Voin kuitenkin sanoa että viime pressavaaleja ennen täällä oli polli jossa kysyttiin kenet haluaisit USAn pressaksi niin valitsin Obaman. Sääli vaan että hän on paljon sanoja, vähän tekoja.
Sitten tosta lobbailusta. Katsokaa nyt vaikka OpenSecrets.orgin sivustoa. Kaikkea mustamaalausta on USAn politiikka täynnä. Katsoin sitten ihan piruuttani demojen
CEANn toppityypin rahoituksen, eli
John D. Dingell.
Tuolta löytyy demojen ja rebujen rahoituksien summia.
Öljy/kaasun rahoitus. Rebuja ovat paljon tukeneet, mutta 2009 vuodesta eniten öljyrahoitusta on saanut
demo. Löytyy listan sijalta 17 peräti joukahaisen
öljyrebu.
Jos taas joukahaisen viestin tarkoitus oli jotenkin kuvata USAn ilmastotutkimuksen tilaa niin katsotaan sitten Obaman ilmastotsaarin
Holdrenin näkemyksiä.
Forced abortions. Mass sterilization. A "Planetary Regime" with the power of life and death over American citizens.
The tyrannical fantasies of a madman? Or merely the opinions of the person now in control of science policy in the United States? Or both?
Toinen juttu Holdrenista.
Ja, kolmas.
Tai Nancy Pelosin kaksinaamaisuutta.
Tai sitä että Lubchenco on
Religion, Science and the Environment järjestön aktiivinen jäsen. Varmaankin nyt nousee kysymys "kuka on Lubchenco?". Tsekatkaa itse.
Eli, en nyt suoraan tiedä mitä joukahainen viestillään ajaa takaa. Öljyrahoituksen taustoja? Kristityt pääsee taas mellastamaan kongressissa? Vai mikä se tarkoitus on?
Voi olla että en ole antanut vastausta mitä Archie odottaa. Jos näin on niin sanokaa eka että mihin pitää vastata. Huomioikaa että vastasin jo Youtube linkkiin. Mulle on sen sisältö ihan yksi lysti, en menetä yöuniani sen takia tai oleta että USA mitenkään muuttuisi siitä mitä se on ollut viimeiset 50 vuotta vaikka joku Shimkus lukis pari Raamatun kohtaa kongressissa. Eiköhän noita kohtia olla luettu siellä jo yli 100 vuotta ja tulos on se mikä se on. Voidaan aina kiistellä että mikä rooli USAlla on ollut teollistumisessa ja tieteen kehityksessä? Itse väitän sitä erittäin merkittäväksi. Tämä kehitys on tapahtunut USAn yhteiskunnassa joka on aina ollut vahvasti kristitty. En kuitenkaan väitä että kristillisyys on se syy miksi USA on kasvanut vahvaksi tieteen alalla.